Hyggetur, små sving, evt et sted at
Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-09-11 19:00

Hej

Jeg vil prøve at overtale et par kollegaer på arbejde til en
hyggetur i weekenden.
De er ikke meget for ræs, de er til små veje..tsk..

Nordsjælland, gerne en tur på 2-3 timer, små sexede sving,
lige landevej hvor man kan fyre den af, afløst af små sving,
I må sgu vide hvor ........

Ole

Fra : Hekto

Dato : 02-09-11 03:42

Vej 205 i Nordsjælland med mulighed for Gilleleje, Hornbæk, Tegners Museum m.m.
Vej 301 er i det Vestsjællandske men godt krøllet.

--
/Hekto

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-09-11 17:02

Den 02-09-2011 11:41, Hekto skrev:
> Vej 205 i Nordsjælland med mulighed for Gilleleje, Hornbæk, Tegners Museum m.m.
> Vej 301 er i det Vestsjællandske men godt krøllet.
>
> --
> /Hekto

Tak Hekto.

Den skal prøves.

Ole

Fra : Sir1

Dato : 02-09-11 07:29

On 1 Sep., 20:00, Ole Mogensen <o...@mogensen.mail.dk> wrote
> De er ikke meget for ræs, de er til små veje..tsk..

Nu har jeg læst denne sætning flere gange, og det giver slet ikke
mening for mig. Det er da på de små veje man kan køre ræs. At køre
lige ud på store veje med høj fart kan alle og enhver t.... - Hvor er
det sjove i det? tsk.. ;P

Søren

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-09-11 17:00

Den 02-09-2011 15:29, Sir1 skrev:
> [...]
> mening for mig. Det er da på de små veje man kan køre ræs. At køre
> lige ud på store veje med høj fart kan alle og enhver t.... - Hvor er

OK, så er jeg en tosse , og jo det er sjovt hvis der ikke er
nogen trafik.
At køre på en gammel T3 Calif og ramme 180, det /er/ sgu' helt
specielt.

Det kommer an på hvad du køre på, på de små veje.
Jeg var på aftentur med bla et par HD-er, på små veje,
fuck det var kedeligt.
Jeg begynder nu at forstå den gamle joke med trillebøren.

Ole

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 03-09-11 18:11

On 02-09-2011 17:59, Ole Mogensen wrote:

> Jeg begynder nu at forstå den gamle joke med trillebøren.
>
> Ole

Joke?? - Hvad så med rullestol - er det også morsomt?

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste

Fra : Ole Mogensen

Dato : 04-09-11 17:03

Den 03-09-2011 19:10, Karl Erik Christensen skrev:

> Joke?? - Hvad så med rullestol - er det også morsomt?
>
> Karl Erik.

Hej .. Karl.. Erik..

Du mistede mig i svinget, måske du kan forklare min invalide kone hvad
morsomheden er med en rullestol?

Måske du er fattesvag, det skal du ikke skamme dig over, det kan både
være medfødt og en social arv.

Jeg skal prøve at forklare dig den gamle joke med trillebøren.

Den lyder:
Hvorfor hilser en HD pilot ikke tilbage..

Er du med så langt ?

Så, hvis du stadig er med ?
Så er svaret noget med at at slippe begge hænder når man køre med en
trillebør og hilse på andre..

Jeg har prøvet at gøre det så nemt som jeg kan, måske andre
herinde kan hjælpe dig med at forstå en meget gammel joke.

Jeg mistænker dig for at vide hvem jeg i det "rigtige" liv,
derfor skulle du tvære rullestolen ud i mit fjæs.

For pokker, for din egen skyld, hold mit privatliv ude af denne gruppe.

Tilbage til Sub/Emne Hyggetur, små sving, evt et sted at spise på turen

Jeg har fået fine svar, både her og privat, på det spørgsmål jeg
smed her, tak for det

Ole

Fra : John

Dato : 04-09-11 20:11

Ole Mogensen:

> Den lyder:
> Hvorfor hilser en HD pilot ikke tilbage..

Nu er det vist en skrøne, og det er vist kun
Rockere der ikke hilser.
Var på MC Camping her i denne weekend og hilste på
op til flere såkaldte "HD ryttere", drak endog
fadbamser med dem

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Ole Mogensen

Dato : 04-09-11 20:44

Den 04-09-2011 21:10, John skrev:
> [...]
> Var på MC Camping her i denne weekend og hilste på op til flere såkaldte
> "HD ryttere", drak endog fadbamser med dem

Det også en skrøne at "rockere" ikke hilser.

De fleste HA-er jeg møder hilser tilbage.

Ole

Fra : John

Dato : 04-09-11 20:47

Ole Mogensen forklarede den 04-09-2011:

> De fleste HA-er jeg møder hilser tilbage.

Ok var jeg ikke klar over.
Troede de ikke hilste fordi jeg gav dem fingeren
:')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-09-11 09:02

On 04-09-2011 18:03, Ole Mogensen wrote:

> Hej .. Karl.. Erik..
>
> Du mistede mig i svinget
> Ole

Ja det kan jeg se.
Min kommentar gik på dette:

"At køre på en gammel T3 Calif og ramme 180, det /er/ sgu' helt
specielt".

Nu fremstår det jo ikke klart hvad det er for nogle "180" - så kald mig
bare fattesvag hvis du ikke mente km/t.

Hvis det er km/t du mener - ja, så har jeg kun hovedrysten til overs for
dig. Hvad der evt. sker med dig hvis uheldet er ude, kan for så vidt
være lige gyldigt. Men du risikerer at forvolde skade på uskyldige personer.

Karl Erik.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 05-09-11 16:07

Den 05-09-2011 10:01, Karl Erik Christensen skrev:

> [...]
> dig. Hvad der evt. sker med dig hvis uheldet er ude, kan for så vidt
> være lige gyldigt. Men du risikerer at forvolde skade på uskyldige

Så havde været nemmere for forståelsen hvis du ikke havde snippet
det du svarede på.

Og nej, jeg risikere ikke at skade uskyldige, jeg ville /aldrig/
køre så stærkt hvor der er anden trafik, nåår jo, det er sket
et par gange i Tyskland.

Ole

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 06-09-11 01:09

On 05-09-2011 17:06, Ole Mogensen wrote:

> [...]
>
> Og nej, jeg risikere ikke at skade uskyldige, jeg ville /aldrig/
> køre så stærkt hvor der er anden trafik, nåår jo, det er sket

Anden trafik?

Traktor der kører ud fra en markvej, hund kat ræv dådyr der springer ud
fra skoven.
Jo, mulighederne er mange. Det er ikke altid kun små piger der løber
efter deres bold.

Jeg har også et par gange med nød og næppe undgået bilister der ikke
overholdt deres vigepligt.

Jeg ønsker dig god og sikker mc-kørsel.

Karl Erik.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 06-09-11 15:42

Den 06-09-2011 02:09, Karl Erik Christensen skrev:

> [...]
> efter deres bold.
>
> Jeg har også et par gange med nød og næppe undgået bilister der ikke

For at slutte den af.

Jeg køre kun stærkt på motorvej, og kun når der ikke er anden trafik.

Ole

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 06-09-11 17:04

On 06-09-2011 16:42, Ole Mogensen wrote:

> For at slutte den af.
>
> Jeg køre kun stærkt på motorvej, og kun når der ikke er anden trafik.
>
> Ole

Jamen så slutter vi her Ole.
Mine synspunkter burde være indlysende for alle fornuftige mc'ister.

Må jeg så i den forbindelse anbefale dig Hirtshals motorvejen
Men der løber af og til dådyr rundt på vejen, så pas på.

Karl Erik.

Fra : dots

Dato : 06-09-11 08:48

"Ole Mogensen" <o@mogensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
Klip-snip, Oles svar til Karl Erik.

> [...]
>
> Er du med så langt ?
>
> Så, hvis du stadig er med ?
> Så er svaret noget med at at slippe begge hænder når man køre med en

Noget med...?
Utroligt, at så'n en tilsyneladende tudsegammel Viis?? mcrotte, _ikke_ kan
erindre den korrekte formulering på den gamle historie
Og camouflerer sin hullede hukommelse med hånlige kommentarer til Karl Erik.

> Jeg har prøvet at gøre det så nemt som jeg kan, måske andre
> herinde kan hjælpe dig med at forstå en meget gammel joke.

Jeg gider ikke engang oplyse dig, Ole.

> Jeg mistænker dig for at vide hvem jeg i det "rigtige" liv,
> derfor skulle du tvære rullestolen ud i mit fjæs.
>
> For pokker, for din egen skyld, hold mit privatliv ude af denne gruppe.

Den tager vi lige igen...
Ole skriver til Karl Erik:
.......",for din egen skyld,"......
Hva' har du egentlig gang i, Ole ???`

Jeg er glad for - netop ikke - at kende dig i det virkelige liv !

dots

Fra : Sir1

Dato : 02-09-11 12:34

On 2 Sep., 17:59, Ole Mogensen <o...@mogensen.mail.dk> wrote:

> [...]
> fuck det var kedeligt.
> Jeg begynder nu at forstå den gamle joke med trillebøren.

Der er en grund til at Harley-kørere ikke hilser på os andre - de ved
selv godt at de ikke kører rigtig motorcykel

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 02-09-11 14:43

Den 01-09-2011 20:00, Ole Mogensen skrev:

> [...]
>
> Nordsjælland, gerne en tur på 2-3 timer, små sexede sving,
> lige landevej hvor man kan fyre den af, afløst af små sving,

Bemærk der er cykelløb i området på søndag:

http://cykling.web.surftown.dk/main/index.php

Måske træls at skulle og holde og vente på cyklisterne.

Hilsen Matthias

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 02-09-11 15:23

Den 02-09-2011 15:42, Matthias H. Matthiessen skrev:

> Bemærk der er cykelløb i området på søndag:
>
> http://cykling.web.surftown.dk/main/index.php
>
> Måske træls at skulle og holde og vente på cyklisterne.

Her ruten:
http://cykling.web.surftown.dk/main/images/stories/128kmmotion.jpg

Hilsen Matthias

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-09-11 17:05

Den 02-09-2011 16:23, Matthias H. Matthiessen skrev:

> Her ruten:
> http://cykling.web.surftown.dk/main/images/stories/128kmmotion.jpg
>
> Hilsen Matthias

Hej Matthias

Tak for den fine rute.

Jeg har desværre, måske heldigt, været nødt til at udsætte turen til
næste weekend.

Den rute skal prøves.

Ole

Fra : Armand

Dato : 06-09-11 17:07

> [...]
>
> Nordsjælland, gerne en tur på 2-3 timer, små sexede sving,
> lige landevej hvor man kan fyre den af, afløst af små sving,

Nu vil jeg lige tage nej-hatten på for en sjælden(?) gangs skyld:

Det er en dårlig vane at udbrede sig om motorcykelruter på nettet!
Dels fordi ens personlige lille hyggestrækning pludselig kan blive
overrendt af blot en lille del af dé der har læst med over skulderen, og
dels fordi at det kan eskalere til et decideret misbrug derved at man jo
ikke har styr på hvilke tosser man 'inviterer'. Og dette kan tænkes at
pådrage sig myndighedernes onde øjne med restriktioner og måske ligefrem
forbud til følge =
Af sidstnævnte mindes jeg ikke at have oplevet noget af endnu, men i
landet syd for den genoprettede grænse har det været udbredt gennem de
sidste 25 år, så hvorfor skulle det ikke kunne ende sådan herhjemme også!?

--
Armand.

Fra : dots

Dato : 07-09-11 10:01

> [...]
> landet syd for den genoprettede grænse har det været udbredt gennem de
> sidste 25 år, så hvorfor skulle det ikke kunne ende sådan herhjemme også!?

Nej-hat er også på her.
De samme tosser, er jeg også helst foruden.
Båtnakker, der absolut skal "fyre den af", dem er jeg bare så røvtræt af.

Har lige nu en af mine rigtig, go'e gamle kammerater liggende på
Traumecentret inde på Riget - fordi han nødvendigvis skulle fyre en Honda
XR250R af...
Han blev afhentet af helikopter, ude ved et af de "små sexede sving", som
han bare ikke kom rundt i.
Spade.

dots

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-09-11 17:20

> [...]
> XR250R af...
> Han blev afhentet af helikopter, ude ved et af de "små sexede sving", som

Gud ske lov er vi ikke _alle_ "tøser" og pædagoger*, og lever ikke vores
liv for andres skyld, men for vores egen.
*(tøser og pædagoger, i den aller bedste betydning naturligvis)

Gu skal man fyre den af en gang imellem - og lige en tur ud på kanten
Gu _kan_ det gå galt og man skal så en tur omkring
"tarauuumeUHAcenteret" og flikkes sammen, men fuck det, det følger med i
et "ordentligt og redeligt liv", (Hvis da ikke man ellers skal op og
indløse billet til Sct. Peters domicil)

Kun bør man udvise skyldig hensyn til den anden del af befolkningen, den
del, der har et mål om at komme så ukompliceret, sikkert og
forudsigeligt gennem livet som tænkeligt muligt. Denne hensyntagen
består så i ikke "at tage dem med" når det går galt - det er vel fair
nok (men nok så kompliceret når der skal vælges et sted at "fyre den af"

Tilgengæld skal disse også udvise hensyn til os der IKKE gider leve på
den måde - men der kniber det så med tolerancen, og man skal kaldes
"tosse" og jeg ved ikke hvad...

--
Dun@nt - der fik pænhed nok i een tråd
SFau1000R Hvidguld

Fra : Knud Dam

Dato : 07-09-11 19:07

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måde - men der kniber det så med tolerancen, og man skal kaldes "tosse" og

Enig !

; - )

KD

Fra : dots

Dato : 07-09-11 20:09

> [...]
> måde - men der kniber det så med tolerancen, og man skal kaldes "tosse" og

Nåhja, det burde jo så gælde i alle livets facetter.
Problemet er, at sådan fungerer det ikke i virkeligheden.

Danmark er et altfor lille land.

Her fungerer hegnsfascisme i bedste velgående - og det handler om alt hvad
vi rør ved.

Slå en prut eller start en crosser på marken, - og naboen melder dig.

Tør du lade din lille datter ride alene på ponyen de 2½ km til skoven på de
små sexede veje?

Fanden ta' den skide bondemand der har tabt korn i svinget!!!
Eller grus, måske!!!!

Eller hestepigen der netop ikke kan styre sit kræ, fordi der kommer 1 rundt
i svinget med brrraaaAAAPPP !

HA, ja jeg mangler ord lige nu - det sker ellers ikk så tit.

Og min kammerat inde på Riget, der stod jo en mc, den tar jeg da bare - han
havde sgu da ikke fået lov.
Nå, kun den anden mc han har smadret herfra, den første tæller jo ikke, det
var jo bare min crosser....
Det havde han heller ikke fået lov til at ta'.
Men skid på det, "man" skal ha' lov at fyre den af....

dots
Tøs, men ikke pædagog eller -isk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-09-11 21:16

Den 07-09-2011 21:09, dots skrev:
> [...]
> var jo bare min crosser....
> Det havde han heller ikke fået lov til at ta'.
> Men skid på det, "man" skal ha' lov at fyre den af....

men ikke pædagog eller -isk (Bedre :D)

Nææ verden er sgu sjovt nok ikke perfekt.

Det giver to mennesketyper

1) Dem der tror det IKKE skal være sådan, og af al magt forsøger at lave
regler der på ALLE måder regulerer i håbet (håbløst) om at få en mere
perfekt verden.

2) Dem der erkender at verden ikke er perfekt, og handler aktivt
derefter, og så forresten tager ansvaret for det lort de måtte forårsage
i forsøget på at ride på toppen af livets bølger, uden at pege fingre af
andre og give samfundet skylden.

-------en række PS'er-------

Jeg har kun dårlige erfaringer med disse nervøse forstadier til gode
bøffer, som en hest repræsenterer - der er en udpræget mangel på en kill
switch, når man hænger i en løs saddel på siden af kræet, på vej i galop
gennem en delvist ryddet juletræs-plantage - tal lige om nær døds
oplevelser :-\ så nej min 4 årige lille pige får ikke lov, men de 2
andre klarer sig da
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1031926555150&set=a.1031926395146.5270.1134978545&type=1&theater

Din ven må virkelig have nogle særlige kvaliteter, for fortsat at kunne
betegnes som ven, med de meritter du her har beskrevet :D

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Sir1

Dato : 07-09-11 09:59

On 7 Sep., 11:01, "dots" <d...@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej-hat er ogs p her.
> De samme tosser, er jeg ogs helst foruden.
> B tnakker, der absolut skal "fyre den af", dem er jeg bare s r vtr t af.
>
> Har lige nu en af mine rigtig, go'e gamle kammerater liggende p
> Traumecentret inde p Riget - fordi han n dvendigvis skulle fyre en Honda
> XR250R af...
> Han blev afhentet af helikopter, ude ved et af de "sm sexede sving", som
> han bare ikke kom rundt i.
> Spade.
>
> dots

Arh, nu synes jeg I er hysteriske. Danmark er et ufattelig lille land.
At forestille sig at man kan holde stræk "hemmelige" er vist utopi. Er
man bare en smule interesseret i sjove sving, skal man såmænd nok
finde dem.
Endnu mindre mening giver argumentationen så, når det er ens egne
venner der opfører sig tosset. Det burde da ikke være en grund til at
forsøge at udelukke andre.
I undren,
Søren

Fra : Hekto

Dato : 18-09-11 10:06

Er vi så ikke bare tilbege ved Kardemommeloven?.

Man skal ikke plage andre, eller sætte livet til, og for øvrigt kan man gøre hvad man vil.

--

/Hekto