MS Windows
briani 27239
"Billedserie"
Fra : Jørgen

Dato : 01-09-11 22:44

Windows XP

Jeg går i Stifinderen og finder en mappe, der indeholder billeder.
I værktøjslinien trykker jeg på VISNINGER helt til højre.
I visse mapper har jeg visninger:
Store Ikoner,
Ikoner med Filoplysninger,
osv.
I flere mapper har jeg også BILLEDSERIE, men i nogen er den der ikke. Og det
er den, jeg savner.
Hvordan får jeg "Billedserie" frem, hvor den mangler?

Hilsen Jørgen

Fra : Jante

Dato : 02-09-11 11:29

"Jørgen" skrev:

> [...]
> Og det er den, jeg savner.
> Hvordan får jeg "Billedserie" frem, hvor den mangler?

Højreklik på (eller et tomt sted i) mappen, vælg 'Egenskaber'.
Vælg fanen 'Tilpas'.
I rullemenuen "Brug denne mappe som skabelon:"
vælger du 'Billeder' eller 'Fotoalbum'.

/J

Fra : Jørgen

Dato : 02-09-11 14:41

> Højreklik på (eller et tomt sted i) mappen, vælg 'Egenskaber'.
> Vælg fanen 'Tilpas'.
> I rullemenuen "Brug denne mappe som skabelon:"
> [...]

Hej Jante.

Der var fidusen jo. Du aner ikke hvor mange timer, jeg har brugt på at finde
ud af det.

Tak for hjælpen.
Jørgen