Microsoft Office 2010 - med Outlook?
Fra : Steffen

Dato : 01-09-11 19:07

Jeg er ved at skifte til Office 2010 og skal have en officepakke, der også
indeholder Word, Excel samt Outlook. Det gør studenterudgaven desværre ikke.
På EDB-priser står der, at man for 1389,- kan købe "Microsoft Office Home
and Business 2010 (Licens) (Produktnøglekort (PKC))".
Hvad er "Produktnøglekort"? Kan jeg være sikker på at få Word, Excel og
Outlook, hvis jeg køber den? Det undrer mig, den ikke koster mere, for
"Microsoft Office Home and Business 2010" koster jo normalt 2000 kr.
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Thore

Dato : 02-09-11 10:14

On Thu, 1 Sep 2011 20:07:11 +0200, "Steffen" <stapdk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Outlook, hvis jeg køber den? Det undrer mig, den ikke koster mere, for
>"Microsoft Office Home and Business 2010" koster jo normalt 2000 kr.

"Produktnøglekort" er som det står skrevet. D.v.s du får kun kortet med
licensen. De har sparet DVD'en væk.

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund