Rygter, rygter, rygter........
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 31-08-11 21:09

Jeg har hørt at Apple måske er på vej med en helt ny maskine - ikke en
ny iMac, Mac Pro, MacBook eller anden kendt Mac - men en førstegangs
?Mac.
Naturligvis med det kram der er i de kendte maskiner + hvad ved jeg, men
i et helt nyt design som eksempelvis da Flat Panel kom frem.

Har I noget fra "markedspladsen".

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-08-11 21:12

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> Naturligvis med det kram der er i de kendte maskiner + hvad ved jeg, men
> i et helt nyt design som eksempelvis da Flat Panel kom frem.

Kun løse rygter ....

/thomas

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 31-08-11 21:16

> Kun løse rygter ....

jammen - dog rygter

Michael C.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-08-11 21:36

> jammen - dog rygter

Hvad havde du forestillet dig ?

/thomas

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 31-08-11 21:48

> Hvad havde du forestillet dig ?

En ny maskine. (der går ikke røg af en brand uden ild).

Michael C.