PHP på IIS - hvilken DLL til HTML
Fra : Lars Andersen

Dato : 01-09-11 08:19

Jeg kører php på en IIS5 server på min lokale pc, og det fungerer fint.
http://localhost/testfil.php giver det ønskede resultat.
Men http://localhost/index.htm virker ikke, da jeg under serveregenskaber for websteder -
hjemmemappe - konfiguration, ikke ved hvilken dll-fil der skal bruges.

Fx.
For Filtype .asa .asp .cdx .cer bruges Ekssekverbar sti C:\WINDOWS\system32\inetsrv\asp.dll
For Filtype .idc bruges Ekssekverbar sti C:\WINDOWS\system32\inetsrv\httpodbc.dll
For Filtype .php bruges Ekssekverbar sti C:\php\php5isapi.dll
For Filtype .shtm .shtml .stm bruges Ekssekverbar sti C:\WINDOWS\system32\inetsrv\ssinc.dll

Er der nogen, der har et bud på hvilken dll-fil, jeg skal bruge til henholdsvis htm og html?
Mvh. Lars

Fra : Martin

Dato : 02-09-11 10:47

En HTML fil skal ikke parses bare serveres som den er - så skal
browseren nok sørge for at lade den se rigtig ud.

Det eneste du skal sørge for at *.htm(l) bliver serveret som
content-type: text/html

Men jeg har aldrig hørt om en DLL til HTML.