ansvar(sforflygtigelse)
Fra : Ralph

Dato : 31-08-11 16:28

Hej gruppe

Udfra Præstøulykken hvor rektor på efterskolen frasiger sig ethvert ansvar,
har jeg et par spørgsmål:

Jeg er medejer i et ApS, vi er to der har aktiemajoritet vi står for alle
ansættelser. Hvis nu vi to ikke er til stede og førstemanden (med
truckkort - derfor kender regler) beder en uden truckkort flytte en palle og
et-eller-andet går galt , hvem hæfter/har ansvaret?

Nu har firmaet 2 sleeping-partners som er ulønnede og sjældent viser sig, og
slet ikke udsteder ordrer, kan de hæfte for forsømmelser?

Jeg har selvf. forsikringer, men kan de nægte at betale pga. manglene
ledelse?

--
Ralph

Fra : admin

Dato : 31-08-11 19:59

Ralph wrote:
> Hej gruppe
>
> Udfra Præstøulykken hvor rektor på efterskolen frasiger sig ethvert
> ansvar, har jeg et par spørgsmål:
>
> Jeg er medejer i et ApS, vi er to der har aktiemajoritet

Er der aktier i et anpartsselskab?

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-08-11 20:01

Følgende er skrevet af admin:

> Er der aktier i et anpartsselskab?

Hehe rolig det er bare Ralph... så det er en halv vind

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Ralph

Dato : 01-09-11 11:27

"admin" <administration@hsfo.dk> skrev i meddelelsen
> Er der aktier i et anpartsselskab?

What-ever, vi er to der ejer over halvdelen tilsammen.

--
Ralph

Fra : Johnny Andersen

Dato : 01-09-11 13:48

>"Ralph" skrev i meddelelsen
>"admin" <administration@hsfo.dk> skrev i meddelelsen

>What-ever, vi er to der ejer over halvdelen tilsammen.

Den tidliger Morsø Bank?

/Johnny

Fra : Ralph

Dato : 01-09-11 14:35

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Den tidliger Morsø Bank?

TøHø - nej jeg investerede ikke mere end jeg kunne tåle at tabe, og det
gjorde jeg så....

--
Ralph