Topgammelt spil - hvad hed det nu?
Fra : Peter T.

Dato : 31-08-11 23:57

Det her så jeg første gang til win3. :) Det er ganske simpelt og det
gælder om, at ramme modstanderen med bomber så han til sidst går i smadder!

Et tilfældigt genereret landskab med pænt høje bakker. Forskellige
typer bomber. Når der skulle kastes en bombe skulle man tage højde for
vinkel, blæst mm..

Hvad hedder det nu?

--
Peter T.

Ved emailkontakt - fjern de kunstige pløkker fra min emailadresse :)

Fra : Per Diget

Dato : 01-09-11 00:11

Peter T. udtrykte præcist:
> [...]
>
> Et tilfældigt genereret landskab med pænt høje bakker. Forskellige typer
> bomber. Når der skulle kastes en bombe skulle man tage højde for vinkel,

tank wars måske?

Per D.

Fra : Peter T.

Dato : 01-09-11 00:25