Stafetten: Bolde, Balls
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-11 15:40

Lad os få nogle bolde i luften. Emnet er rundt og triller..

Her nogle eksempler:

Jerry Lee Lewis: Great Balls of Fire

http://www.youtube.com/watch?v=lidFipyLG8k

Frank Zappa med Bobby Brown. Find selv emnet i teksten. Forekommer
ihvertfald een gang

http://www.youtube.com/watch?v=w8y0JLPQl94

Og sporten kort: Den her er jeg bare vild med...

http://www.youtube.com/watch?v=U289Dv515e4&feature=related

Venligst
Lars

Fra : Hauge

Dato : 31-08-11 17:10

Den 31-08-2011 16:40, Daxhund skrev:
> Lad os få nogle bolde i luften. Emnet er rundt og triller..

Lad os få lidt South Park:
http://www.youtube.com/watch?v=ISrbjr7kyr8

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-08-11 17:27

On 31-08-2011 16:40, Daxhund wrote:
> Lad os få nogle bolde i luften. Emnet er rundt og triller..

Dette er nok diskvalifikationsgrund!!!
Men jeg vover at være lidt kreativ over emnet. Bold, trille, rulle... og
så er jeg fremme ved:
"Roll Over Beethoven" med Chuck Berry:

http://www.youtube.com/watch?v=gsp4VCbVvn4

Henning

Fra : Hauge

Dato : 31-08-11 17:39

Den 31-08-2011 18:26, Henning Jensen skrev:
> "Roll Over Beethoven" med Chuck Berry:

Eller ELO

http://www.youtube.com/watch?v=PLNR4xfh1Qc

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 31-08-11 17:56

Hej Hauge

> Eller ELO

Eller The Rolling Stones - Roll Over Beethoven
http://www.youtube.com/watch?v=Vopl2t_bwhI&feature=related

Max

Fra : Max

Dato : 31-08-11 18:02

Hej Daxhund

> Lad os få nogle bolde i luften. Emnet er rundt og triller..

Så tager vi lige en lille dame her

Big Mama Thornton "Ball And Chain"
http://www.youtube.com/watch?v=n-rNX1DKuMI&feature=related

Max

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-11 18:33

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Så tager vi lige en lille dame her
>
> Big Mama Thornton "Ball And Chain"
> http://www.youtube.com/watch?v=n-rNX1DKuMI&feature=related

Og den fik du stafetten for. Den lille dame er nærmest selve essensen af
blues.

Venligst
Lars

Fra : Max

Dato : 02-09-11 18:46

Hej Lars

> Og den fik du stafetten for. Den lille dame er nærmest selve essensen
> af blues.

Og beviset på at kvinder trods alt kan lave musik.

Jeg takker for stafetten og prøver at finde noget
originalt at vende tilbage med.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-11 18:33

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse
> Lad os få nogle bolde i luften. Emnet er rundt og triller..

Kun en enkelt fra mig, som kombinerer det bedste fra to verdener: "Balls Of
Steel" med Duke Nukem (og hjælp fra Motörhead:
http://www.youtube.com/watch?v=wx9pyHkLjh4

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-09-11 07:41

> [...]
> ihvertfald een gang
>
> http://www.youtube.com/watch?v=w8y0JLPQl94
>
> Og sporten kort: Den her er jeg bare vild med...

Sjovt nok, jeg håber da ikke folks kugler ruller sådan, eller er så runde...
I så fald bør de nok søge læge..
Så her er vores gode gamle Harald Nielsen - Bolden ruller..

http://www.youtube.com/watch?v=N9J-ifEad08

Så skal man måske ikke helt glemme ønskedrømmene... Jacob Haugård -
Hammerfedt.

http://www.youtube.com/watch?v=NEOxTnwZ5Og&feature=related

Ellers ender det bare med som papkasseshow siger her - Los mig hårdt i
bollerne

http://www.youtube.com/watch?v=762vixD7tQo&feature=related

M.V.H....Benny..

Fra : Kert Rats

Dato : 01-09-11 12:28

> [...]
> ihvertfald een gang
>
> http://www.youtube.com/watch?v=w8y0JLPQl94
>
> Og sporten kort: Den her er jeg bare vild med...

På dette link er lydsporet Monrad og Rislunds "Det er Danmark", som er en
herlig fodboldsang fra d'herrer.
Lyt med på http://www.youtube.com/watch?v=MoBbQX3ZMb8

Venligst

Kert Rats

Fra : ASKF

Dato : 01-09-11 14:32

Daxhund ytrede sig i <ruqdnZ5wCqJN2sPTnZ2dnUVZ8i6dnZ2d@giganews.com> med
dette:

> [...]
>ihvertfald een gang
>
>http://www.youtube.com/watch?v=w8y0JLPQl94
>
>Og sporten kort: Den her er jeg bare vild med...

AC/DC - Big Balls
<http://www.youtube.com/watch?v=VjkJfMrQ4bc>

Ball Park Music - iFly
<http://www.youtube.com/watch?v=7i-Idh2KyWY>

Golf Boys - Oh Oh Oh
<http://www.youtube.com/watch?v=PM2NocuEihw>
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-09-11 15:51

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
> Lad os få nogle bolde i luften. Emnet er rundt og triller..

Kristians Klarvand Revivel
m. Rul efter en røver

http://www.youtube.com/watch?v=L-2Of9aznxg

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-09-11 15:57

meddelelsen news:4e5f9bcf$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
>
> Kristians Klarvand Revivel
> m. Rul efter en røver
>
> http://www.youtube.com/watch?v=L-2Of9aznxg
>
> Hilsen Åge

Og det danske OL-fodboldlandsholds slagsang, Rød hvide farver:
http://www.youtube.com/watch?v=Z8vLEObfAvc

Hilsen Åge

Fra : dufur

Dato : 01-09-11 16:19

On 31/08/11 16.40, Daxhund wrote:
> [...]
> ihvertfald een gang
>
> http://www.youtube.com/watch?v=w8y0JLPQl94
>
> Og sporten kort: Den her er jeg bare vild med...

Så er det jo oplagt med acdc - big balls

http://www.youtube.com/watch?v=7YUuyzQDmjY

Fra : dufur

Dato : 01-09-11 16:44

Fra : dufur

Dato : 01-09-11 16:44

On 01/09/11 17.18, dufur wrote:

> Så er det jo oplagt med acdc - big balls
>
> http://www.youtube.com/watch?v=7YUuyzQDmjY
damm den var så lige postet

Fra : ASKF

Dato : 01-09-11 18:42

dufur ytrede sig i <4e5fa843$0$302$14726298@news.sunsite.dk> med dette:

> damm den var så lige postet

Beklager, men det var også den første jeg tænkte på, selvom den jo reelt
handler om baller/fester.

Fra : P. Petersen

Dato : 01-09-11 22:38

"ASKF" skrev i meddelelsen

> [...]

> damm den var så lige postet

Beklager, men det var også den første jeg tænkte på, selvom den jo reelt

LOOOOLLL.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : MicJen