Mord i skærgården
Fra : Per Vadmand

Dato : 31-08-11 11:31

På grund af bokskoks fik vi ikke optaget sidste afsnit af "Mord i
skærgården". Kan nogen hjælpe?

Per V

--
En "ubåd" er en båd, der ikke er en båd. En båd, der kan sejle under vandet,
er en u-båd. Det samme gælder forskellen på et uland og et u-land. Uanset at

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 31-08-11 12:24

Per Vadmand skrev:

> På grund af bokskoks fik vi ikke optaget sidste afsnit af
> "Mord i skærgården". Kan nogen hjælpe?

Sidste søndag genudsendte de 2. afsnit kl. 17.15.
Så mon ikke de gør noget lignende næste søndag?

Forrige søndag eftermiddag ville jeg have set 1. afsnit
inden jeg skulle se 2. afsnit om aftenen, men det blev
aldrig sendt p.g.a. en norsk mindeusendelse der trak
ud.

P.s.
Jeg er imponeret over så godt den danske skuespiller
Jakob Cedergren taler svensk, men jeg læste et sted
at han faktisk er født i Sverige. Jeg synes at han spiller
ret godt. Og så bliver jeg aldrig træt af Alexandra
Rapaport.

--
Herluf :·)

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-08-11 13:02

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> inden jeg skulle se 2. afsnit om aftenen, men det blev
> aldrig sendt p.g.a. en norsk mindeusendelse der trak

Så ser jeg frem til det. Det fremgik ikke af DR's hjemmeside, at det blev
genudsendt.

> [...]
> at han faktisk er født i Sverige. Jeg synes at han spiller
> ret godt. Og så bliver jeg aldrig træt af Alexandra

Ja, hun er lige til at spise på smørebrød!

Per V

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 31-08-11 20:25

Per Vadmand skrev:

> Så ser jeg frem til det. Det fremgik ikke af DR's hjemmeside,
> at det blev genudsendt.

Jeg kan bekræfte at sidste afsnit (3:3) står til genudsendelse
søndag den 4. september kl. 17.15:
http://www.dr.dk/tv/oversigt#side(1);dato(2011094)

--
Herluf :·)

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-08-11 22:03

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Jeg kan bekræfte at sidste afsnit (3:3) står til genudsendelse
> søndag den 4. september kl. 17.15:
> http://www.dr.dk/tv/oversigt#side(1);dato(2011094)

Tak. Så prøver jeg at få boksen til at virke!

Per V

Fra : Lars

Dato : 31-08-11 15:59

On Wed, 31 Aug 2011 13:23:57 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote:

> [...]
>at han faktisk er født i Sverige. Jeg synes at han spiller
>ret godt. Og så bliver jeg aldrig træt af Alexandra

Jeg mener jeg har læst et eller andet sted at JC er svensk
statsborger.

--
Lars