Hvilket træ?
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-09-11 10:59

En af mine venner har spurgt mig hvad dette træ hedder:
http://i56.tinypic.com/t6cs5j.jpg

Overfladisk minder det om kristtorn, men det er det ikke.

Nogle bud?

Fra : Max

Dato : 01-09-11 11:58

Hej Martin

> En af mine venner har spurgt mig hvad dette træ hedder:

Det ligner en ægte kastanie, altså en hvor frugterne er
en velsmagende type.

Max

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 01-09-11 15:01

On Thu, 1 Sep 2011 12:57:57 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Det ligner en ægte kastanie, altså en hvor frugterne er
>en velsmagende type.

Det er nemlig lige hvad det er!
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-09-11 22:25

Max wrote:

> Det ligner en ægte kastanie, altså en hvor frugterne er
> en velsmagende type.

Takker! Jeg vidste godt at de gængse kastanjer ikke er spiselige og
kaldes hestekastanjer, men jeg anede ikke hvordan de ægte kastanjer så ud.