MS Windows
briani 27239
Scriptfejl
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-08-11 23:30

Når jeg vil downloade videoer fra fx YouTube - også dem som jeg
selv har uploadet - er jeg 'pludselig' begyndt at få sådanne
fejlmeddelelser:
http://www.grandts.dk/images/Temp/scriptfejl.jpg

Hvordan slipper jeg af med dem?

--
Jørgen Grandt

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-09-11 22:49

Jørgen Grandt skrev:

> Når jeg vil downloade videoer fra fx YouTube - også dem som jeg
> selv har uploadet - er jeg 'pludselig' begyndt at få sådanne
> [...]

Øv! Jeg troede, I vidste alt om den slags problemer ...

--
Jørgen Grandt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-09-11 05:35

Jørgen Grandt skrev:

>Hvordan slipper jeg af med dem?

måske "Internetindstillinger" > "Avanceret" > flueben ved "Deaktiver
script-fejlfinding" (der er 2 ved det navn, en med en parentes hvor der
står anden og en med internet explorer, begge er der fluben ved her)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 11-09-11 12:48

Den 01-09-2011 00:29, Jørgen Grandt skrev:
> Når jeg vil downloade videoer fra fx YouTube - også dem som jeg selv har
> uploadet - er jeg 'pludselig' begyndt at få sådanne fejlmeddelelser:
> [...]

Umiddelbart kunne det godt være fordi din browser trænger til en
opdatering. Det ser ud til, på screenshottet, at du kører Windows XP,
eller ældre, hvorfor det kan være et problem at skaffe en nyere Internet
Explorer..

Prøv i stedet at hente Mozilla Firefox, Google Chrome eller Apples
Safari, det kan være de findes i mere moderne udgaver til din Windows.

- Chano Andersen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-09-11 10:36

Chano Andersen skrev bl.a.:

> Umiddelbart kunne det godt være fordi din browser trænger til
> en opdatering. Det ser ud til, på screenshottet, at du kører
> Windows XP, eller ældre, hvorfor det kan være et problem at
> skaffe en nyere Internet Explorer..

Tak for råd - og undskyld, at jeg ikke længere husker om
fejlmeddelelsen stammer fra IE9 eller fra Firefox6, men den er i
al fald fra Windows7 og ikke XP.

Pyt. Jeg forsøger at leve med det indtil videre.

--
Jørgen Grandt