Download data fra mysql
Fra : Kurt G

Dato : 01-09-11 07:02

Jeg har et site, hvor jeg får vist data fra en mysql database i tabelform.
Nu vil jeg gerne have indsat en knap, så jeg kan få de viste data gemt i en
fil, der f.eks. er ;-formateret med ", så den f.eks kan importeres til
Excel.

Findes der i mysql en kommando, der kan gøre det?

Mvh Kurt

Fra : Krabsen

Dato : 01-09-11 07:14

Den 01-09-2011 08:02, Kurt G skrev:
> [...]
> Excel.
>
> Findes der i mysql en kommando, der kan gøre det?

Både ja og nej. Men der er flere, der har lavet php-kode, der gør arbejdet.

Jeg bruger denne:

http://www.code-snippets.org/php-export-mysql-table-xls.html

Fra : Kurt G

Dato : 01-09-11 08:24

"Krabsen" <usenet@krabsen.dk> skrev i en meddelelse

> Både ja og nej. Men der er flere, der har lavet php-kode, der gør
> arbejdet.
>
> Jeg bruger denne:
>
> http://www.code-snippets.org/php-export-mysql-table-xls.html

Det ser interessant ud!