Bluray projektor
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-08-11 20:19

Ja så kom den store dag for 3 uger siden fik jeg min Bluray projektor ,
der var en skribent i gruppen der havde anbefalet den 7600 kr ja det er
jo en slat penge men det er den helt bestemt værd.

Det er en utrolig go oplevelse det er så skarpt at man kan se porerne i
huden på skuespilerne i filmen hvis det er en Bluray eller en go dvd
har købt noget rigtigt godt lyd - så alt i alt er det faktisk en bedre
oplevelse ind at være i biografen :)

har lige set Lost 1-6 igen , som dvd jeg tror ikke det kan gøres bedre
på Bluray - jeg tror det er det samme med Band of brothers der ellers er
til at betale sig fra ved amazone uk
http://www.amazon.co.uk/Band-Brothers-HBO-Complete-Blu-ray/dp/B001DEAAIY

er der nogen der har set forskellen ?

Når alt der er sagt så bliver en dårlig dvd ikke bedre af at komme på
Bluray sad og så Doors filmen og der var ikke nogen forskel på at se den
på den nye og den gamle projektor - hvorimod midnight express var
mærkbart bedre ...

--
Mv. Bo M Mogensen