Billeder fra Bakkelukningen
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-08-11 23:11

Fra : DMCN 721

Dato : 30-08-11 01:37

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:4e5c0e55$0$302$14726298@news.sunsite.dk...
> ..sgo':
>
> https://picasaweb.google.com/102652831932144198150/280811Bakkelukning?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOT2tebR2IO5vwE&feat=directlink
>
> Mvh.
>
> --
> ========================
> www.bmwmc.dk
> ========================
Takker :)
Jarl

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 30-08-11 05:23

On 30 Aug., 00:11, Aragorn Elessar <Aragor...@gmail.com> wrote:
> ..sgo':
>
> https://picasaweb.google.com/102652831932144198150/280811Bakkelukning...

Flot MC på billede 51

Fra : Armand

Dato : 30-08-11 16:12

Den 30-08-2011 00:11, Aragorn Elessar skrev:
> ..sgo':
>
> https://picasaweb.google.com/102652831932144198150/280811Bakkelukning?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOT2tebR2IO5vwE&feat=directlink

Åh nej - Endnu en privatperson der er hoppet på copyright-snobberiet

--
Armand.

Fra : John

Dato : 30-08-11 16:28

Efter mange tanker skrev Armand:

> Åh nej - Endnu en privatperson der er hoppet på copyright-snobberiet

Ja desværre og kunne han så have anbragt det mere diskret

Fio billeder dog

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-09-11 15:04

"Armand" skrev i meddelelsen

Åh nej - Endnu en privatperson der er hoppet på copyright-snobberiet

8<------------------

Ja det er ikke sjovt at kikke på, stoppede efter et par billeder :-/, gu ve'
om personen selv har ret til at bruge BMW's navn

/Dennis

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-09-11 19:59

Den 30-08-2011 17:11, Armand skrev:

> Åh nej - Endnu en privatperson der er hoppet på copyright-snobberiet

Stoppede ved det første billed.

Ole

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-08-11 16:33

Aragorn Elessar <AragornDK@gmail.com> writes:

> https://picasaweb.google.com/102652831932144198150/280811Bakkelukning?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOT2tebR2IO5vwE&feat=directlink

Fint - der er både billeder af min Fazer og af klubflaget

.... men du kunne godt have skrevet det der bmwmc.dk lidt mere diskret,
så det ikke er helt så meget i vejen, hvis det er fordi du vil have os
til at nyde dine evner ud i fotografering.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-08-11 21:50

Aragorn Elessar wrote:
> ..sgo':
> https://picasaweb.google.com/102652831932144198150/280811Bakkelukning?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOT2tebR2IO5vwE&feat=directlink

Jeg ville gerne se dem, men ikke med den copyright midt på fotoet..

Lav en lille diskret en nede i bunden af fotoet, og hvis der endelig
er nogen der napper det kan du vel sende dem en regning, det har jeg
tidligere tjent 4500,- på så det kan godt betale sig ;)

// Hans

Fra : Ole Mogensen

Dato : 01-09-11 20:01

Den 31-08-2011 22:50, Hans Joergensen skrev:

> [...]
> er nogen der napper det kan du vel sende dem en regning, det har jeg
> tidligere tjent 4500,- på så det kan godt betale sig ;)

Sjove at det kan genere dig at nogen bruger dit billed, det generede
dig ikke at være med til at stjæle en hel bygning........

Ole

Fra : Per V. Misser

Dato : 01-09-11 21:31

Hej

> Sjove at det kan genere dig at nogen bruger dit billed, det generede
> dig ikke at være med til at stjæle en hel bygning........
>
> Ole

Er det ikke en diskussion der kan forløbe et andet sted. Det giver absolut
ikke mening her...

--
Per V. Misser

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-09-11 17:12

Den 01-09-2011 22:31, Per V. Misser skrev:

> Er det ikke en diskussion der kan forløbe et andet sted. Det giver absolut
> ikke mening her...

Du har ret, sorry til gruppen!

Ole