Hotspotrouter ; Kable og trådløst?
Fra : Lars

Dato : 28-08-11 17:34

Hej

Jeg er vi gerne kun kontrollere ca. 30 brugers internetadgagng i form
af. Max download
og hvor lnge en bruger kan være inaktiv, for derefter at blive logget
af osv.

Jeg ved man kan gøre det med trådløs hotspot. Men jeg har også brug
for det når
klienten er kablet.

Findes der en router eller lign. der kan klare det? - Eller skal
trafikken ledes igennem
en computer... Her er jeg bange for, at en computer vil "fryse" engang
imellem

mvh
Lars

Fra : Mcwm

Dato : 29-08-11 07:15

Den 29-08-2011 01:33, Lars skrev:
> [...]
> trafikken ledes igennem
> en computer... Her er jeg bange for, at en computer vil "fryse" engang

Led efter en router som kan køre DD-WRT.

Læs mere på http://DD-WRT.com

Venligst
Mcwm

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 29-08-11 12:46

On 29-08-2011 01:33, Lars wrote:
> [...]
> trafikken ledes igennem
> en computer... Her er jeg bange for, at en computer vil "fryse" engang

Du har fået svaret DD-WRT.

Hvis computeren "fryser" er det fordi du bruger Windows.
Installer Linux på den, og du vil aldrig opleve at den "fryser".

http://www.ubuntu.com

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste

Fra : Jesper Lund

Dato : 30-08-11 22:15

Karl Erik Christensen wrote:

> Hvis computeren "fryser" er det fordi du bruger Windows. Installer Linux
> på den, og du vil aldrig opleve at den "fryser".

Det er nu ellers et udpræget problem p.t. med r8169 driveren til visse
Realtek NICs (kan løses ved at compile den mere stabile r8168, som anses
for at være proprietær og ikke er inkluderet i nogle distroer).

--
Jesper Lund