Beach Boys : Smile box-set : 1/11-11
Fra : Peter Heide

Dato : 28-08-11 18:57

http://www.amazon.com/Smile-Sessions-Box-Set/dp/B004RFYEEC/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1314553733&sr=8-5

Sér meget interessant ud selvom settet ikke byder på de store overraskelser.
Kunne godt undvære en hel CD med Good Vibrations outtakes og det samme
gælder for Heroes and Villains. Har rigeligt i Sea of Tunes boksene og det
er rent ud sagt gabende kedsomligt.

Men ok ,så kan man nøjes med 2 -CD settet.

http://www.amazon.com/Spector-Presents-Philles-Album-Collection/dp/B005BSCQPI/ref=sr_1_1?s=music&ie=UTF8&qid=1314553984&sr=1-1

Denne er "must have" Phil Spector box-set : Ikke noget på som ikke er hørt
før. Lidt ærgeligt i betragtning af hvor meget Spector har indspillet som
ikke er udsendt.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-08-11 21:39

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> boksene og det er rent ud sagt gabende kedsomligt.
>
> Men ok ,så kan man nøjes med 2 -CD settet.

Ja det lyder meget voldsomt. Jeg tror også jeg har alle de outtakes derfra,
jeg behøver og ovenikøbet hele værket på vinyl i det omfang, det har været
muligt at stykke det sammen....sådan er det at have en søn, der er mega
Beach Boys fan.
Men en dobbelt-CD er da klart vær at investere i, navnlig når det nu er
blevet remixet og sat sammen på den rette måde.
Jeg var svært tilfreds med Brians egen udgave, men mon ikke det her slår det

Fra : Peter Heide

Dato : 28-08-11 23:06

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> blevet remixet og sat sammen på den rette måde.
> Jeg var svært tilfreds med Brians egen udgave, men mon ikke det her slår

Så ved du hvad du skal give din søn i julegave

Jeg er ihverttilfælde meget spændt på at høre den nye sammensatte
Smile-udgave af originaloptagelserne, selvom jeg igen må fremhæve Sea of
Tunes single CD af værket som fantastisk og een af de bedste bootlegs med
Beach Boys.

Køber sikkert boksen under alle omstændigheder. Bliver sikkert ret dyr hér
hjemme når den sælges for 150 $ i USA.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-08-11 23:24

> Køber sikkert boksen under alle omstændigheder. Bliver sikkert ret dyr hér
> hjemme når den sælges for 150 $ i USA.
Så køb i England via Amazon...så får du den billigere og uden told.

Fra : Peter Heide

Dato : 29-08-11 00:15

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Så køb i England via Amazon...så får du den billigere og uden told.

jeps. har heller ikke tænk mig at købe den i dk