Vandretur i Nordsverige sommeren 2012 (jeg~
Fra : vandrefalken1976

Dato : 28-08-11 09:04

Inden du læser videre, vil jeg lige sige at jeg ikke er et firma, men
en privat-person.

Jeg søger nogen der har lyst til at opleve de Nordsvenske fjelde i
sommeren/sensommeren(dato ikke lagt fast endnu).

Områderne jeg har i tankerne ligger et nord for polarcirklen(cirka
1400 km. nord for Stockholm).

Det ene område jeg tænker på er Sarek nationalpark(af mange kaldet
Skandinaviens sidste vildmark, da der ikke er nogen stier, broer eller
hytter).

Dog kræver jeg for denne tur at deltagere har fjeld-erfaring eller har
prøvet vandring af anden slags.
Prisen for deltagelse i turen er som følger:

Under 26: 4500 kr. alt inkl.
over 26: 5500 kr. alt inkl.

http://kortlink.dk/9cx9

Det andet område(Abisko - Kebnekaise området) er et mere besøgt
område, men jeg vil under turen forsøge at holde jer fra de kraftigt
besøgte dale, så fjeldet kan opleves i sin storhed.

Prisen for deltagelse i turen er som følger:

Under 26: 4300 kr. alt inkl.
over 26: 5200 kr. alt inkl.

http://kortlink.dk/9cxb

Hvad betyder alt inkl.?
Alle tog og bus billetter samt forplejning under vandreturen.
Vandrehjem og morgenmad i Gällivare dagen inden hjemrejse.

Hvis du har spørgsmål er du velkomme til at skrive til nedenstående og
jeg svarer gerne:

vandrefalken1976(at)hotmail.com

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-08-11 16:19

"vandrefalken1976" <thomasjuulrasmussen97@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Inden du læser videre, vil jeg lige sige at jeg ikke er et firma, men
> en privat-person.

Uanset det er dit indlæg ikke andet end en uønsket usmagelig reklame for en
tur du arrangerer - og formentlig tjener på - og som ikke hører hjemme i
denne debatgruppe.

--
Med venlig hilsen,
Carsten Stage

Fra : Thore

Dato : 29-08-11 09:50

On Sun, 28 Aug 2011 08:04:07 -0700 (PDT), vandrefalken1976
<thomasjuulrasmussen97@gmail.com> wrote:

> [...]
>prøvet vandring af anden slags.
>Prisen for deltagelse i turen er som følger:

Priser plejer at blive billigere, jo flere man er?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 29-08-11 10:28

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i meddelelsen

> Priser plejer at blive billigere, jo flere man er?

Og du mener ikke at han mener alder over og under 26?

Steen.

Fra : Thore

Dato : 29-08-11 12:57

On Mon, 29 Aug 2011 11:28:20 +0200, "Steen Jakobsen" <ingen@post.dk>
wrote:

>"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i meddelelsen

>Og du mener ikke at han mener alder over og under 26?
>
>Steen.

Når der ikke står hverken antal eller alder kan der jo menes begge
dele...

Hvis det er alder OP mener, forstår jeg heller ikke, hvorfor det skal
være dyrere at være 26+ (år). Deltagerne skal vel selv gå...

Fra : AJ

Dato : 30-08-11 21:36

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> On Mon, 29 Aug 2011 11:28:20 +0200,

> Hvis det er alder OP mener, forstår jeg heller ikke, hvorfor det skal
> være dyrere at være 26+ (år). Deltagerne skal vel selv gå...
Ungdomsrabat for dem under 26 år måske?

--
AJ

Fra : Ole Sørensen

Dato : 31-08-11 21:20

> Og du mener ikke at han mener alder over og under 26?

Hvad mon prisen er hvis man så er 26?

mvh

Ole