Efterlysning: navn på guitarist
Fra : Max

Dato : 28-08-11 10:11

Hej

Jeg mangler navnet på en guitarist fra Århus,
han er vensterhåndet, men spiller på en almindelig
højrehåndsguitar der IKKE er omstrenget.

Nogen bud ?

Max

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 28-08-11 10:22

Max wrote:
> Hej
>
> Jeg mangler navnet på en guitarist fra Århus,
> han er vensterhåndet, men spiller på en almindelig
> højrehåndsguitar der IKKE er omstrenget.
>
> Nogen bud ?

Uffe Steen?
http://www.uffe-steen.dk/

Rasmus

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-11 10:55

"Rasmus Jensen" <den-er-bare-hemmelig@anonym.net> skrev i en meddelelse

> Uffe Steen?
> http://www.uffe-steen.dk/
>
> --
> mvh
> Rasmus

Altså helt ærligt, for mig ser det fuldstændigt tosset ud, for det er en
venstrehånds Fender Stratocaster guitar, som af uforklarlige årsager, ser ud
til at være omstrenget...

M.V.H....Benny..

Fra : OZ2D

Dato : 28-08-11 11:41

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse
> [...]
> en venstrehånds Fender Stratocaster guitar, som af uforklarlige
> årsager, ser ud til at være omstrenget...

Han har åbenbart vænnet sig til at spille sådan på tidligere
højrehåndsguitarer. Hvis han vender strengene om (mørkeste E-streng øverst
placeret), så skal han jo til at lære helt andre fingerstillinger uden at
det nødvendigvis er nogen fordel for lige netop ham.

--
Mvh.
Kim

Fra : Max

Dato : 28-08-11 18:56

Hej Rasmus

> Uffe Steen?

Virker som det rigtige bud, takker for hjælpen.

Max

Fra : Carl Drud

Dato : 28-08-11 12:12

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> writes:

> [...]
> placeret), så skal han jo til at lære helt andre fingerstillinger uden at
> det nødvendigvis er nogen fordel for lige netop ham.

Apropos venstrehånds guitarister, lad lige få Albert King på hans
Flying V guitar (med en tilsyneladende brækket finger)

Albert King - Born Under A Bad Sign
http://www.youtube.com/watch?v=BKY8KIt9kqc

--
Carl