Karoline Cafeteria Middelfart
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-11 09:41

Ser man mon DFM'ere dér om et par timer eller tre ?

Jeg kan "pinges" på toogtyve fyrre fireogtredive otteoghalvtreds.
Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 21-4-2011

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-08-11 20:34

Den 28-08-2011 10:40, Orla Pedersen skrev:
> Ser man mon DFM'ere dér om et par timer eller tre ?
>
> Jeg kan "pinges" på toogtyve fyrre fireogtredive otteoghalvtreds.

Det var med liiiidt kort varsel :)

Behagede det herren at have en fortrinlig rejse?

Fortæl fortæl :D

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-11 20:04

On Sun, 28 Aug 2011 21:33:42 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Behagede det herren at have en fortrinlig rejse?

Jo, såmænd. Turen gik ned over Viborg ad gode gamle A13, med en lille
afstikker ind over Grejs tværsover til Munkebjerg.

Først under indtagelsen af flæskesteg med surt på Karoline blev
luftfugtigheden udendørs lidt vel høj. Det gjorde det i forvejen ringe
antal gæster endnu mindre, og domineredes herefter af en håndfuld type I
flokkevogne.

Hjemad blev det mere midtopad, Gl. Sole, Korning, Nim, Gl. Rye, Ry, Sejs,
Silkeborg, (desert ved Hjejlekiosken), og så over Tange på hjemvejen.
Altsammen kendt terrain forseret i tørvejr.

Desværre har jeg samlet en grum forkølelse op et eller andet sted på turen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-08-11 22:11

Den 30-08-2011 21:03, Orla Pedersen skrev:

> [...]
> Altsammen kendt terrain forseret i tørvejr.
>
> Desværre har jeg samlet en grum forkølelse op et eller andet sted på turen

Absolut genkendeligt :D

Jeg har selv være omkring Gl.Rye et par gange i år, når jeg skulle hjem
efter ærinder syd-på(eller fyn) herligt terræn, især turen omkring Ejer
Baunehøj, Yding Skovhøj, og derfra ind over Gl. Rye er herlig :D

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld