The Big Four i Sverige 2011
Fra : Steen

Dato : 27-08-11 09:41

DR K sender for tiden en serie koncerter fra
Anthrax/Megadeth/Slayer/Metallicas svenske version af deres turné.
Megadeth var noget af en skuffelse, Mustaine står og mumler sig gennem
sættet, og burde nok ha' stoppet på toppen.
Anthrax var anderledes livlige, og Belladonna som aldrig var min kop
the, gør det faktisk rigtigt godt. Jeg er lidt i tvivl om besætningen.
Ifølge deres hjemmeside er deres line-up næsten original, men jeg kunne
ikke får rytmeguitaristen til at lige Scott Ian.
Nogen der så med, eller ved hvem der spillede?
--
Steen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-11 13:52

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke får rytmeguitaristen til at lige Scott Ian.
> Nogen der så med, eller ved hvem der spillede?

Nej, men det kunne jo være grunden til, at det var " Næsten " original

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-11 13:53

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nej, men det kunne jo være grunden til, at det var " Næsten " original

arh, de har så vidt jeg husk er haft en ret skiftende besætning, faktisk
er Scott Ian eneste medlem som har været med hele vejen .. og det er da
også ham der var med i Sverige.

/thomas

Fra : Steen

Dato : 27-08-11 17:53

On 2011-08-27 12:53:19 +0000, Thomas von Hassel said:

> arh, de har så vidt jeg husk er haft en ret skiftende besætning, faktisk
> er Scott Ian eneste medlem som har været med hele vejen .. og det er da
> også ham der var med i Sverige.
>
> /thomas

Trommebasker Benante var da vist også original, men Scot Ian har da
vist både fået fjernet tattoos og påmonteret hår, hvis han var med i
Sverige. Spitz var ikke med længere. Bassist Bello kunne jeg heller
ikke lige kende
--
Steen

Fra : Steen

Dato : 03-09-11 13:51

On 2011-08-27 08:40:34 +0000, Steen said:

> [...]
> ikke får rytmeguitaristen til at lige Scott Ian.
> Nogen der så med, eller ved hvem der spillede?

DR K sendte senest Slayer fra koncerten i Ullevi.
De skal godtnok have ros for en ihærdig indsats.
De midaldrende mænd leverede en heftig mosh der kunne køre enhver
teenager træt efter et kvarter.
Kerry King var tykkere og mere tattoveret end nogensinde, og han
straffede stregene lige så hårdt som dengang for mange år siden, jeg så
Slayer i KB Hallen.
Er man til den slags musik, kan man være heldig at se en genudsendelse
af koncerten på DR K, for de har det med at genudsende serien et par
gange.
--
Steen