Valg.
Fra : P. Petersen

Dato : 27-08-11 01:42

Må lige fyre den her af, fra et af de bedste albums i år.
Disturbed. The Infection.
http://www.youtube.com/watch?v=aSV5M1sUfak
Passer fint til det forestående valg.
The infection must die.
Lige nu ser det ud til, at det lykkes.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 27-08-11 08:37

P. Petersen wrote:
> Må lige fyre den her af, fra et af de bedste albums i år.
> [...]
må flaget komme på hel den dag Villy vendekåbe kvæles i en af hans egne
løgne...

/Rasmus

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-08-11 09:46

On 27-08-2011 09:37, Rasmus Jensen wrote:
> P. Petersen wrote:

> må flaget komme på hel den dag Villy vendekåbe kvæles i en af hans egne
> løgne...

Det bliver et valg mellem pest og kolera.

Bliver hende her valgt, så er det slut med gratis tv på Furland, for så
får hun måske indført et forbud imod parabolantenner!
Det vil være en katastrofe for gruppen her, som så helt vil miste de
mange underholdende links til de vidunderlige tyske tv-schlagere:
http://www.youtube.com/watch?v=PsdAEhAIwDo&feature=related

Henning

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 27-08-11 10:03

Den 27/08/11 10.46, Henning Jensen skrev:
> [...]
> Det vil være en katastrofe for gruppen her, som så helt vil miste de
> mange underholdende links til de vidunderlige tyske tv-schlagere:

Meget sympatisk forslag

Men hun er bedre til at brokke sig end til at få tingene gennemført, så
find hellere en anden at stemme på!

/Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-08-11 19:39

"Lars Kongshøj" <lars_kongshoj@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men hun er bedre til at brokke sig end til at få tingene gennemført,

Det var lige godt Satans.
Hun stod bag en halvering af dagpengeperioden og gik med på at smadre
efterlønnen. Begge ting som symboliserer et vældfærssamfund i spitzenklasse.
Der
har vi ikke længere så meget at prale af i forhold til andre vælfærdslande.
Det fik hun ødelagt. Nu er vi ikke længere et vælfærdssamfund i
spitzenklasse.

Nu bliver det heldigvis snart slut. Forhåbentligt.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-08-11 19:36

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det vil være en katastrofe for gruppen her, som så helt vil miste de mange
> underholdende links til de vidunderlige tyske tv-schlagere:

Shit! - hende Pia fra Kjærsgården bliver værre og værre.

Men det er nu godt Helle Thorning snart tager over. Pia fra Kjærsgården har
intil nu fået ødelagt to væsentlige velfærdsting, som det vil tage tid at få
bygget op igen, nemlig halvering af dagpengeperiode og ødelæggelsen af
efterlønnen.

Det er faktisk kun hendes udlændingepolitik jeg står bag, omend jeg synes
den er ved at være lidt for slap efterhånden. Der kunne partiet godt stramme
lidt op.
Det er bare ikke nok til at jeg vil stemme på hende. Jeg fortrækker Helle
og Willy, fra S og SF. Det er et godt politisk par. De radikyle er godt et
problem, med deres noget muhamedansk-fanatiske ffrfemfærd, men vi bliver jo
nødt til at trækkes med dem, for at få flertal. Desværre, men alternativet
med Lars Ulykke, Lars med bare fødder og Pia fra Kjærsgåden er trods alt
værre.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-11 19:40

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
> med Lars Ulykke, Lars med bare fødder og Pia fra Kjærsgåden er trods alt

muhamedansk ? ... skal du ikke over i dk.poltik med den slags ?

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-11 14:26

"Rasmus Jensen" <den-er-bare-hemmelig@anonym.net> skrev i en meddelelse

> må flaget komme på hel den dag Villy vendekåbe kvæles i en af hans egne
> løgne...
>
> /Rasmus

Jamen det vil jeg da gerne diskutere med dig en dag...

Men det skal nok ikke lige være her...

Og altså for ikke at skade Blå Blok... Så lad os vente til efter valget.
Selv om jeg selv håber på... At Rød Blok vinder KLART...

Jeg tror på gode valg, uden at svine andres kandidater til.
Og den tro, vil jeg meget gerne bevare....

Anders Fogh Rasmussen, var aldrig min kop te.... Men han var helt legalt "
Valgt " og derfor også min Statsminister... Det kan jeg ikke sige om Lars
Løkke Rasmussen, og han er langt mindre end Anders Fogh Rasmussen, min kop
te... For at udtrykke mig mildt... Så ville Lars Løkke Rasmussen, været
røget ud med opvaskevandet... Hvis du ikke ser det samme som jeg... Er det
enten fordi du ikke vil, eller ikke kan... Er du ude af stand til at se det,
så er du tilgivet... Men med din påstand om Villy Vendekåbe.... Så er dette
ret usandsynligt... Og altså, er du selv en endnu større løgnhals, end Villy
Vendekåbe...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-08-11 19:47

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
> te... For at udtrykke mig mildt... Så ville Lars Løkke Rasmussen, været

Ja Andersen Fjog Rasmussen havde trods alt styr på tingene. Det vil enhver
vist erkende, uanset om man kan lide ham eller ej. Han tog de andre
blå-blok-partier i ed før noget blev
frembragt.

Nu sejler lars Ulykke rundt som en blind kaptajn på ved over Nordsøen til
Færøerne i en orkan. Så han han ikke sørget for at få det ene og andet på
plads med de andre partier - og så brokker de sig. Og så er der cirkus af en
anden verden. Nu kunne han ikke blive enige om en øhhh........... boligblok,
med Pia fra Kjærgården og så udskriver han valg.
Det er eet stort hurlumhej-hus. Jeg er ret sikker på at Fjog Rasmussen
vender sig i sin Nato-bunker, når han ser Lars Ulykkke smadre alt hvad han
havde bygget op i 10 år.

Lyver Villy ???

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-11 10:28

meddelelse news:4e593b8f$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Det er eet stort hurlumhej-hus. Jeg er ret sikker på at Fjog Rasmussen
> vender sig i sin Nato-bunker, når han ser Lars Ulykkke smadre alt hvad han

Na... Det ved jeg nu ikke rigtigt, om han havde... Mit navn for ham, er Fred
Flintstone. Han kørte sin bog slavisk, det var sådan set den han
praktiserede, uden skelen til, om det nu også var det, Danmark havde brug
for... Så man kan roligt sige... Han lagde virkeligt bunden, og satte en
effektiv stopper for et Danmark i udvikling, og startede afviklingen af
Danmark.... Lars Løkke har fortsat kursen, med at eksportere alle
arbejdspladser for ufaglærte til Tyskland....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-11 13:26

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Må lige fyre den her af, fra et af de bedste albums i år.
> Disturbed. The Infection.
> http://www.youtube.com/watch?v=aSV5M1sUfak
> Passer fint til det forestående valg.

Jeg tror godt nok at David Draiman ville have sig frabedt, at hans sang
bliver misbrugt til politisk haderetorik.

Fra : P. Petersen

Dato : 27-08-11 14:33

"Alex Linaa" skrev i meddelelsen

> [...]

Jeg tror godt nok at David Draiman ville have sig frabedt, at hans sang
bliver misbrugt til politisk haderetorik.

Hvor ser du haderetoriken, frem for humoren, her?

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-11 15:11

> Hvor ser du haderetoriken, frem for humoren, her?

Hvilken humor?
Der er kun 3 ting du kan have refereret til som en "Infection": Valget,
demokratiet, eller nogle af spillerne.
Ingen af delene kan jeg med min bedste vilje få til at nærme sig humor, og
så er der kun udemokratisk retorik tilbage.

Fra : P. Petersen

Dato : 27-08-11 15:56

> [...]

Ingen af delene kan jeg med min bedste vilje få til at nærme sig humor, og
så er der kun udemokratisk retorik tilbage."

Jeg er både en stor tilhænger af demokrati og valg men ikke af alle
spillerne.
Det er vel naturligt når der er adskellige partier og synspunkter.
Jeg mener også, at vores demokratiske samfund gennem de sidste 10 år er
blevet sat under afvikling og ser frem til vi får en anden regering.
Ok, vi behøver ikke, at have samme sans for humor,
men at Disturbed's tekst er udemokratisk retorik kan jeg ikke lige få til at
passe i sammenhængen.

For at undrestrge mine synspunkter vil jeg da linke til en anden Disturbed
sang. Land of Confusion.
http://www.youtube.com/watch?v=YV4oYkIeGJc&feature=artistob&playnext=1&list=TL5CX3in-zc6Y
Den er vist temmelig politisk, om den er retorisk må jo stå for enhvers egen
bedømmelse.
Og så kan vi bare vente på valgdagen.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-11 17:01

> Jeg er både en stor tilhænger af demokrati og valg men ikke af alle
> spillerne.

Det er demokratiets spilleregler. Man behøver ikke at være enig, men at
kalde nogle demokratisk valgte spillere for en "infektion", er en hån mod
hvad demokratiet står for.

> men at Disturbed's tekst er udemokratisk retorik kan jeg ikke lige få til
> at passe i sammenhængen.

Teksten handler om noget helt andet, nemlig et menneskes indre dæmoner.
Det var dit brug at titlen der var udemokratisk retorik, ikke Disturbed's
flotte sang.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-11 17:53

> [...]
>
> Teksten handler om noget helt andet, nemlig et menneskes indre dæmoner.
> Det var dit brug at titlen der var udemokratisk retorik, ikke Disturbed's

Det er ikke så tit det sker, men for en gangs skyld, er jeg faktisk rørende
enig med Alex... Så denne dag, skal vist i kalenderen ...

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 28-08-11 01:47

Hej Benny

> Det er ikke så tit det sker, men for en gangs skyld, er jeg faktisk
> rørende enig med Alex... Så denne dag, skal vist i kalenderen ...

For en gang skyld vil jeg også rose dig for et indslag du kom med
et andet sted i tråden, der giver du udtryk for synspunkter jeg er
meget enige med dig i, så endnu en grund til at mærke dagen :)

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-11 09:07

> [...]
> et andet sted i tråden, der giver du udtryk for synspunkter jeg er
> meget enige med dig i, så endnu en grund til at mærke dagen :)

Måske dagen kan laves til en helligdag eller en flag-dag, på line med når
Daysy, Pingo og Jokke har fødselsdag eller ham der fremmedarbejderen der er
gift med Daysy.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-11 09:11

meddelelsen news:4e59f71c$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ...... eller ham der fremmedarbejderen der er gift med Daysy.
>
> Hilsen Åge

Altså ham der, som vil være konge over Danmark, Færøerne og Grønland, ellers
så tisser han i bukserne og bliver sur. Han taler udelukkende fransk, så man
spørger ham på dansk.
Jeg kan lige give en ståltråd. Han hedder vist noget med "Anghry",
"Angri" eller sån noget i den henretning. .

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-08-11 09:12

meddelelsen news:4e59f805$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg kan lige give en ståltråd.

Ups, "ledetråd".

Hilsen Åge å

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-11 10:43

meddelelse news:4e59f805$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg kan lige give en ståltråd. Han hedder vist noget med "Anghry",
> "Angri" eller sån noget i den henretning. .

Nej da, han er bare Fransk...

Så han er såmænd helt normal...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-11 10:38

meddelelse news:4e59f71c$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Daysy, Pingo og Jokke har fødselsdag eller ham der fremmedarbejderen der

Lad nu være Åge... Prins Henrik er god nok... Han er faktisk det levende
bevis på, at Gravhunde forvolder flere skader end Pittbul's... Samt at det
meget meget sjældent, er racen der er noget galt med, næsten altid ejeren.
Derfor er den nye hundelov, en storslem fejl.... Nærmest af uhørte
dimensioner, da der faktisk hersker meget stor tvivl, om flere af racerne
nogensinde har sat poter på Dansk jord.... Dertil kommer, at ingen af
racerne, nogensinde har lagt i Top 10 over skadevoldere.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-11 10:32

> [...]
> et andet sted i tråden, der giver du udtryk for synspunkter jeg er
> meget enige med dig i, så endnu en grund til at mærke dagen :)

Max hold nu op, det er lige før jeg rødmer
Normalt syntes jeg da ikke, jeg er værre end slem.

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 28-08-11 00:37

"P. Petersen" skrev i meddelelsen

[...]

Beklager al den politisk korrekte seriøsitet i har så travlt med at
udstille.
Tænkte det her er er Rock'n'Roll.
Nyd nu bare musiken og bed til jeres helgener i jeres egne private rum.
Og grin lidt af jer selv. I kan åbenbart godt trænge.
http://www.youtube.com/watch?v=09LTT0xwdfw&feature=artistob&playnext=1&list=TLNEoU5D5gOBw

Med venlig hilsen til mine openminded buddyes. Lol.
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-11 07:44

> Beklager al den politisk korrekte seriøsitet i har så travlt med at
> udstille.

Du har misforstået hensigten med mit indlæg.
Det har intet med korrekthed at gøre, men var bare et forsøg på at holde
partipolitik ude af musikgruppen.
Hvis du vil agitere, og debattere politik, så findes news:dk.politik til
formålet.

Og selvfølgelig var det også fordi det irriterede mig at høre mit
yndlingsband fejlciteret og misbrugt til politisk propaganda.

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 28-08-11 09:37

Den 28/08/11 08.44, Alex Linaa skrev:
> [...]
> partipolitik ude af musikgruppen.
> Hvis du vil agitere, og debattere politik, så findes news:dk.politik til

Nå, det er formålet - et hurtigt kig på gruppen giver ellers det indtryk
at den bruges til at svine hinanden til

Fra : Max

Dato : 28-08-11 09:39

Hej Lars

> Nå, det er formålet - et hurtigt kig på gruppen giver ellers det
> indtryk at den bruges til at svine hinanden til

Er det ikke præcis hvad politik drejer sig om nu om dage ?

Max