Rutchebane
Fra : Christian Stidsen

Dato : 27-08-11 08:05

Jeg leder efter en rutchebane til haven.

Jeg kunne godt tænke mig at finde en der f.eks. er som en spiral eller har
sving på anden vis.
- men hvor finder man dem ?

M.v.h.

Christian

Fra : Bent E.

Dato : 27-08-11 09:23

Christian Stidsen wrote:
> Jeg leder efter en rutchebane til haven.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at finde en der f.eks. er som en spiral
> eller har sving på anden vis.
> - men hvor finder man dem ?

På Bakken

Bent E,

Fra : Armand

Dato : 27-08-11 14:57

Den 27-08-2011 09:04, Christian Stidsen skrev:
> Jeg leder efter en rutchebane til haven.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at finde en der f.eks. er som en spiral eller
> har sving på anden vis.
> - men hvor finder man dem ?

Ved ikke
Jeg har set at MacD. har hast sådanne 'vindeltrapper' på udendørs
børne-områder, men funktionen har ikke været til andet end at ungerne
skulle 'krabbe' sig ned
Der skal endog meget fart til for ikke at et sving skal bremse
bevægelsen, så hvis det skal virke kræver det temmelig god højde på dit
hjemmeprojekt, hvis ikke ligefrem at det er en vandrutchebane du vil
ende op med!

--
Armand.

Fra : .J.S...

Dato : 28-08-11 15:16

"Christian Stidsen" wrote in message

Jeg leder efter en rutchebane til haven.

Jeg kunne godt tænke mig at finde en der f.eks. er som en spiral eller har
sving på anden vis.
- men hvor finder man dem ?

http://www.nettorvet.dk/vare/smoby-rutchebane/3032163101383?kategorier=have%2Fudendoersleg%2Fgynger-og-rutchebaner

(Har ikke set den i paksis.)