Hvem er den bedste og mest etiske advokat ~
Fra : Jan Brøndum Johansso~

Dato : 25-08-11 08:14

Jeg har en meget dårlig erfaring med advokater her på Lolland, sidst men
ikke mindst et firma i Nykøbing F som trods krav om tilbagebetaling af
honorar samt afregning til den dag idag, flere år efter, stadig ignorerer
mig.

Så derfor spørger jeg jer hvem den bedste advokat er - en som behandler sin
klient ordentligt og ikke bare som endnu en indkomst. En som vil gøre alt
for at sagen bliver løst og som vil fortælle klienten hvis sagen ikke kan
løses uden at tage en masse penge for en sag som alligevel ikke kan
løses(hvor advokaten vidste dette på forhånd - jo tak den slags findes -
andet firma i Nykøbing F kunne nævnes, hvor vi hyrede en advokat som så
satte sin jura studerende til at klare sagen - det endte med en dejlig
regning for intet løst).

Med venlig hilsen / with kind regards

Jan Brøndum Johansson

Fra : Jubi

Dato : 25-08-11 09:10

"Jan Brøndum Johansson" <insomniacno1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har en meget dårlig erfaring med advokater her på Lolland, sidst
> men

Du er ikke direkte OT her, men "advokat" og "boligret" må de have mere
erfaring med i dk.bolig.

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Mcwm

Dato : 25-08-11 11:15

Den 25-08-2011 09:14, Jan Brøndum Johansson skrev:
> Så derfor spørger jeg jer hvem den bedste advokat er - en som behandler
> sin klient ordentligt og ikke bare som endnu en indkomst.

Personligt har jeg gode erfaringer med http://www.dreistadvokater.dk/

Venligst
Mcwm