salg af fiskeudstyr
Fra : kim holm

Dato : 25-08-11 12:08

jeg sælger alt mit fiskeudstyr, de drejer sig om 4 stænger 4 hjul pluds div.
tilbehør og fisketaske + 2 klapstole

HBO 500,--

varene befinder sig i albertslund

kim holm
pc-dokteren@mail.dk
www.loppekim.dk

Fra : Max

Dato : 25-08-11 12:33

Hej kim

> jeg sælger alt mit fiskeudstyr, de drejer sig om 4 stænger 4 hjul

Salgsannoncer høre hjemme i dk.marked.privat.lystfiskeri

Max

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-08-11 15:51

On 2011-08-25 13:32:46 +0200, "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> said:

> Salgsannoncer høre hjemme i dk.marked.privat.lystfiskeri

Du spilder din tid, disse grupper er døde og burde nedlægges.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark
www.niels-ebbesen.net - www.photo-gallery.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-08-11 15:50

On 2011-08-25 13:07:59 +0200, "kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> said:

> jeg sælger alt mit fiskeudstyr, de drejer sig om 4 stænger 4 hjul pluds div.
> [...]

Hej Kim

Denne gruppe er næsten død, der kan gå måneder mellem at der en som
poster et indlæg, og det tyder så også på, at der nok ikk er ret mange
som læser din annonce, derfor vil jeg anbefale, at du også poster den
på Lystfisker Forum - http://www.123nu.dk/lystfiskeri - der når den ud
til mange tusinde brugere, så dine chancher for et salg er meget større.