Regler til Drager og Demoner
Fra : Thor Jakobsen

Dato : 12-08-01 13:36

Nogle der ved hvor jeg kan finde de mest kendte regler til Drager og Demoner
på Inet

Dunston

Fra : Anja Hansen

Dato : 12-08-01 22:48

Nej jeg ved ikke hvor du finder dem på nettet, men prøv på et bibliotek -
søg evt efter regelbøgerne på www.bibliotek.dk

Anja

Thor Jakobsen <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b76792e$0$326$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian

Dato : 13-08-01 19:57

Hvis du finder en site - må du godt sige til. Men bøgerne er hellere ikke så
dyrer igen. Kanon fedt rollespil !

Fra : Morten \"Simbul\" Es~

Dato : 19-08-01 13:18

Jeg tror jeg har nogle gamle reglbøger til Drager og Demoner et eller andet
sted jeg godt kan sælge til højstbydende hvis der er nogle der er
interesseret...

Morten Espensen

Fra : rjdixen

Dato : 27-09-01 20:22

hvilke bøger drejer det sig om????? Renè

http://www.kandu.dk/

Fra : rjdixen

Dato : 27-09-01 20:20

"Thor Jakobsen" skrev d. 12-08-01 13:36 dette indlæg :
> der findes steder hvor du kan finde drager og demoner på dansk men
disse steder har ikke nogen direkte regelsæt liggende. da drager og
demoner er et svensk rollespil vil de nyeste regler være og finde på
disse sider. jeg har lagt nogle links ud på min egen hjemmeside
www.dengulebanan.dk jeg bruger selv den danske udgave af drager og
demoner der kom for nogle år siden. du er velkommen til og skrive til
mig hvis du vil have mere og vide!!

med venlig hilsner Renè

http://www.kandu.dk/