Zirkus Nemo - kan nogen hjælpe?
Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 24-08-11 13:15

Jeg og en god kollega ville være meget taknemmelige, hvis nogen kan
hjælpe med tips til, hvordan vi kan finde de gamle videoer med Zirkus
Nemo. (på video, DVD eller andet)

Det virker ærligt talt håbløst, men hvor kan man overhovedet lede efter
den slags? Er der nyhedsgrupper eller andre fora, hvor nogen måske kan
hjælpe?

På forhånd tak

Bjarne

Fra : Peter Heide

Dato : 27-08-11 00:35

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det virker ærligt talt håbløst, men hvor kan man overhovedet lede efter
> den slags? Er der nyhedsgrupper eller andre fora, hvor nogen måske kan

Du kan købe DVDerne for rundt regnet 40 kr rundt omkring.

Hér feks een : http://www.gucca.dk/dvd-film/zirkus-nemo-nu-igen_10650.php

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 31-08-11 09:52

Den 27-08-2011 01:34, Peter Heide skrev:

> "Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Du kan købe DVDerne for rundt regnet 40 kr rundt omkring.
>
> Hér feks een : http://www.gucca.dk/dvd-film/zirkus-nemo-nu-igen_10650.php

Tak for linket - men det er desværre den eneste af deres film, der er
nem at få fat i

vh
Bjarne

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-09-11 22:56

Bjarne S Nielsen skrev:

> [...]
>
> Det virker ærligt talt håbløst, men hvor kan man overhovedet lede efter
> den slags? Er der nyhedsgrupper eller andre fora, hvor nogen måske kan

Måske Den Blå Avis eller Gul og Gratis, eller forummet på danskefilm.dk.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : John N. H.

Dato : 02-09-11 08:27

> [...]
> med tips til, hvordan vi kan finde de gamle videoer med Zirkus Nemo. (på

Hvis du er hurtig, er der en at få på QXL for en flad ti'er:
http://www.qxl.dk/pris/film-serier/dvd-region-2/stand-up/titel-x-z/zirkus-nemo-nu-med-neon-soeren-oestergaard-a-lund-madsen/v/an652990514/

John N. H.
; -)

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-09-11 08:28

John N. H. wrote:

> Hvis du er hurtig, er der en at få på QXL for en flad ti'er:
> http://www.qxl.dk/pris/film-serier/dvd-region-2/stand-up/titel-x-z/zirkus-nemo-nu-med-neon-soeren-oestergaard-a-lund-madsen/v/an652990514/

Jeg har muligvis et VHS-eksemplar af det første show liggende, som du kan få
for forsendelsesprisen.

Per V
--
En "ubåd" er en båd, der ikke er en båd. En båd, der kan sejle under
vandet, er en u-båd. Det samme gælder forskellen på et uland og et

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-09-11 12:07

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har muligvis et VHS-eksemplar af det første show liggende, som du kan
> få for forsendelsesprisen.

Er det Nemo med neger?

> En "ubåd" er en båd, der ikke er en båd. En båd, der kan sejle under
> vandet, er en u-båd. Det samme gælder forskellen på et uland og et
> u-land. Uanset at sprognævnet tror noget andet.

En neger er en neger selv om han er en anden etnisk indvandrer af anden
etnisk observans end. og Blaaaaaa.....

Hilsen Åge

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 05-09-11 18:45

Den 02-09-2011 09:28, Per Vadmand skrev:

> Jeg har muligvis et VHS-eksemplar af det første show liggende, som du kan få
> for forsendelsesprisen.
>
> Per V
Det kunne godt være interessant. Hvad hedder det? Kan jeg skrive til din
email?

vh
Bjarne

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-09-11 19:51

Bjarne S Nielsen wrote:

> Det kunne godt være interessant. Hvad hedder det? Kan jeg skrive til
> din email?

Jeg tjekker luge, om jeg stadig har den, så finder vi ud af noget.

Per V

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-09-11 13:50

Per Vadmand wrote:

> Jeg tjekker luge, om jeg stadig har den, så finder vi ud af noget.
>
> Per V

Den jeg har hedder Zircus Nemo 1999. Send mig en privat mail med din
adresse, så sender jeg dig et kontonummer, så du kan indbetale portoen.
perve(a)pervadmand.dk

Per V
--
Hoiotoho!