Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Find dine billeder
Fra : Soeren Friberg

Dato : 24-08-11 04:50

For mig en ny funktion
http://images.google.com/

Drop dine billeder i søgeboksen og se, hvad der sker.

På 5 min fandt jeg billerder 2 steder, som jeg ikke var klar over.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Sune

Dato : 24-08-11 09:02

>"Soeren Friberg" skrev i meddelelsen

>For mig en ny funktion
>http://images.google.com/

>Drop dine billeder i søgeboksen og se, hvad der sker.

Spændende funktion.

Prøv at gøre det med et billede af dig selv. Det prøvede jeg - scary

--
Vh Sune

Fra : Langgaard

Dato : 24-08-11 03:35

On 24 Aug., 05:50, Soeren Friberg <hushovmeste...@msn.com> wrote:
> For mig en ny funktionhttp://images.google.com/
>
> Drop dine billeder i s geboksen og se, hvad der sker.
>
> P 5 min fandt jeg billerder 2 steder, som jeg ikke var klar over.

Hej

Det er ikke noget nyt, denne: http://www.tineye.com/ har været i drift
længe

--
Langgaard

Fra : Soeren Friberg

Dato : 24-08-11 11:55

Den 24-08-2011 11:35, Langgaard skrev:

> Hej
>
> Det er ikke noget nyt, denne: http://www.tineye.com/ har været i drift
> længe
>
> --

Ja, det er rigtigt, men forudsætningen for at finde ens billede er, at
Tin-eye man på forhånd skal have lagret det i databasen. Databasen bag
sitet er hastigt voksende, men når trods alt ikke Googles image-search
til sokkeholderne.

Fra : Jens G

Dato : 24-08-11 19:05

On Wed, 24 Aug 2011 02:35:00 -0700 (PDT), Langgaard
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

>Hej
>
>Det er ikke noget nyt, denne: http://www.tineye.com/ har været i drift
>længe

Googles finder mange flere end TinEye. Men til gengæld har jeg oplevet
at TinEye finder nogel som Google ikke har fundet.

Til Chrome browseren er der plugins for både TinEye og Google
billedsøgning, så man kan højreklikke på et billede og søge.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : j.val

Dato : 25-08-11 09:05

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message
> For mig en ny funktion
> http://images.google.com/
>
> Drop dine billeder i søgeboksen og se, hvad der sker.
>
> På 5 min fandt jeg billerder 2 steder, som jeg ikke var klar over.

Hvad mener du med at "droppe" billeder i søgeboksen?

Fra : Soeren Friberg

Dato : 25-08-11 10:47

Den 25-08-2011 10:04, j.val skrev:
> "Soeren Friberg"<hushovmesteren@msn.com> wrote in message

> Hvad mener du med at "droppe" billeder i søgeboksen?

at du kan trække filen fra explorer hen i søgefeltet på sædvanlig
windows maner. Mon ikke noget tilsvarende i et Mac-miljø

Fra : Kim Jensen

Dato : 26-08-11 17:45

On 24-08-2011 05:50, Soeren Friberg wrote:
> For mig en ny funktion
> http://images.google.com/

Sjovt!

Jeg fandt et af mine gamle billeder fra 2004 (taget med et way-old Canon
A75) brugt hele 67 steder på alverdens - og endda ganske nye -
hjemmesider rundt omkring

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Ole Pedersen

Dato : 28-08-11 16:13

"Kim Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]

mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk
Port80.biz // ColorExplorer.com // LiteWerx.dk

Har dette noget med sagen at gøre?
http://www.spywarefri.dk/artikel/pas-pa-billedsoegning-i-google-060511/

mvh
Ole

Fra : Valdemar

Dato : 29-08-11 06:48

On Sun, 28 Aug 2011 17:13:22 +0200, "Ole Pedersen" <olepedersen@ofir.dk> wrote:

> [...]
>mvh Kim Jensen
>blog.werx @ http://kim.litewerx.dk
>Port80.biz // ColorExplorer.com // LiteWerx.dk

Ja det er da ydersdt releant! Jeg ville ikke umiddelbart tænke på, at søgeresultatet - når jeg forsøger at finde et
billede - let kan være inficeret med malware

Tak for advarslen - Vi lever i en ond verden

Valdemar