må udlejer sætte lejheden i stand ?
Fra : Madsen

Dato : 22-08-11 09:57

hej
jeg har lige er spørgsmål
jeg er fraflyttet min lejlighed. og da der skulle være flyttesyn, sendte jeg
min kæreste afsted, fordi jeg var sikker på jeg ville blive uenig med
udlejer, så min kæreste fik alle papir, og en fuldmagt med fra mig, men
efter første punkt på listen, vendte udlejer rundt, og gik, og ville ikke
komme tilbage, så hans vidner, og min kæreste stod tilbage, ( uden
underskrift fra udlejer) hmmm hun kører så hjem, og vi hører ikke mere fra
udlejer, før han sender mig en stor regning for istandsættelse, han og en
nabo har selv sat lejligheden istand, og han har ikke indhentet tilbud fra
nogle håndværker.... varme regnskab: han fik min varme læst af, og alle mine
måler stod på 0. " papir fra varmeselskab har jeg fået " jeg har indbetalt
2400 kr i forskud på varme, men alligevel sender han mig en regning på
1100,- kr, han siger jeg SKAL betale for tomgang, mit spørgsmål er må han
det ?? HÅBER en kan hjælpe mig da jeg er ved at blive skør i hovedet over
ham og han ringen og truende adfær
madsen