Musik fra det virkelige liv
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 18:00

Ja, jeg var der selv. Jeg er den næsten usynlige tenor i bagerste geled

http://www.youtube.com/watch?v=OjmZKwbGYIc

Nu trængtes der til lidt modvægt i forhold til BÅDE schlager OG
rockvideoer.

Sådan noget som det her er vi faktisk en hel del ude i den danske
virkelighed, der sætter stor pris på. Så stor, at vi bruger tid på at
indstudere korværker som dette og optræde med det.

Musikken er John Høybys "Spring Morning" teksten er af A.A. Milne, også
kendt som Peter Plys's far

Lad os se nogle videoer, hvor I optræder med den musik, som I holder af.

Venligst
Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 18:21

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kendt som Peter Plys's far
>
> Lad os se nogle videoer, hvor I optræder med den musik, som I holder af.

Ja, men det er nu noget ganske andet, vi kender byen for...
Hør bare hvad Holger her fortæller

http://www.youtube.com/watch?v=fVozVYTlCN8&feature=related

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 18:30

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> wrote in

> Ja, men det er nu noget ganske andet, vi kender byen for...
> Hør bare hvad Holger her fortæller
>
> http://www.youtube.com/watch?v=fVozVYTlCN8&feature=related

Se det er sådan noget, det gør det værd at være på Usenet Mange tak for
den!

Venligst
Lars

Fra : Max

Dato : 22-08-11 18:58

Hej Lars

> Lad os se nogle videoer, hvor I optræder med den musik, som I holder
> af.

Videoer kan jeg ikke klare, men et billede fra i fredags hvor jeg da sang
med :)
Og jeg er på billedet :)

http://asp.hsfo.dk/?page=galleri&galleri=719&i=8

Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 19:21

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Videoer kan jeg ikke klare, men et billede fra i fredags hvor jeg da
> sang med :)
> Og jeg er på billedet :)
>
> http://asp.hsfo.dk/?page=galleri&galleri=719&i=8

Husker de Lilholtkoncerter jeg har været til med en rigtig god smag i
munden

Venligst
Lars

Fra : Max

Dato : 22-08-11 19:27

Hej Lars

> Husker de Lilholtkoncerter jeg har været til med en rigtig god smag i
> munden

Det var en fin koncert, Lilholt er jo god på en scene, han havde nogle
drenge med der hedder Copenhagen Drummers, ja de løftede det hele
lidt længere op i trækronerne.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 19:36

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse

> Lad os se nogle videoer, hvor I optræder med den musik, som I holder af.

Jeg har desværre (eller heldigvis) ingen videoer med mig selv som udøvende.
Men jeg har en filmstump fra Århus Festuge, hvor min søn som trommeelev, er
en del af et projekt med "Stomp": http://www.youtube.com/watch?v=wO_v8hq8Hec

Manden der fører an, Per Kolling, er faktisk ret unik. Han kan få selv
blinde og umusikalske høns til at spille sammen, og få noget brugnart ud af
det.
Her har han dog nogle andre musikere på banen:
http://www.kollingstomp.dk/?m=div&s=12

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-11 08:10

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in

> "Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har desværre (eller heldigvis) ingen videoer med mig selv som
> udøvende.

Det var godt nok ærgeligt, det havde jeg ellers lige set frem til

Men jeg har en filmstump fra Århus Festuge, hvor min søn som
> trommeelev, er en del af et projekt med "Stomp":
> http://www.youtube.com/watch?v=wO_v8hq8Hec

Det gør han ret godt

Venligst
Lars