Søges: Stor og flot hanhund...
Fra : DMCN 721

Dato : 22-08-11 20:11

Hej Gruppe.

Min Roxie er igen kommet i løbetid og jeg kunne så godt tænke mig et kuld
hvalpe. Hun er blanding af Grand Danois og dobermann, så det kræver selvsagt
en hanhund med store no....r. Han må gerne være en stor dejlig blanding og
han skal være familievenlig og kærlig, men osse gerne vagtsom. Roxie er en
kærlig og vagtsom dame men osse bestemt. Hun er meget velopdragen og lydig,
går f.eks aldrig med snor, men hun har aldrig prøvet at have hvalpe, så det
skal hun have lov til.

Det er lidt svært at finde en passende hanhund, har fået masser af tilbud
fra buttede hanhunde med korte ben, men de får altså ikke lov. Han skal have
noget højde og drøjde, da Roxie ellers ikke vil lade ham komme til.

Har du en hund der gerne kunne tænke sig at være far, eller kender du en der
kunne hjælpe mig og min hund, så ville det altså være rigtig dejligt. Jeg
kan tilbyde ejeren til hanhunden at være førstevælger på kuldet, eller en
økonomisk kompensation.

Med venlig hilsen
Jarl Olsen
4750 Lundby
30209365
pcmandenmark (at) hotmail.com

Fra : DMCN 721

Dato : 25-08-11 17:25

Har fundet dejlig stor hanhund og de fandt begge ud af det.
Mvh
Jarl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-08-11 22:20

DMCN 721 tastede følgende:
> de fandt begge ud af det.

Husk at de måske skal prøve et par gange for at man kan være sikker på
at der er stær i kassen :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : DMCN 721

Dato : 26-08-11 01:05

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> DMCN 721 tastede følgende:
>
> Husk at de måske skal prøve et par gange for at man kan være sikker på at
> der er stær i kassen :)

Hej Hans.
Fik kun den ene chance, så håber der er bid.
Jarl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-08-11 07:32

DMCN 721 skrev:
> Fik kun den ene chance, så håber der er bid.

Oki :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-08-11 23:22

DMCN 721 skrev:

> Har fundet dejlig stor hanhund og de fandt
> begge ud af det.

Må vi ikke se billeder?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : DMCN 721

Dato : 26-08-11 01:07

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Må vi ikke se billeder?

Jooh, har bare ikke nogen steder jeg kan lægge billeder ud. Men skriv email,
så sender jeg fine parringsbilleder. Faderen er en fin Cane Corso :) Moderen
Grand Danois og Dobermann.