Udskiftning af Gasstøddæmper på påhængsbre~
Fra : jens-ole@it.dk

Dato : 22-08-11 05:06

Hej Jeg har en Adria 542PK med en Alko 1300 slingrekobling monteret.
Desværre ser det ud til at min gasstøddæmper på påhængsbremsen skal
udskiftes. Er der nogen der har erfaring med at skifte denne ?

Jeg er rimelig fiks på fingrene så jeg tør godt gå igang men ville
lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på eller om jeg bare
kan begynde at skille tingene fra hinanden ?

Evt en guide til hvordan man gør vil være meget velkommen

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-08-11 12:36

<jens-ole@it.dk> skrev i meddelelsen

> Evt en guide til hvordan man gør vil være meget velkommen

Det er en rimelig let operation, så det handler mest om at finde den rigtige
model. Har selv skiftet en for år tilbage, og det var ikke svært - kastede
mig bare ud i det.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage