OldCairos Hans&Grete og nu
Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-11 14:44

OldCairos Hans&Grete og nu
Redningsbåds moral er at kyle ti sunde børn i munden på dragen for at
alle hjembyens børn kan overleve ved at guden er formildet
Moses var halvjødisk udstødt/stigmatiseret og sattes ud i sivvugge i
Nilen og i myter afvises ofre og bliver helte.
Hans og Grete i en tysk skov får bugt med en heksekanibal og belønnes
Da kristendommen i 1000 forbød at sætte børn ud forringedes vor
folkesundhed, for det var jo især de arveligt syge der sattes ud
Ægypterne i dag ville være sundere hvis ikke gaver af kornsække fra
USA havde stoppet udsætning

De sku bestikke landet til ikke at støtte muslimnaboer til Israel
Men da jeg var i Cairo og Alexandria så jeg børn der nær kamelveje
piller ufordøjet korn ud af afføringen og spiser det og derved
overlever fint
USA har intet gjort for familieplanlægning, så Hans&Grete
"affalds-bør" produceres stadig og gør landet fattigt

USA har kontrol over landet fordi lidelser gør desperat - hvis Kina og
Japan havde været dumme og sagt ja til ulandshjælp fra USA i 1880 ku
de være lokket ind i Cairo-fælden

De sagde nej og importerede selv eksperter at lære af.
Engang udgav en klovn fra Cirkus sig for at være ingeniørprofessor og
fik dyr kontrakt i Tokyo og efter afsløring satte man ham til at
undervise i skuespilskunst. - øv.