Er slagermusik på vej til at blive interna~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 12:42

Måske er slagermusikken på vej stærkt frem, ikke bare i Danmark, men også
internationalt

Slagermusikker er jo efterhånden meget dominerende. Mon den er på vej til et
internationalt gennembrud. Hidtil var genren jo mest været fremherskende i
tysk- og hollandsk-talende lande og Norge, Sverige og især Danmark

Her synges der om at slagermusikken er ved at blive international:

http://www.youtube.com/watch?v=wcFQhk6a6IQ

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 12:51

meddelelsen news:4e50ef1e$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Danmark
>
> Her synges der om at slagermusikken er ved at blive international:

Her er sangen forresten
i en "international" udgave: http://www.youtube.com/watch?v=uQX52nxcCIw

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 22-08-11 06:13

Den 21/08/11 13.51, Åge Halldorsson skrev:

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e50ef1e$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Nej.

Den eneste indikation af slagers "popularitet" jeg har observeret er en
enkelt skribents oversvømmen af dk.kultur.musik med indlæg om det.

/Lars

Fra : CeeJay

Dato : 21-08-11 13:47

Den 21-08-2011 13:42, Åge Halldorsson skrev:
> [...]
> især Danmark
>
> Her synges der om at slagermusikken er ved at blive international:

Denne her er meget bedre:

http://www.youtube.com/watch?v=pjG2KJpNvto&feature=related

Hilsen
Carsten

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-08-11 14:21

On 21-08-2011 13:42, Åge Halldorsson wrote:
> Måske er slagermusikken på vej stærkt frem, ikke bare i Danmark, men
> også internationalt

Du har humor, det må være en vits.
Hvis det er din tv-schlager du tænker på, så er svaret nok nej.

Selv tyskerne er klar over at det kun er "musik" for de meget gamle.
Når de er uddøde, så vil tv-schlageren også være det.
Men som det nævnes kan det godt vare nogle få år endnu: "folk over
halvtreds lever sikkert et par år længere".
http://www.youtube.com/watch?v=MDuYcMIMmY0

Men så er det formentlig også slut.

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-08-11 15:32

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men som det nævnes kan det godt vare nogle få år endnu: "folk over
> halvtreds lever sikkert et par år længere".

Ja, det er der sikkert noget om... Men sådan har de vist sagt, lige siden
Peter Alexander startede... Så det kommer nok til at vare lidt mere, end de
50 år... For den eksisterer jo stadig i bedste velgående... Og den ser slet
ikke ud til at have til hensigt at dø, sådan lige med det samme... Så i
kommer nok til at trækkes med den, lidt endnu

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-08-11 16:10

On 21-08-2011 16:31, Benny Mortensen wrote:

> Så i kommer nok til at trækkes med den, lidt endnu

Du mener vel 'vi'?

Det er i øvrigt slet ikke noget problem. Her i hovedstadsområdet er der,
meget lavt sat, 100 koncerter om ugen med alskens slags musik.
Men schlager, joo... der var een (nej det var jo kun en halv koncert), i
Ballerup sidste år, og først til næste år kommer den næste
schlagerkoncert her til hovedstadsområdet.

Det bliver set som et kuriøst indslag.
Ligesom jeg har ladet mig fortælle, at der engang i efteråret kommer en
koncert med indisk raga. Det sidste kunne jeg nu godt være forfalden til
at opsøge.

Nu er musik fra Indien også meget andet end raga. Jeg ville have linket
til et nummer med Teddy Weatherford, musikeren som bragte jazz'en til
Indien, men han er der ikke på tuben, så i stedet "Lequime Grand Hotel
Orchestra" fra Calcutta, "The House Where The Shutters Are Green".
Her med en gæsteoptræden af Al Bowlly og Pete Harmon:
http://www.youtube.com/watch?v=pMmRnfoXZNo

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 19:03

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Ballerup sidste år, og først til næste år kommer den næste schlagerkoncert

Det går i hvert fald ret stærkt fremad for slager i hovedstadsområdet. For
få år siden var sådan noget uhørt derovre. Nu bader københavnderne i slager.
Der har også lige være det der kæmpemæssige Charly-dansktopshow i
Kjøwenhawn-strup. Københavnrne er trods alt blevet gladere og gladere for
slager,
end tidligere.

> Det bliver set som et kuriøst indslag.

Jo, men sådan opfatter jeg også popkoncerter

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 08:21

> [...]
> Orchestra" fra Calcutta, "The House Where The Shutters Are Green".
> Her med en gæsteoptræden af Al Bowlly og Pete Harmon:

Hej Henning...

Nej jeg mener " I " for jeg har jo ingen problemer med Schlageren...

Jamen du må linke til alle genrer, jeg har ingen problemer med nogen af
dem... Der er kun 2 muligheder ved en koncert... Enten bliver jeg, eller
også går jeg. Går jeg, kan det være af 2 årsager... Enten kan jeg ikke holde
musikken ud, ( Hvilket jeg nærmest nægter at tro på ), eller at min mave
volder problemer ( Den mest sansynlige årsag )....

Egentligt syntes jeg da også nu, at du faktisk lyder noget en slat
useriøs... For nu nævner du 100 Koncerter, samt en halv koncert... Jeg er
udmærket klar over, hvilken du mener er den halve... Men nu er et sværd jo
dobbelt ægget, så når nu Ballerup kun er en halv koncert, syntes jeg du
skylder os publikums antallet ved resten... For så vidt jeg kan forstå, må
mere end halvdelen af dem, jo så falder langt under, hvad man kan kalde en
koncert.... Eller er der noget jeg ikke helt forstår ???

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 09:09

On 22-08-2011 09:20, Benny Mortensen wrote:

> [...]

> mere end halvdelen af dem, jo så falder langt under, hvad man kan kalde en
> koncert.... Eller er der noget jeg ikke helt forstår ???

Jeg vil skære det ud i pap.
Jeg har ingen problemer med tv-schlageren, for det er jo den det drejer
sig om, og det er den der floder gruppen her.

Tv-schlager-genren eksisterer slet ikke i hovedstadsområdet, og så vidt
jeg nu overfladisk har Googlet, heller ikke på resten af Sjælland.
Det er udelukkende en genre der kan opleves i tyske tv-transmissioner,
og så måske på Fur.
Det sidste er jeg heller ikke sikker på er tilfældet.

Hvorfor nyder i 5 der elsker disse tv-"sangere", ikke blot jeres
tv-musik, i stedet for konstant at forsøge at overbevise gruppen om, at
det, som f.eks. mimeren Hansi yder, er toppen af musikalsk kunst.

Jeres tv-schlager-genre eksisterer ikke i den virkelige verden. Og når
den med et par års mellemrum dukker op her, så er det som et kuriøst
indslag.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 10:12

> Tv-schlager-genren eksisterer slet ikke i hovedstadsområdet, og så vidt
> jeg nu overfladisk har Googlet, heller ikke på resten af Sjælland.

Men ude i virkeligheden er sjællænderne begejstret for tysk slager, som vi
ved.

> Det er udelukkende en genre der kan opleves i tyske tv-transmissioner, og
> så måske på Fur.

Det er ikke økonomisk muligt for slagerbrancen at kunne overleve med kun 5
interesserede

> Det sidste er jeg heller ikke sikker på er tilfældet.

Nej, men så lad os sætte det ned til 3 interesserede. Det kan ikke lønne de
mange folk indenfor slagerbrancen.

> Jeres tv-schlager-genre eksisterer ikke i den virkelige verden.

Du Godeste. Jamen så er der jo slet ingen indtægt til folk indenfor
slagerbrancen. Hvordan betaler de dog deres husleje og betaler mad og tøj ?.
De kan jo ikke engang betale et rundstykke til morgenmad og slet ikke en
snegl med hvid glasur.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 11:18

> [...]
> med et par års mellemrum dukker op her, så er det som et kuriøst indslag.

Jeg ved ikke hvad de 5 gør....

Jeg spurgte ikke til TV schlager, jeg spurgte til den halve koncert i
Ballerup. Og så til de 100 andre i København.... Hvor jeg kan forstå, hvis
Ballerup kun var ½ koncert, så ville minimum halvdelen af dine før nævnte
100 koncerter, ikke kunne komme i betragtning som værende en koncert, men
skulle henføres under selskabslokaler, og Suppe Steg & Is musik.

Jeg mener nu, jeg hele tiden har sagt... Jeg foretrækker musik, uden
billedledsagelse, medmindre der er tale om en decideret koncert... Jeg ved
ikke hvad Hansi Hinterseer gør... Om han mimer eller hvad...? Men topmålet
af dette, er det vist stadig Nena der sidder på... Jeg har i hvert fald ikke
hørt om større tilfælder...

Men det afholdt mig da ikke fra, at købe Nena's musik... Playback eller
ej... Det var stadig fed musik.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 19:00

> [...]
> Men som det nævnes kan det godt vare nogle få år endnu: "folk over
> halvtreds lever sikkert et par år længere".

Sjovt nok husker jeg, at man også i starten af 70-erne sagde, at
slagermusikken kun er for pensionister. Det er altså 40 år siden.
Øhmnnnnn... Så skulle det altså være uddødt nu.

Regne regne regne. En pensionist i 70-erne må være langt over hundrede år
idag.

Hehe. Nej glem din ønskedrøm. Den har ingen gang på jord.

Men ok. Overskrider den her sangerinde så din grænse for at være for gammel:
http://www.youtube.com/watch?v=7jWuXJ_FDi4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 19:05

meddelelsen news:4e51479c$0$282$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Men ok. Overskrider den her sangerinde så din grænse for at være for
> gammel: http://www.youtube.com/watch?v=7jWuXJ_FDi4&feature=related

Årh shit!. Her er det rigtige link:
http://www.youtube.com/watch?v=Ske0amTI58M

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-08-11 19:55

On 21-08-2011 19:59, Åge Halldorsson wrote:

> Men ok. Overskrider den her sangerinde så din grænse for at være for
> gammel: http://www.youtube.com/watch?v=7jWuXJ_FDi4&feature=related

Ca. 1.05 - 1.06 får du et glimt af det publikum alle dine tv-schlagere
henvender sig til, nemlig gamle pensionister.
Når de er døde så uddør din tv-schlager det også.

Henning

Fra : Max

Dato : 21-08-11 20:07

Hej Henning

> Når de er døde så uddør din tv-schlager det også.

Når ormene har ædt dig, ja så er det her stadigvæk,
se det i øjnene.

Mennesker forgår, og lort består.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 20:30

> Mennesker forgår, og lort består.
>
> --
> Mvh
> Max

Jo, men nu er det slager vi taler om, ikke al det der
"se-mig-x-godaw-på-scenen" og al det der.

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 21-08-11 21:57

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> [...]
> Max

Jo, men nu er det slager vi taler om, ikke al det der
"se-mig-x-godaw-på-scenen" og al det der.

Nu er det heller ikke lige det vi taler om Aage.
Med venlig hilsen
Pelle

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-11 20:59

> Når ormene har ædt dig, ja så er det her stadigvæk,
> se det i øjnene.
>
> Mennesker forgår, og lort består.

Du har ret Max, der vil altid være et marked for bras.
Om det så er schlagermusik, færdigmad, Ikea, Deichmann, H&M, eller andet
anonymt samlebånds-møg, så vil der altid være mennesker hvis horisont ikke
rækker videre, og som hviler trygt i en mudret grå zone af konformitet og
intethed.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-08-11 21:34

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rækker videre, og som hviler trygt i en mudret grå zone af konformitet og

Er det derfor du og flere andrer forsvarer heavy rock så indædt - det er da
om noget lort, som kun folk uden ret meget høresans kan finde glæde i.
Men man skal jo også have høreværn på, for at kunne holde det ud.

Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-11 21:39

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> Er det derfor du og flere andrer forsvarer heavy rock så indædt - det er da
> om noget lort, som kun folk uden ret meget høresans kan finde glæde i.
> Men man skal jo også have høreværn på, for at kunne holde det ud.

Sjovt, det samme siger vi om slager og metervare pop ... så hele
disussionen er cirkulær og så uniteresant som noget kan være ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 21:44

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Sjovt, det samme siger vi om slager og metervare pop ... så hele
> disussionen er cirkulær og så uniteresant som noget kan være ...
>
> /thomas

Så vi andre synes heawy metal er støj og meget u-interessant.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-11 21:44

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Så vi andre synes heawy metal er støj og meget u-interessant.

Så lad være med at lytte til det ... der er ingen der tvinger jer til
noget er der ?

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-08-11 21:49

> Så lad være med at lytte til det ... der er ingen der tvinger jer til
> noget er der ?
>
> /thomas

Nej, ligesom der ikke er nogen, der tvinger jer til at lytte til slager - og
gang på gang nedgøre dem, der godt kan lide denne slags musik.

Jeg er såmænd ligeglad med, at I ikke kan lide det - men at omtale dem, der
kan, i nedladende vendinger, det fortæller mig bare, at vedkommende ikke er
så klog, som han gerne vil give udseende af.

Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-11 21:53

> [...]

> Nej, ligesom der ikke er nogen, der tvinger jer til at lytte til slager - og
> gang på gang nedgøre dem, der godt kan lide denne slags musik.

Der er forskel på at "nedgøre" musikken og så dem der lytter til den ...
jeg har så vidt jeg ved ikke gjort sidstnævne.

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 11:32

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, ligesom der ikke er nogen, der tvinger jer til at lytte til slager -
> og gang på gang nedgøre dem, der godt kan lide denne slags musik.

Jeg bedømmer det bare ud fra udtalelserne her i gruppen, og med dem som
kilde er det absolut sikkert at schlagerfans er de mest intolerante,
nedlandende, og musikalsk smalsporede personer af alle.
Så lad være med at pive når I får igen af samme skuffe, eller stop krigen
fra jeres egen side først.

Fra : Max

Dato : 22-08-11 11:33

Hej Eva

> Jeg er såmænd ligeglad med, at I ikke kan lide det - men at omtale
> dem, der kan, i nedladende vendinger, det fortæller mig bare, at
> vedkommende ikke er så klog, som han gerne vil give udseende af.

Skal vi ikke lige tage et par sætninger fra dine indlæg før du får
poleret glorien for meget ?

Eva skrev:
"Hold da kæft for en rædsel - der må da være et eller andet galt
med dem, der kan sidde og frydes over den slags."

og

"Fordi det er noget voldsforherligende lort rent ud sagt."

Din klogskab lader efter dine egne udsagn en del tilbage at ønske.

Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 11:56

> Din klogskab lader efter dine egne udsagn en del tilbage at ønske.

Lad hende bare udstille sig selv, og dermed understøtte min formodning ;)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:29

> Lad hende bare udstille sig selv, og dermed understøtte min formodning ;)

Du skal vist ikke snakke om at udstille sig selv - ingen gør det mere end
´du med dine evindelige angreb på både den ældre generation, samt dem, der
kan lide ikke-larmende musik.

Du må sq have det svært, siden det er så nødvendigt for dig at fremstå som
et omvandrende unikum.

Eva

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 13:08

> Du skal vist ikke snakke om at udstille sig selv - ingen gør det mere end
> ´du med dine evindelige angreb på både den ældre generation, samt dem, der
> kan lide ikke-larmende musik.

Du lyder mere og mere som Åge

> Du må sq have det svært, siden det er så nødvendigt for dig at fremstå som
> et omvandrende unikum.

Det er nu ikke særlig svært at fremstå som et unikum, over for dig og Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 13:12

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du lyder mere og mere som Åge

> Det er nu ikke særlig svært at fremstå som et unikum, over for dig og Åge

Pas på der ikke springer noget i dig af ren selvglæde.

Eva

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 13:46

> Pas på der ikke springer noget i dig af ren selvglæde.

Ingen fare der.
Men nu må du hellere ryge ned i kassen til Åge og de andre, som er uden for
pædagogisk rækkevidde.
Prøv engang imellem at læse hvad du selv skriver Eva, og hvor intolerant og
snæversynet du faktisk kommer til at fremstå. Du har virkelig udviklet dig
til at være en rigtig dårlig klon af Åge, med alle de åbenlyse mangler det
giver.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 17:05

> [...]
> dig til at være en rigtig dårlig klon af Åge, med alle de åbenlyse mangler

Alex, jeg ville være mere bange for at fremstå som en klon af dig.

Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:06

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Pas på der ikke springer noget i dig af ren selvglæde.
>
> Eva

Alex er en mand man ikke kan nå.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:27

> [...]
>
> "Fordi det er noget voldsforherligende lort rent ud sagt."
>
> Din klogskab lader efter dine egne udsagn en del tilbage at ønske.

De sætninger skrev jeg i irritation over endnu et af Alex selvforherligende
indslag, hvor han groft nedgør dem, der kan lide andet musik, end han selv
kan.

Ellers plejer jeg ikke at give min mening til kende - med mindre der bliver
spurgt om den.

Folk må for min skyld godt høre larmemusik - bare jeg slipper, så jeg kan
beholde min hørelse intakt.

Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-08-11 12:28

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> Folk må for min skyld godt høre larmemusik - bare jeg slipper, så jeg kan
> beholde min hørelse intakt.

Det har intet med indhold at gøre, kun hvor højt du hører det ... du kan
godt blive døv af slager .. eller klassisk ...

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:36

> Det har intet med indhold at gøre, kun hvor højt du hører det ... du kan
> godt blive døv af slager .. eller klassisk ...
>
> /thomas

Alex skrev da ellers engang, at man skulle have høreværn på når man var til
rock-koncert

Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 12:38

On 22-08-2011 13:35, Eva Schmidt wrote:

> Alex skrev da ellers engang, at man skulle have høreværn på når man var
> til rock-koncert

Mange musikere, også klassiske musikere, er nød til at bruge hørepropper.

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:40

> Mange musikere, også klassiske musikere, er nød til at bruge hørepropper.
>
> Henning.

Også publikum???

Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 12:48

On 22-08-2011 13:40, Eva Schmidt wrote:

> Også publikum???

hvis du sidder på 1. række foran orkesteret burde det være lovpligtigt i
visse passager.
http://www.youtube.com/watch?v=qW4C2h3lPac&feature=related

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:58

> hvis du sidder på 1. række foran orkesteret burde det være lovpligtigt i
> visse passager.
> http://www.youtube.com/watch?v=qW4C2h3lPac&feature=related
>
> Henning.

Det har du nok ret i - jeg tror bare jeg bliver hjemme og hører country og
slagermusik på anlægget

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-08-11 13:05

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det har du nok ret i - jeg tror bare jeg bliver hjemme og hører country og
> slagermusik på anlægget

uanset genre og andet så skal rigtig musik høres live, præsenteret af
rigtige musikere.*

/thomas

* ja, jeg har hugget den fra Prince, men han har sku fat i noget ....

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 13:08

> uanset genre og andet så skal rigtig musik høres live, præsenteret af
> rigtige musikere.*
>

> /thomas

Det har du da helt ret i - stemningen kan man ikke opleve via en CD.

Men jeg lader mig alligevel nøje med det næstbedste - i dette tilfælde mit
anlæg.

Mange af dem, jeg hører, lever ikke mere, så det med at opleve dem "live"
ligger lidt tungt.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:12

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> hvis du sidder på 1. række foran orkesteret burde det være lovpligtigt i
> [...]

Og til pop og rock-skrigeri burde det være lovpligtigt for alle'

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-08-11 12:54

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Også publikum???

i visse tilfælde, ja ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:13

> i visse tilfælde, ja ...
>
> /thomas

Lyder musikken så skrækkeligt ???

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:11

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Mange musikere, også klassiske musikere, er nød til at bruge hørepropper.
>
> Henning.

"Musikere"??? - var det ikke publikum der var tale om ?
Hvad har det at gøre med at publikum bliver nødt til at tage høreværn
på ???

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:10

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Det har intet med indhold at gøre, kun hvor højt du hører det ... du kan
> godt blive døv af slager .. eller klassisk ...
>
> /thomas

Hvorfor fann.... skruer i så ikke bare ned, i stedet for al det der med, at
i har høreværn på, når i hører jeres skralderbank?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:08

> Folk må for min skyld godt høre larmemusik - bare jeg slipper, så jeg kan
> beholde min hørelse intakt.
>
> Eva

Du kan da bare tage høreværn på. Det gør dem der kan lide sådan noget, for
selv at kunne holde sådan noget skralderbank ud

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:16

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 14:05

> [...]
>
> "Fordi det er noget voldsforherligende lort rent ud sagt."
>
> Din klogskab lader efter dine egne udsagn en del tilbage at ønske.

"En del tilbage"? - NÅ!
Fordi man ikke nyder vold og lemlæstelse, eller ????

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 22-08-11 15:06

> [...]
> Max

"En del tilbage"? - NÅ!
Fordi man ikke nyder vold og lemlæstelse, eller ????

Jeg kan jo af din ovenstående perlerække se, at du har masser af tid til
ligegyldige kommentarer.
Prøv nu bare i stedet for alt dit sludder, at finde et link til en
nyskabende musikvideo.
Uanset genre.
venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 09:39

> [...]
> da om noget lort, som kun folk uden ret meget høresans kan finde glæde i.
> Men man skal jo også have høreværn på, for at kunne holde det ud.

Hej Eva...

Sådan med henblik på alt det, der er blevet nævnt som bras i denne tråd, kan
vi da trøste os med, at man nok skal være rock mand, for at se sådan på det.
Ikea er måske noget bras, men deres barnestol, er på trods af, at den trods
alt kun er et konformt stykke plastic, kåret som ikke bare Verdens bedste,
men også Verdens billigste... Til trods for, at jeg bor passende langt fra
nærmeste H&M, tror jeg ikke jeg kender et eneste kvindfolk, der ikke har
klædningsstykker der kommer derfra. ... Nå ja, færdigmad... Ok... Det er
ikke så længe siden, det blev konstateret, at der faktisk var mere reel føde
i en Mc.Donald burger, end i en hospitalsmiddag... Nå ja, og Deichmann blev
også nævnt, det er vist sådan relativt prisbillige sko ( Tror jeg nok ) Jeg
kan godt få dyre træsko, de koster Kr 1750,- og vil holde Ca 1 år... Men jeg
køber nu som regel, i et eller andet byggemarked... Lige nu Jem & Fix, der
koster et par 69,50 og de holder mellem 2 og 3 mdr... Hvilket på årsbasis
giver en pris på ca Kr 350,- Så det er muligt, det er noget samlebånds-møg
og at min horisont ikke rækker længere, end til at bruge nogle billige
træsko, til at vade rundt i fårelort i.... Så er jeg nu egentligt slet ikke
så ilde til mode, over at befinde mig i en mudret gråzone af konformitet og
intethed...

Egentligt er jeg lidt bange for, at det er dem, der kommer med disse
påstande, der befinder sig i gråzonen... Det er bare ikke gået op for dem
endnu....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 10:09

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in

> [...]
> andet anonymt samlebånds-møg, så vil der altid være mennesker hvis
> horisont ikke rækker videre, og som hviler trygt i en mudret grå zone

Herfra skal det "anonyme samlebånds-møg" prises i høje vendinger, Det har
nemlig gjort det muligt for en ganske almindelig lavbudgetdansker som
undertegnede at skive indlæg på usenet med min anonyme samlebånds-pc. Når
jeg kigger mig omkring i min stue, er det faktisk utrolig lidt, der ikke er
samlebånds-møg. Kunsten på væggene er overvejende reproduktioner, mit
klaver og min guitar er samlebåndsprodukter, min mp-3-spiller er fra Aldi
(ja så lavt er niveauet her) mine biler er totalt anonyme og ligegyldige
samlebåndsprodukter. Og jeg selv.. ja jeg er også helt ufattelig kedelig,
jeg har ikke en gang en I-Phone for virke unik

Med venlig men noget kedelig hilsen
Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 12:10

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samlebåndsprodukter. Og jeg selv.. ja jeg er også helt ufattelig kedelig,
> jeg har ikke en gang en I-Phone for virke unik

Lyder næsten som noget, man kan genkende ))

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 16:05

> [...]

> samlebåndsprodukter. Og jeg selv.. ja jeg er også helt ufattelig kedelig,
> jeg har ikke en gang en I-Phone for virke unik

Sådan er de fleste vel, når alt kommer til alt.
De færreste har råd til mærkevarer, eller dyr russisk kaviar hver dag.

Men de fleste stiler nok alligevel højere, når de skal mærke efter. Bytte en
gammel Golf ud med en Lamborghini, have originalkunst på væggene, eller
spise på en 4-stjernet restaurant, bare engang imellem?
De færreste vil nok stille sig op og proklamere, at alt fra Ikea-fadet og
Aldi er den ypperste kvalitet som mennesket har frembragt, og alt andet er
noget lort?

Schalgerjuntaen her i gruppen har den sidste holdning hvad angår musik, og
det er i mine øjne toppen af smalsporethed og manglende kvalitetssans.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 17:29

> Men de fleste stiler nok alligevel højere, når de skal mærke efter.
> Bytte en gammel Golf ud med en Lamborghini

Nix ikke her

, have originalkunst på
> væggene,

Heller ikke

eller spise på en 4-stjernet restaurant, bare engang imellem?

Aldrig

> De færreste vil nok stille sig op og proklamere, at alt fra Ikea-fadet
> og Aldi er den ypperste kvalitet som mennesket har frembragt, og alt
> andet er noget lort?

Næh, men deres produkter tilfredsstiller mine behov, jeg er nemlig ikke
bare kedelig, jeg er osse møghamrende nærig. Jeg gider nemlig fundamentalt
set ikke bestille noget, derfor har jeg et lavtlønsarbejde uden det store
ansvar. Jeg prioriterer nemlig mit liv højere end mit arbejde, og så må man
jo se stort på statussymboler, som det du nævner jo fundamentalt bare er.

Venligst
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 18:51

> [...]
> man
> jo se stort på statussymboler, som det du nævner jo fundamentalt bare er.

Så du aner i bund og grund ikke hvad du fraskriver dig, hvis du aldrig har
spist på en dyr restaurant, kørt i en Porsche, eller festet igennem med
hurtige kvinder. Det er ikke statussymboler, det er det kick der gør livet
værd at leve.
Det du gør kalder jeg ikke at prioritere livet, det kalder jeg at håne livet
ved ikke at bruge det maksimalt, og egentlig være ligeglad med livet ved
aldrig at teste sin egen formåen.

Men så er der bare flere Porscher og hurtige kvinder til vi andre

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 19:02

> [...]
> har spist på en dyr restaurant, kørt i en Porsche, eller festet
> igennem med hurtige kvinder. Det er ikke statussymboler, det er det

been there, done that, got the T-shirt

> Det du gør kalder jeg ikke at prioritere livet, det kalder jeg at håne
> livet ved ikke at bruge det maksimalt, og egentlig være ligeglad med
> livet ved aldrig at teste sin egen formåen.

Det er netop et bevidst fravalg ovenstående, der giver mig mulighed for
fordybelse OG testen af egen formåen.

> Men så er der bare flere Porscher og hurtige kvinder til vi andre

God fornøjelse

Venligst
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 19:27

> Det er netop et bevidst fravalg ovenstående, der giver mig mulighed for
> fordybelse OG testen af egen formåen.

Hvem siger man ikke kan gøre begge dele? Jeg dyrker biler, musik, meditation
og sport med lige stor fornøjelse, og ville ikke undvære nogen af dem.
Dualitet er nøgleordet, altså det modsatte af ensporethed.

> God fornøjelse

Tak, det ER en ren fornøjelse at høre en "flat six" brøle bag bagsædet

Fra : Max

Dato : 22-08-11 19:30

Hej Alex

> Tak, det ER en ren fornøjelse at høre en "flat six" brøle bag
> bagsædet

Tænk sig at i min verden er det bare støj :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 19:39

But what a beautiful noise: http://www.youtube.com/watch?v=ca0_9Dyt0VY

Fra : Max

Dato : 22-08-11 21:13

Hej Alex

> But what a beautiful noise: http://www.youtube.com/watch?v=ca0_9Dyt0VY

Nej, det er støj, bare støj. Som gammel maskinbygger er man jo opdraget
med at mekanik skal virke ikke larme :)
Skal det være motorlyd, ja så skal det være hjertebanken :)

http://www.youtube.com/watch?v=fdRdbZMJj8U&feature=BFa&list=PL49E241761219DC9F&index=1

Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-11 21:23

> Nej, det er støj, bare støj. Som gammel maskinbygger er man jo opdraget
> med at mekanik skal virke ikke larme :)

Prøv at sidde foran motoren på den fætter, og mærk suset når den rammer 100
på 6 sekunder. Så går alt op i en højere enhed.

> Skal det være motorlyd, ja så skal det være hjertebanken :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=fdRdbZMJj8U&feature=BFa&list=PL49E241761219DC9F&index=1

Så gik der lige Søren Ryge i det hele

Fra : Max

Dato : 22-08-11 21:31

Hej Alex

> Prøv at sidde foran motoren på den fætter, og mærk suset når den
> rammer 100 på 6 sekunder. Så går alt op i en højere enhed.

Det siger mig bare intet, beklager.

> Så gik der lige Søren Ryge i det hele

Nej, det er min opvækst der kalder :)

Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-08-11 10:45

> [...]
> ved aldrig at teste sin egen formåen.
>
> Men så er der bare flere Porscher og hurtige kvinder til vi andre

På et punkt, har han da ret... Jeg har aldrig kørt en Porche... Kan Ferrari
& Lamborghini råde bod på det ?... Bevares de var da sjove at prøve, men
ikke biler, jeg kunne bruge.

Fine restauranter.. Nej tak, jeg vælger dem knap så fine... Så bliver
portionerne større, så man bliver mæt... Det er muligt de andres mad er
langt finere, men det er ikke føde for folk med fysisk arbejde. Desuden
bliver de så fandens arrogante, når man kommer i sin Kansas habit )..

Porchen må han gerne beholde... Jeg klarer mig med min Opel Astra... Den
passer bedre til 3 hunde og store trailere... Hurtige kvinder... Tja, min er
nu meget hurtig, men det er jo nok ikke lige på den måde han mener... Men
efter sådan ca 37 år sammen, så behøver vi efterhånden ikke teste, hverken
hinanden eller os selv... Jeg tror vi så nogenlunde er klar over, hvad vi
begge står for.... Vi er også så nogenlunde klar over, hvad vi kan præstere,
så vi behøver heller ikke overbevise, hverken os selv eller omverdenen om
noget... Så muligvis, er en stor fest, lykken for Alex... Eller sådan som
han snakker, lyder det som et put med en fremmede damer... Her er det, hver
morgen at konstatere, at både vi, og samtlige 76 dyr, har det godt.... Så
skidt med alle de der overfladiske glæder, som jeg tror, Alex forveksler med
lykke... Men fakta, set med mine øjne er... At det må være os, der lever
livet, det lyder da mere, som om Alex flygter fra det, og lige som evigt og
altid, skal prøve at overbevise verden om, at han er en mand...

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 21-08-11 21:56

"Max" skrev i meddelelsen

Hej Henning

> Når de er døde så uddør din tv-schlager det også.

Når ormene har ædt dig, ja så er det her stadigvæk,
> [...]

Bange for du har ret. :)
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-08-11 22:47

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> "Max" skrev i meddelelsen
>
> Hej Henning

> Når ormene har ædt dig, ja så er det her stadigvæk,
> se det i øjnene.
>
> Mennesker forgår, og lort består.
>
> --
> Mvh
> Max
>
> Bange for du har ret. :)
> Med venlig hilsen
> Pelle

Slager, "Bange for at det består"??? - jamen dog. Du Godeste. Står pop og
rock så svagt at man ligefrem skal være bange for slager.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 08:25

> Ca. 1.05 - 1.06 får du et glimt af det publikum alle dine tv-schlagere
> henvender sig til, nemlig gamle pensionister.
> Når de er døde så uddør din tv-schlager det også.
>
> Henning

Okay, indrømmer, jeg er pensionist... Men jeg føler mig da ikke gammel..
Selvom skroget sætter visse begrænsninger. Men som jeg vist sommetider før
har udtrykt, til nogle menneskers store forargelse... Så har jeg mødt mange,
væsentligt yngre mennesker, der uden mine svagheder, næsten kunne have
modtaget min pension, mere retfærdigt, end at det er mig der får den... Så
læs bare pensionist... Men lad være med at læse død. Det kunne jo være, at
det var dem, der havde så travlt med at snakke om pensionister, der når alt
kom til alt, var de døde...

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 08:55

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

> jo være, at det var dem, der havde så travlt med at snakke om
> pensionister, der når alt kom til alt, var de døde...

Også Henningen må have haft en traumatisk barndom, med den nedladende
holdning
overfor den generation der har opfostret ham. Hvad er det ham og Linå-manden
har
oplevet? - og hvad skyldes det at de væmmes ved den generation der har
opfostret dem????

De er meget vrede begge to. Måske de selv kan fortælle om det.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 09:15

On 22-08-2011 09:54, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> Linå-manden har
> oplevet? - og hvad skyldes det at de væmmes ved den generation der har

Er dette her ikke musikgruppen?

Jeg er fra før tv-schlageren blev opfundet og seriefremstillet, så jeg
har ikke en dårlig ballast med hjemmefra i den retning.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 10:14

> Jeg er fra før tv-schlageren blev opfundet og seriefremstillet, så jeg har
> ikke en dårlig ballast med hjemmefra i den retning.
>
> Henning.

...............men du virker vred på dne generation der har opfostret dig.
Den måde du taler om dem på.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 09:48

meddelelse news:4e520b3f$0$281$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> opfostret dem????
>
> De er meget vrede begge to. Måske de selv kan fortælle om det.

Hej Åge

Man har jo ret til at have sine meninger... Nu er Henning jo så ikke ene om,
somme tider at udtrykke sig lige voldsomt nok... Det gør vi vel alle, ingen
nævnt, ingen glemt .. Alex har jeg sgu aldrig kunnet finde ud af, andet
end han selv syntes, han er den perfekte kombination af Mr. Perfect & Mr.
Wonderful. Så når man er sådan, er man selvfølgelig det for hele jorden
gældende centrale omdrejningspunkt. ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 10:16

> [...]

> Perfect & Mr. Wonderful. Så når man er sådan, er man selvfølgelig det for
> hele jorden gældende centrale omdrejningspunkt. ))

Men vreden overfor den genration der har opfostret dem. Vreden. Det virker
som en meget stor vrede.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 11:22

meddelelse news:4e521e3d$0$283$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Men vreden overfor den genration der har opfostret dem. Vreden. Det virker
> som en meget stor vrede.
>
> Hilsen Åge

Jamen det ved du da godt Åge...

Forældre har altid været noget, Gud opfandt i vrede

De dumme sviner, sætter jo grænser ) Det er deres pligt..

Og børnene har jo også nærmest pligt til at prøve at flytte dem

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 10:41

On 22-08-2011 10:47, Benny Mortensen wrote:

> Man har jo ret til at have sine meninger... Nu er Henning jo så ikke ene om,
> somme tider at udtrykke sig lige voldsomt nok...

Hr. Mortensen.

Der er nogle gange gjort forsøg på at komme i dialog med det Furske
bagland, i et forsøg på at få nogle eksempler på god schlager.
Er det lykkedes?
Den eneste der seriøst har linket til og skrevet om schlager, er John.

Jeg indrømmer at jeg holder meget af klassik musik og også jazz. Men det
berettiger mig da ikke til, konstant at floade gruppen med de samme
numre igen og igen, og konstant prøve at trække disse genrer ned over
hovedet på gruppens deltagere.

Jo, der er givetvis god schlager, men hvorfor bliver der så evindeligt
linket til tv-klip, og ofte det samme igen og igen.
Gruppen er f.eks. blevet præsenteret fra Åges tv-brandbil-klip, op mod
20 gange - det er en flabethed.

Prøv dog at være med til at hæve standarten bare lidt.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 12:09

> [...]
> gange - det er en flabethed.
>
> Prøv dog at være med til at hæve standarten bare lidt.

Du behøver ikke sige Hr til mig... Jeg vader rundt i lort hver dag.

Hvis Åge's schlager univers, er via TV, jamen så er det Åge's univers, og
dermed seriøst for ham... Det kan jeg så være enten enig, eller uenig med
ham i, men det er stadig hans valg.... At han sommetider har lidt store
armbevægelser, det kan vi ikke komme uden om... Men altså, sådan er Åge...
Så sådan skal han være.

Ja John er kommet med gode indlæg, og modsat Åge's links, har jeg vist hørt
dem alle...

Jamen du kan da ikke lægge Åge til last for, at du holder dig tilbage... Det
er helt og holdent din afgørelse... Som man så kan undre sig over, for havde
du øget din aktivitet, kunne det jo være, at Åge's var blevet dæmpet en
anelse... Indrømmet, at Jazz og Klassisk, ikke er det der tager for meget af
min tid... Men jeg har da lidt af det...

Brandbilen, er da vist " Den glade vandrer " så det er da en fin melodi, og
da linket altid er afgivet med en vis begejstring, vil end ikke 100
gentagelser genere mig. Det er jo stadig frivilligt for mig, hvor mange
gange jeg gider klikke på det.... Og indrømmet, jeg springer over mange
gange...

Jeg kan ikke hæve Åge's standard... Jeg lytter til nogle af hans indlæg...
Nogle syntes jeg er gode, men måske ikke nødvendigtvis det klip Åge linkede
til... Men så er det jo tilladt, selv at lede efter bedre... For der er jo
masser af klips derude, som aldrig burde have været sendt... Da de rangerer
langt under lavmål, i både lyd og billedkvalitet... Men det er trods alt,
ikke Åge's skyld.

Men i det hele taget, er det vel når alt kommer til alt, ikke Åge der "
Overflod'er " gruppen... Snarere alle vi andre, der er for passive... Godt
hjulpet af, at hvis det F.eks ikke er rock, så kommer der altid hånlige og
spydige kommentarer... Det samme gælder så også for en masse rock musik, som
så pludseligt er " Granny Shit " Så som du kan se... Det er ikke bare Åge's
Schlager, der stinker... Selv The Beatles stinker værre end lossepladsen...

Så giv mig lige opskriften... Hvordan tilfredsstiller man Gruppen ?????

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 12:32

On 22-08-2011 13:08, Benny Mortensen wrote:

> Jamen du kan da ikke lægge Åge til last for, at du holder dig tilbage... Det
> er helt og holdent din afgørelse... Som man så kan undre sig over, for havde
> du øget din aktivitet

Du kan da ikke seriøst påstå, at jeg holder mig tilbage med bidrag til
gruppen!!!

> Så giv mig lige opskriften... Hvordan tilfredsstiller man Gruppen ?????

Ved at du også deltager, og fortælle om din musik, og eventuelt kommer
med eksempler.

Det er for nemt altid at ligge et par indlæg efter Åge, og kommentere
hans holdninger og hans tv-musik.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 15:52

> [...]
> eksempler.
>
> Det er for nemt altid at ligge et par indlæg efter Åge, og kommentere hans

Nej, men jeg påstår jo heller ikke, at Åge oversvømmer gruppen.

Jamen uha dog, det ville jo næsten blive værre end Åge's schlager... Jeg
kunne jo komme til at skrive om Bjørn Tidman, eller Kandis... Nå ja, sidste
gang, var der jo ligefrem en cd med Bjørn & Okay med i pakken... Så får i da
først for alvor, kaffen galt i halsen

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 17:08

On 22-08-2011 16:51, Benny Mortensen wrote:

> Jamen uha dog, det ville jo næsten blive værre end Åge's schlager...
> Jeg kunne jo komme til at skrive om Bjørn Tidman, eller Kandis...

Ja tak.

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 17:34

> Ja tak.
>
> Henning

Jamen i skolen gik der jo den vittighed, om du vidste, hvorfor Bjørn Tidmand
var Grisesanger..
Svaret findes, ved at klikke på linket

http://www.youtube.com/watch?v=4ZY6QTXFruA

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:31

> [...]
> Perfect & Mr. Wonderful. Så når man er sådan, er man selvfølgelig det for
> hele jorden gældende centrale omdrejningspunkt. ))

Der ramte du hovedet på sømmet Benny - gad vide om han fører sig frem på
samme måde ude i det virkelige liv - den slags mennesker er jo ret
trættende. *SS*

Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 12:35

On 22-08-2011 13:30, Eva Schmidt wrote:

> Der ramte du hovedet på sømmet Benny - gad vide om han fører sig frem på
> samme måde ude i det virkelige liv - den slags mennesker er jo ret
> trættende. *SS*

Hvad har jeg nu gjort dig? Jeg kan ikke se at du optræder i noget a det
jeg skriver?

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 12:38

> Hvad har jeg nu gjort dig? Jeg kan ikke se at du optræder i noget a det
> jeg skriver?
>
> Henning.

Nu drejer alting sig ikke om dig Henning - det er Alex, jeg hentyder til.

Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-08-11 12:44

On 22-08-2011 13:37, Eva Schmidt wrote:

> Nu drejer alting sig ikke om dig Henning

Det er godt nok en skuffelse af de store, Oh, Lonesome Me:
http://www.youtube.com/watch?v=8IU2h3lS6-I&feature=related

Henning. :-|

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 13:08

> [...]
>

> Der ramte du hovedet på sømmet Benny - gad vide om han fører sig frem på
> samme måde ude i det virkelige liv - den slags mennesker er jo ret

Uha altså Eva... Det var dog et grufuldt billede du der tegner...

Jeg troede han var et opfundet begreb ))

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 13:14

> [...]
>>>

> Uha altså Eva... Det var dog et grufuldt billede du der tegner...
>
> Jeg troede han var et opfundet begreb ))

Det burde nok være sådan - men det er det vist desværre ikke.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 16:58

> Det burde nok være sådan - men det er det vist desværre ikke.
>
> mvh Eva

Så var det måske hans kone der ringede, og ville leje et jagtgevær )

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 17:07

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så var det måske hans kone der ringede, og ville leje et jagtgevær )
>
> M.V.H....Benny..

Ja, man kan jo ikke fortænke hende i det, vel? *GG*

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 17:28

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja, man kan jo ikke fortænke hende i det, vel? *GG*
>
> mvh Eva

Nej da, men hun må godt lige vente lidt, jeg vil godt lige låne ham først...
Han skal lige lære mine høns at lægge æg

M.V.H...Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 17:36

> [...]
>
> Nej da, men hun må godt lige vente lidt, jeg vil godt lige låne ham
> først... Han skal lige lære mine høns at lægge æg

Fy Benny - man skal være god ved dyrene

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-08-11 18:14

> Fy Benny - man skal være god ved dyrene
>
> mvh Eva

Ja, Men det var nu ikke så meget hønsene jeg tænkte på... Mere at få lov til
at se Alex, som indehaver af hovedrollen i den ene af Åge's video klips,
ovre i den anden tråd... Så ville jeg som den eneste, høre Alex Synge &
Jodle schlager... Se det ville jeg kalde " Go' Værkstedshumor " Så ville jeg
for alvor føle mig som fuldgyldigt medlem af schlager juntaen. )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 20:59

> [...]
> ville jeg for alvor føle mig som fuldgyldigt medlem af schlager juntaen.

Ha ha. Sjov du siger det. Der er faktisk en sang hvor man straks kommer til
at tænke på Alex. Det er den der "Jeg er en klon" med Rebecca Brüel og
Troels Trier.
http://www.setlist.fm/stats/songs/troels-trier-and-rebecca-bruel-43d24783.html?song=Jeg+Er+En+Klon Den kan jeg desværre ikke finde på tuben. Her er i stedet en anden derhandler om ham. Det er også med Rebecca Brüel og Troels Trier.Har du set min klaphat:http://www.dvdoo.dk/musik/track.php?productID=0000000016634776 En rigtig Alex-dansktop-basker Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-08-11 21:00

meddelelsen news:4e52b4f5$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-08-11 11:28

meddelelse news:4e52b4f5$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Den kan jeg desværre ikke finde på tuben. Her er i stedet en anden
> derhandler om ham. Det er også med Rebecca Brüel og Troels Trier.Har du

Sådan noget må du ikke sige, så ender jeg bare på stedsolider & 3 ugers vin

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 22-08-11 15:15

"Eva Schmidt" skrev i meddelelsen

> [...]

Der ramte du hovedet på sømmet Benny - gad vide om han fører sig frem på
samme måde ude i det virkelige liv - den slags mennesker er jo ret

Kære Eva. Nu startede hele balladen i denne her tråd jo med, at du
førte dig temmelig bramfrit og nedsættende frem.
4. indlæg i tråden.
Og nu har de fleste vist (igen) fået luftet deres synspunkter så mon ikke
det er på tide, at vi fokuserer på musikken.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P. Petersen

Dato : 22-08-11 15:18

"P. Petersen" skrev i meddelelsen

> [...]

Og nu har de fleste vist (igen) fået luftet deres synspunkter så mon ikke
det er på tide, at vi fokuserer på musikken.

Sorry, det var i tråden om Musikvideoer dit indlæg kom.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-08-11 17:04

> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Pelle
>
> Sorry, det var i tråden om Musikvideoer dit indlæg kom.

Jeps, og det var affødt af et meget nedladende indlæg fra hr. Alex.

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-11 19:06

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Måske er slagermusikken på vej stærkt frem, ikke bare i Danmark, men også
> internationalt

nej

/thomas

Fra : Åge Halldorsson