Indtil videre!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 07:26

Fortalt til mig efter jeg er sat i en trance(EMDR)og paafoert smerte, ved at sende smertesignaler
til brainstem og limbicsystem fra og til hjernen det gaar ud over via hukommelsen!
(og forklaret at det grimme gaar vaek, hvis jeg goer som jeg har faaet besked paa)
i slutningen af 1998 og starten af 1999

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
"Du skal forstaa alting paa en maade som er grim for dig selv"
"Du skal goere alting paa en maade som er grim for dig selv"
"Du skal vaere den onde"
"Du skal vide og forstaa inderst inde at du er den onde"
"Du skal oedelaegge dig selv"
"Du skal oedelaegge dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"Du maa kun sige sandheden om DF til de sindsyge, fordi det du mener om DF er sindsygt"
"Bare selv find paa en god grund til at stemme paa et Dansk Folkeparti"
"Du skal goere som andre siger til dig, fordi de ved bedre end dig"
"Det skal koste dig"
"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"
"Du maa aldrig goere som du har lyst til"
"Du skal lide"
"Goer noget for folks religion"
"Du skal vaere et dumt svin i folks oejne"

En af de efter foelgende tre, hvis en bliver fjernet,saa er det en af de to andre:
"Du maa ikke forsvare dig selv, Du maa kun forsvare dig selv med ord, Hvis du forsvare dig selv skal det vaere for sent"

Og en masse andre. bla..

"Bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet, men grunden maa ikke vaere at Karsten Bjoernholt har gjort noget forkert"

Krydspost: dk.helbred,dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 07:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50a58c$0$315$14726298@news.sunsite.dk...
[...]
i slutningen af 1998 og starten af 1999 da jeg gikm til at proeve noget EMDR fordi jeg
var deprimeret!

[...]

og en del andre, blev lavet saadan at jeg skulle forestille mig at de er standset af en "stopklods"
der skulle kunne rykkes ud, naar Karsten Bjoernholt sagde/siger ordene: "Skub ud"
Det blev gjort i starten af 2007

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 07:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50ab2a$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg gjort nogle skeloejede mennesker og jordskaelv for folks religion!
Og saa har jeg slaaet arten ihjel, da det er vigtigt for folks religion at den bliver afsluttet
hvis et menneske bliver udsat for den slags af andre med fuldt overlaeg,
den doer med mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 08:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50abf9$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der blev brugt en del tid paa, at det skulle genopbygge sig selv, og vaere en cheksum paa!
Saa meget kan jeg da huske!

Desuden har jeg gjort det for folks religion, at jeg har hjulpet en del andre, som har vaeret udsat for noget ubehageligt,
og ligeledes havde faaet besked paa at goere nogle ting!
Quantum Entangelment og Quantum Entangelment via en singularitet!

Den smerte der bliver brugt til at drive hjernen, er forskellige ting jeg har vaeret udsat for igennem mit liv,
og det koere fra hukommelsen men de er egentlige unoedvendige, det er signalet fra nervecellerne naer oerene
der er naermest hjernen der goer udslaget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 08:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50adbe$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

i slutningen af 1998 og starten af 1999 da jeg gik med til at proeve noget EMDR fordi jeg
var deprimeret!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 08:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50b1f0$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

"Du skal have alt det daarlige uden noget af det gode"

Den havde jeg naesten glemt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 10:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50b691$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det jeg har faaet ud af det til mig selv:

13aar af det vaerste tortur et menneske nogensinde har overlevet!(jeg er ikke en masochist)
Min privat oekonomi er ruineret og jeg er fuldstaendig forgaeldet!
Jeg er blevet tilsvinet og latterliggjort i hele verden!
Stoerstedelen af min art sidder og griner af det mest torterede menneske der nogensinde kommer til at eksistere,
naar de ser optagelser af torturen!
Medlemmer af min familier er blevet myrdet og resten truet paa livet!(om ikke til deres ansigt saa til mig!)
Der er ikke nogen mulige fremtide laengere, hvor jeg goer biologisk afkom!
Min art er blevet aflivet og jeg har gjort det, samtidig med at jeg har annuleret det DNA der skulle holde den i live,
i noedsituationer!(den doer med mig)
Folk tror jeg lyver naar jeg fortaeller om det, eller bliver kiksede paa en eller anden maade!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 11:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50d5f6$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Na ja og saa har jeg ikke haft sex siden jeg var 19aar gammel, jeg var frivilligt coelibat frem til jeg var 25,
hvor jeg blev voldtaget af baade maend og kvinder, og derfra til nu ufrivilligt(nu er jeg 38!)

Jeg har aldrig haft muligheden/chancen for at forsvare mig siden jeg gik med til at proeve EMDR
for at se om det kunne hjaelpe paa en depression!

Sane Peter

Og......nu vil jeg gaa ned og koebe ind, jeg tror faktisk jeg vil spise noget usundt, burgere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 11:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50d896$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Kylling burgere med Burger dressing,
koebt i Fakta og varmet i ovnen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 12:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50e3d1$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Den der "skub ud" er ogsaa haegtet sammen med, en kasse jeg skulle forestille mig hvor at alt det
vaerste af det programmering og hypnose blev pakket ned i, efter det foerst var lagret i hukommelsen,
og saa skulle det ogsaa gaa igang naar der blev sagt "skub ud" , det var vist meningen at jeg skulle blive sindsyg
og doe af den!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 12:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50e60b$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og naa ja saa har jeg ogsaa faaet det at jeg er gaaet fra at ryge 1 pakke cigaretter om dagen til 4 fire pakker
hvilket jeg har gjort de foregaaende 10aar(saa taet paa som muligt, det har vaeret svaert at komme over de tre)
Uden EMDR var jeg holdt op med at ryge som 28aarig, jeg har endda haft holdt et ryge stop
tidligere i livet paa en del maaneder, for at bevise overfor mig selv at det sagtens kunne lade sig goere!

det var ellers meningen at jeg skulle stoppe med at ryge, men "oedelaeg dig selv" og de andre udtalelser,
naar man alligevel bare sidder og stirre ud i luften det meste af dagen, kun afbrudt af skriverier i nyhedsgrupperne,
og indkoeb, som her i de foregaaende 5aar, saa ryger man en del!

(der blev faktisk ogsaa sagt, "du skal ryge en masse", og senere nogen der sagde det modsatte!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 12:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50e9ae$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er begyndt at saette lighedstegn mellem sex med kvinder over 25 og under 17 og perversion, bare for
at se ad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 12:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50ee6c$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

lidt mere klar i mit hoved, men mangler stadigvaek ca. halvdelen af min IK, sammenlignet med foer EMDR!
Dj Aevl sagde et eller andet med at pakke gaven ud(min nye hjerne) og nyde min oedelaeggelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 12:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50efb3$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har vaeret i 2001, det er programmering der goer at jeg husker det nu!
noget med at forestille sig "vandtaette doere" der bliver brudt op, en efter en i hukommelsen,
og jeg husker mere og mere indtil jeg husker det hele!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 18:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e50f065$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Oedelaeg dig selv, inkludere ogsaa at svine mig selv til med loegnhistorier,som folk ikke kan bevis er loegn!
et fint eksempel er en familie fest i et forsamlingshus, hvor jeg foerst fortaeller lidt om hvad der foregik,
indtil andre hvis spurgt ad, reagere med, na ja det kan de godt huske!

og saa forklare at der hvor andre tror man gik udenfor for at ryge en cigaret og se paa stjerner,
der begik man i virkelighede 3 bank roeverier og overfaldt to nonner(hvad folk nu er villige til at tro paa)

Er det optaget paa baand, saa tror folk der kender en paa det, hvis stemme ikke lyder forkert!
(hvorfor skulle man sige saadan noget og lyve?)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 18:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e514189$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det kraever at bevidstheden er lukket ned i stort omfang, ihvertfald i mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 20:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e514215$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden betyder "du skal have alt daarlige uden noget af det gode" alt det der er grimt for mig bliver gjort ved
at paavirke i virkeligheden, og alt det der er godt for mig selv bliver gjort kunstigt i min forestillings evne!

Men det er ikke det hele, det jeg ville have til mig selv skulle jeg goere for DJ Aevl og Bjoernholt istedet for,
hvorefter der blev brugt en masse tid og paafoert smerte af Dj Aevl, til at forkalre at det er bedst hvis jeg vil have det til mig
selv som han selv og Bjoernholt vil/ville have til sig selv!

Det er Kvante Mekanik og Programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 20:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e51563f$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hvilket betyder noget af det mest sindsyge sadistiske mareridst agtige vanvid, der giver en kvalme og opkastfornemmelse,
koere i ens forestillingsevne, som er fuldstaendig tortur drevet i forvejen, for at faa det grimme vaek!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 20:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5156ae$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og naa ja, hvis det er til mig selv saa er det i min forestillingsevne, og hvis det er til andre saa udenfor!
som Dj Aevl sad og gentagede en del gange!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-08-11 20:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e515753$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er noget lavet af Bjoernholt i 1999 , nogle forskellige emner der skulle saettes ind i min forestillingsevne,
og min forestillingsevne skulle bare loebe videre og ligesom faa sit eget liv, Jeg hoerte ham og en anden goere
grin med det, og snakke om at saa kunne de bare sige at min forestilolings evne var loebet loebsk!

Sane Peter