Trævægge
Fra : John

Dato : 21-08-11 17:07

Hej

Jeg har købt et hus hvor indervægge er af træ (Spånplader vil jeg tro) Der
er jo en masse huller fra skruer og den slags, og mit spørgsmål er så. Hvad
fylder man de huller ud med? I gipsplader er der jo polyfilla, er der
tilsvarende til træ?

Vh.
Den kommende handymand

Fra : Kert Rats

Dato : 21-08-11 19:38

"John" <Grrr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jo en masse huller fra skruer og den slags, og mit spørgsmål er så.
> Hvad fylder man de huller ud med? I gipsplader er der jo polyfilla, er der

Man kan købe plastisk træ i forskellige farvenuancer, så det vil jeg
anbefale dig at prøve.
Men hvis du skal male pladerne efter fyldning, så er polyfilla lige så
godt - og vist nok billigere.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ivar

Dato : 21-08-11 21:44

Kert Rats skrev:

> Men hvis du skal male pladerne efter fyldning, så er polyfilla lige så godt -
> og vist nok billigere.

Ja, en maler ville bruge Polyfilla eller et tilsvarende produkt.

Fra : John

Dato : 23-08-11 11:59

Jeg takker for svar, og vil så bruge polyfilla... c",)

Vh.
John