Pik-krænket under CYKLING
Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 21:53

Pik-krænket under CYKLING
Sagen om bluffkrænk som man trak tilbage var om børn på 1 sal i
børnehaven om aftenen som sku ha set ned på legeplads hvor jeg i
skjorte beså håndværkerarbejde i December
Man lægger den nu sammen med en sag om en indvandrerkvinde der under
cykling kl 930
formodentlig efter at have afleveret barn i børnehave) har set mig
læse avis på plæne nær børnehaven og mener at have set penis og at jeg
havde spredte ben under avislæsningen
Hun har ikke set NOGET m sex og der er 2meter fortov mellem kørebane
hvor hun cyklede og plæne hvor jeg læste avis.
Hvor meget kan en voksen krænkes i cykelfart hævet højt over kørebanen
af sadlen af mig på plæne 4 meter væk siddende på jorden.?
En mand der dansede totalnøgen på badestrand blev frikendt, fordi
dansen var ikke sexet - er avislæsning det?

Det er min livssag at flytte grænser og skabe et friere Danmark , som
bl.a. danseren gjorde, og skottekiltfolk gør
Der skabes debat på min vej og det beriger vor kultur - retten bør
sige fra imod, at politi bruges som bussemand mod bagateller uden
lovhjemmel