Blotteridom kræver uterlilghed
Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 21:44

Blotteridom kræver uterlilghed

   §232 er jeg anklaget for, selvom foto fra politi ikke viser
hverken stor eller lille penis

Nogen her på ng har kaldt den IKKE STOR

Det er vildledende . DER ER IKKE SYNLIG PENIS PÅ FOTO

Kan de dømme på offentlig forargelse - læs §232?    ?

Har jeg ikke overgået Kejserens Ny Klær med virkelighed istf fiktion ?

Alle sir at noget krænker men kun jeg tænker udenfor boxen og siger
POLITI FOTO VISER IKKE det mindste penis så jeg bør frikendes

Det er ikke ulovligt at bære latterlig penisforklæde når ingen penis
SES

Hvis jeg havde utildækket knæsår med fluemaddiker i ville det være
ulækkert MEN IKKE UTERLIGT

Det ku gi offenlig forargelse men for §232brud skal noget associere
EROTISK uterligt

Hvad foto viser er pjat som ulækkert sår men det kan ikke kaldes
uterligt for nul sex

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 21-08-11 01:30

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> EROTISK uterligt
>
> Hvad foto viser er pjat som ulækkert sår men det kan ikke kaldes

Jeg ser kun et problem her.
Du er konfliktopsøgende.
I starten nøjedes du med at gå rundt i nederdel uden underbenklæder.
Da det ikke udløste en konflikt med politiet og retsvæsnet, har du
opskaleret ved først at gå rundt på egne enemærker enten nøgen eller iført
en las i en strop om livet. Da politiet igen opgav at gøre noget ved det,
har du igen opskaleret ved først at ved en ildløs i nabolaget ar rende nøgen
ud på gaden, og siden bevæge dig ud på offentlige arealer i den sidstnævnte
mundering.

Nu har du så fået en sigtelse om blufærdighedskrænkelse på halsen.
Den blir de så nødt til at føre til ende, fordi, at hvis ikke du bremses
her, vil du opskalere med at rende fuldstændigt nøgen rundt i nabolaget
eller fise rundt i blemunderingen i busser og butikker.
For dig handler det ikke om andet end konflikten med politiet og retsvæsnet.

Mit bud er, at du nu har fundet grænsen for, hvor brufærdighedskrænkelse
ligger.

Men hvorfor skal vort samfund belastes af din trang til at prøve retsvæsnet
af? Hvorfor skal du spilde mint surt tjente skattebidrag på pjat og
ligegyldigheder, når der er så meget andet, der trænger?

Hvis du vil rende nøgen rundt, så gør det hjemme eller på dertil indrettede
strande og ellers dæk din bagdel og genitalier til med bukser eller nederdel
offentlige steder.
Det er vel ikke for meget forlangt.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-11 13:26

On Sun, 21 Aug 2011 02:29:49 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFfiber.dk> wrote:

FlyPISskandale ryster Frodo-dømmesyge

EB rapporterede 20.8 en Paris-lufthavns-skandale der viser hvor vigtig
min urin-forskning er og dermed modsiger Frodo Nifingers kritik af min
utilsigtede politi-ulejlighed
Den nok berømteste franske kulturpersonlighed,G Depardeaux skulle med
fly og har inkontinens pga prostata
Netop som han pistrængende når igennem køen til toilettet, låses det
fordi flyet skal lette. En ven låner ham en plastflaske, hvori han
urinerer, men den er for lille og gulvtæppet i midtergangen vædes
Piloten forsinker flyet to timer for at rengøring kan ske
Det viser hvor overhysterisk vort samfund er med urin på afveje, og
der er behov for mine forklæde og kop-løsninger. Havde piloten vidst
at smitte fra urin er aldrig sket, og at lugt især bliver stærk efter
3dage, havde han ignoreret flyvædningen
Saltvand som urin er, kan kortslutte elektronik men der er ingen
risiko ved at gulv er urineret på.
GD, som ikke var fuld, skammede sig og det ville mange gamle som er i
hans patientstatus gøre, og alle bør hjælpes ved tolerance overfor
enhver forklæde eller nederdelsbrug som gør urinering let, overalt,
incl i kop .- og kabinepersonale ku hurtig have leveret GD et
plastbæger eller andet opsamlings-krus.
Millioner af lidelsesfælder bør tilskyndes til at have klapsammen-kop
i lommen og bruge den som mellemstation til urinen, og har man meget
efterdryp, så er der fordel i at skære slids i skræv i bukser , hvis
nederdel/forklæde er for umaskulint som beklæder
Mange millioner EU-borgere ku få rigere liv, hvis de frit tissede i
kop , men skridtnære buksers folderigdom betyder risiko for
hudskadelig hudfugt - som er eneste risiko og forbigåede, hvis løse
benklæder med god venilation

>Du er konfliktopsøgende.
Men aldrig nøgen på offentligt område for jeg er ultrahensynsfuld og
tabuer respekteres når ikke de baseres på LØGN om penissynlighed hvor
ingen kan se penis
> [...]
>Da det ikke udløste en konflikt med politiet og retsvæsnet, har du
>opskaleret ved først at gå rundt på egne enemærker enten nøgen eller iført

Strop bruges kun fjernt fra fortov og uden risiko for blottelse

Da politiet igen opgav at gøre noget ved det,
>har du igen opskaleret ved først at ved en ildløs i nabolaget ar rende nøgen
Frmhsmh hol min vindjakke til knæet
>ud på gaden, og siden bevæge dig ud på offentlige arealer i den sidstnævnte
>mundering.

Du lyver igenigen om nøgenhed

>Nu har du så fået en sigtelse om blufærdighedskrænkelse på halsen.

Mon ikke de frifinder med det foto?
>Den blir de så nødt til at føre til ende, fordi, at hvis ikke du bremses
>her, vil du opskalere med at rende fuldstændigt nøgen rundt i nabolaget
>eller fise rundt i blemunderingen i busser og butikker.

Butikker undtagen een har været tolerante overfor dækkende nederdel

>For dig handler det ikke om andet end konflikten med politiet og retsvæsnet.

Det handler kun om at finde grænse til gavn for millioner af
lidelsesfæller og det er jo en forbrydelse uden offer
>Mit bud er, at du nu har fundet grænsen for, hvor brufærdighedskrænkelse
>ligger.
Nej - jeg har spurgt ti betjene og fået modstridende svar - det er
tabu og gråzone

Skyder de ikke spurve med kanoner?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-11 10:44

<jni@GIRAFfiber.dk> wrote:

> [...]
>strande og ellers dæk din bagdel og genitalier til med bukser eller nederdel
Jeg er i en win-win situation mht at gavne DK ved at kaste lys på den
vidnefalsk der truer alle uskyldige borgere.Bødeforlæg efter foto der
beviser uskyld er en skandale.
Får jeg bøde så er der bevis på fejl, for penis er jo usynlig så der
er intet der kan forarge et ordentligt vidne - kun hystader og
løgnere.

Får jeg ikke bøde vil dommeren nok uddybe og oplyse hvor grænsen
ligger og så vil jeg holde mig på den rigtige side

Det er gavnlig idealisme at være grænsesøgende som JP var vedr
profettegninger der har kostet dig mio kr af skattepenge- sandhed og
enkel klar lovtolkning bør frem
Skurke er kun de der laver lovjungle med røgslør og stor
dobbelttydighed

Uterlighed bør defineres som onani og erektiion og demonstrativt
udadfarende stærkt provokerende fx larmende ekshibitionisme

Folk kan se den anden vej - klædedragt er ytringsfrihed men støjsender
er ikke uden censurmulighed

Du lyver lodret ved at tale om nøgenhed vedr mig.

Kun i egen tiltroede have har jeg været helt uden tøj.

Jeg kæmper en ædel kamp for urininkontinentes nederdelsbrug
Min næste artikel til Ugeskrift for Læger om dem, kan gavnes af
retssagsudmelding

Fra : Bare Mig

Dato : 30-08-11 05:27

Hmm

Manden er jo syg.
Hvad vil navnet på hans sygdom være?
Han er jo ikke kun blotter men nærer ikke den føelse af fortrydelse/Anger
at have krænket andre

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-11 01:21

On Tue, 30 Aug 2011 06:27:08 +0200, "Bare Mig" <snabel@virker.ikke>
wrote:

> [...]
>Hvad vil navnet på hans sygdom være?
>Han er jo ikke kun blotter men nærer ikke den føelse af fortrydelse/Anger

Hvordan kan krænkes når foto viser ikke nogen synlig penis?

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-11 13:45

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFfiber.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du vil rende nøgen rundt, så gør det hjemme eller på
> dertil indrettede strande og ellers dæk din bagdel og
> genitalier til med bukser eller nederdel offentlige steder.
> Det er vel ikke for meget forlangt.

På den anden side sagde Simon Spies at man burde lægge skat på
forargelse. Hvis vi havde et mere naturligt forhold til vore
kroppe, ville der næppe eksistere en blufærdighedsparagraf.
Naturligvis er det da godt at der er en slags "blufærdighed" til
stede hos folk, nogle hæmninger, for ellers ville vi vel aldrig
få fred for dem, men at vi her i samfundet har besluttet at det
er "blufærdighedskrænkende" at gå nøgen rundt, er vel blot et
udslag af religiøs undertrykkelse - mit synspunkt er at
blufærdighed er et personligt valg og at det ikke bør kunne føre
til nogen påtale - der er ingen der tvinger andre til at beskue
det de ikke kan lide at se.

Rent juridisk kan jeg ikke se andet end at paragraffen er
tvetydig, for det handler vel om hvordan en dommers egen
blufærdighed anskues. Det er fx ikke forbudt at gå nøgen på en
hvilken som helst strand i Danmark, men der er nok en del strande
hvor der er kontant afregning hvis nogen forsøger derpå - især
hvis det er mænd. Kvinder kan tillade sig meget mere i den
anledning -især hvis de er unge og smukke.

Nej, jeg har svært ved at forstå paragraffens rimelighed - men
når det er sagt, så er et civiliseret samfund vel også
kendetegnet ved at der er regler for opførsel og hvis man ikke
lever op til denne opførsel, så bliver man afklapset af
samfundet. Det gør det naturligvis ikke mere rimeligt, men det er
dog en pragmatisk opfattelse af tingene.

Jeg får ikke personlig kvababbelse over BWs tissemand, men jeg
opsøger heller ikke muligheden for at komme til at se den. Så
Simon Spies havde ret: Indfør skat på foragelse

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-11 15:43

On Fri, 2 Sep 2011 14:44:50 +0200, "wilstrup" <noone> wrote:

>"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFfiber.dk> skrev i meddelelsen

Når man som jeg kæmper for DEN FRI ÅND er dine sippe krav ALT OFR
MEGET FORLANGT

Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde deres
position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj. Henry
Davis Thoreau

Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce, Satans Bibel,

> [...]
>samfundet. Det gør det naturligvis ikke mere rimeligt, men det er
>dog en pragmatisk opfattelse af tingene.

Lov skal hindre al afklapsning og ikke legitimere selvtægt

>Jeg får ikke personlig kvababbelse over BWs tissemand, men jeg
NEJ DEN HAR ikke EN JO SET og foto af politi indicerer at jeg nok er
kastreret - kan jeg så krænke???

Folk incl politi tror at bukseløshed er identisk med synlighed af
noget forargeligt og det ku gælde hvis jeg ikke havde naturlig
nedhængende vom der dækker tækkeligt og perfekt

>opsøger heller ikke muligheden for at komme til at se den. Så

Synlighed på foto er kvaartsekund fra særlig vinkel og aldrigopnået

Hvis Dolly Parton går nøgen på Strøget og begge bryster er skåret væk
pga cancer men proteser blafrer - kan hun blive dømt?
Just det er min situation
>Simon Spies havde ret: Indfør skat på foragelse

Men hvad skal jeg bede min advokat sige - er min trådstart ikke god
duplik der lægger afstand til at pædofili er af relevans da jeg er
68-er idealist a la Spies

Med Photoshop kan opbklæses mit skridt på politifoto og kun lår ses i
den mørke trekant

Pigers trekant er æggende pga skygger kun men mænds?

Selv hvis hun er omskåret til lysken og nul skamlæber så er der
tradition for at det er invitation og vi har kønsligeberettigelse

Men jeg er da usårlig for jeg er ikke ekshibitionist-uterlig når intet
fysisk er udstillet

En negerpige med bananskørt i PHrevu var krænkende fordi bananer
"pegede" mod en forbudt zone men hos mænd er lysken ikke en forbudt
xone, kun penis/Phallos er

Joesphine Baker hed den krænkende revydanser

Havde hun haft nederdel med pikbillederpåtrykt havde hun måske kunne

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-11 18:52

> [...]

>kendetegnet ved at der er regler for opførsel og hvis man ikke
>lever op til denne opførsel, så bliver man afklapset af

Du siger at civilisationkræver regler og straffe.
Det krver snarere regler der sigter mod STØRSTMULIG LYKKE FOR FLEST
MULIG

> Det gør det naturligvis ikke mere rimeligt, men det er
>dog en pragmatisk opfattelse af tingene.

Din pragmatism er den der ku ha aflivet Drengen i Kejserens Ny Klær :
Befehl is befehl
>Jeg får ikke personlig kvababbelse over BWs tissemand, men jeg
>opsøger heller ikke muligheden for at komme til at se den. Så
>Simon Spies havde ret: Indfør skat på foragelse

Der er i ingen af fotoene udenfor min have et bevis på at jeg har en
penis

En kastreret blotter er en umulighed, men han kan være uterlig ved
erotisk mimik der er vulgær og vækker forargelse

Man kan være uterlig med en stump, men ikke med hårløst lår som det
eneste synlige i trekanten

Jeg driller og inspirerer til synsbedrag - folk oplever at se stump af
penis men den er gemt og usynlig fra fotografens vinkel

Fra : Pjerrot

Dato : 02-09-11 14:13

On Sun, 21 Aug 2011 02:29:49 +0200, Frodo Nifinger wrote:

> Men hvorfor skal vort samfund belastes af din trang til at prøve retsvæsnet
> af?

og hvorfor skal jeg som borger belastes af, at magthaverne ved substansløse
småsager og andre provokationer, har behov for at opretholde en masse
overlønnede jobs til magthaverne og deres venner, for via dennne tricky
korruption, at overføre skatterøveriudbyttet til magthaverne selv og
milliarder til Kammeradvokaten?

> Hvorfor skal du spilde mint surt tjente skattebidrag på pjat og
> ligegyldigheder, når der er så meget andet, der trænger?

Og hvorfor skal magthaverne frarøve mig mine surt tjente småskillinger,
blot for at dele dem ud deres egne gennem opfundne stillinger som
kontorchef, konsulent og hjemmearbejdsplads?

--
Pjerrot

Fra : Pjerrot

Dato : 02-09-11 14:21

lol, jeg synes du er fin. Jeg bliver mere anstødt af at se Margrethe
Vestagers påtagede smil end dig uden tøj.

Folk er så pisse blufærdige og nemme at forarge. Tag nogle store piercinger
på og gå en tur på strøget nøgen. Jeg ville nyde at se folks forargelse
Hvis du gør det, kan du så ikke få en til at optage en video af folks
reaktioner. Videomanden kan sidde hos Burgerking på 1ste sal ved strøget,
og så kan du rende rundt på Rådhuspladsen

--
Pjerrot

Fra : Pjerrot

Dato : 02-09-11 14:24

Forresten, lav en burka af gennemsigtig plastic og tag den på

--
Pjerrot