Mangler navnet på en sangerinde
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-11 21:43

Er der nogen der kan hjælpe mig med navnet på en sangerinde udfra nogle
meget sparsomme oplysninger? Det er en "hvid" dame, kraftig, karakteristisk
stemme (på samme måde som f.eks. Cher). Mener hun har/havde sådan noget
skulderlangt hår der var klippet i strit. Mener hun var fremme i 80'erne, og
i min verden husker jeg hende som at have haft måske 3-4 hits. MENER hendes
navn var lidt specielt. Sorry, har ikke flere oplystninger. Nogen der kan
have et bud?

Udelukket er: Aretha Franklin, Carly Simon, Cher, Annie Lennox.

Hilsen Anne-Lise

Fra : Jan Hvillum

Dato : 19-08-11 21:56

Den 19-08-2011 22:43, Trekroner skrev:
> [...]
> have et bud?
>
> Udelukket er: Aretha Franklin, Carly Simon, Cher, Annie Lennox.

Mon ikke det er Alison Moyet du tænker på?

http://www.youtube.com/watch?v=wTHlia1Sd6w&feature=related

--
Jan Hvillum

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-08-11 22:33

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Udelukket er: Aretha Franklin,

Ja det må hun vel være, når du skriver det er en hvid dame