Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 07:18

ligger en del programering derinde:

"Se ud som om du har haft et haardt liv"
"Se ud som om du har haft et godt liv" ??
"Soerg for at blive et paent lig"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 11:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4f5206$0$309$14726298@news.sunsite.dk...
ligger en del programering derinde:

"Se ud som om du har haft et haardt liv"
"Se ud som om du har haft et godt liv" ??
"Soerg for at blive et paent lig"

Sane Peter

C-Vitamin,E-Vitamin,Almindelig Vitamin Pille(Gerimax Ginseng),HemoJern,Calcium/Magnesium

Ginseng Tonikum i Kaffe og Groen Te!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 12:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4f8ff9$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Stadigvaek en del programmering der forstyrre og fjerner sex lyst og dermed saenker Testosteron niveau!
I et forsoeg paa at tving mig pervers fordi skaderne fra Testosteron mangel er kritiske, men min underbevidsthed
og brainstem slaar ikke om, da selvmord vil vaere resultatet!

Og hvis der er en ting min underbevidsthed og "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
ved mens det rumstere rundt derinde, det er at jeg allerede har bevist at jeg er villig til at aflive mig selv!

Samtidig er det ikke lykkedes at goere mig paranoid med:
"Bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet, men grunden du finder frem til, maa ikke vaere
at (den skyldige brugte ordet jeg om ham selv, Karsten Bjoernholt) har gjort noget forkert"

Naar hjerne er tortur drevet af smerte signaler til brainstem og limbic system og skal finde den grund!

For det foerste betyder det at man bliver tvunget af en sadist til at acceptere at tortur ikke er forkert,
og eftersom jeg ved at jeg ikke har gjort noget galt! Og hvis de skyldige heller ikke har gjort noget galt?

Hvad er grunden saa?

Jeg er jo blevet torteret, hvad er grunden, og hvorfor har den skyldige som ikke goer noget forkert gjort det?
Jammen der er nogen der maa have bildt ham noget ind? hvem har gaaet og loeget om mig bag min ryg?
Det er forfoelges vanvid der er forsoegt lavet med EMDR/tortur/Hypnose og Programmering!

Tortue der har gjort kvante mekanisk aktiv! Faet mennesker i fjernsynet via Quantum Entangelment!
Gjort Jordskaelv paa Haiti og i Fukushima!

Ubegraenset raekkevidde og oejeblikkelig effekt!

Jeg er Sane Peter, og kan paavirek tvaers igennem universet!
Og har slaaet arten homo sapiens ihjel!(i ved det bare ikke endnu, men den doer med mig!)
Og det kvante mekaniske mareridt er Aegte, Helvede er ikke en loegn!
Og i bliver torteret for altid!

Og i var advaret i forvejen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 13:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4f9eef$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg naegter at gaa fra den hoejeste IK i menneskeheden nogensinde til dum som snot fordi et dumt svin af en foraedder
vil skjule at han programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Nu kan sidde og vaere skraemt ud af sit hoved den skide sadist, fordi jeg er istand til at aflive ham, paa
en maade som ikke er forbudt ifoelge landets lovgivning!

Det er religioese mirakler!
(Quantum Entangelment)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 13:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4fa59f$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

For for lavt Testosteron niveau gennem laengere tid goer skade paa hjernemassen,knogler og muskelmasse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 13:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4fa628$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur,
den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv!
(De der frontal lobes der stadigvaek er de eneste der er istand til at holde styr paa en kvante mekanisk
aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

25 April 1973(Tyrens Stjernetegn)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 15:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4faab3$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Var nede i Fakta for at koebe noget vand, der var en mandelig ekspedient, der havde en daarlig dag!
Det tog ca. 30 minutter at slaa 2x6 vandflasker ind! Og involverede 2 ekspedienter,3x6 vandflasker allesammen aabnet!
Jeg skulle kun have 2!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 16:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4fc058$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg sidder stadig og aerger mig lidt over det med arten, men der er ikke noget at goere ved det nu!
Er stadigvaek ved rette fejlene indsat i min personlighed det meste er pga... programmering der forsoeger at
saenke Testosteron niveau ved at oedelaegge sex lyst!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 18:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4fd9b8$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har faaet fat paa noget i hukommelsen hvor personen, jeg kalder Sadist Nazisten der paastod hun var en Joede og
muligvis ogsaa var det!(Hende Testikel Trykkeren)

Siger noget om at slaa bunden ud paa Testiklerne???

Hoejst sandsynligt bare noget sadist snak for at goere en person der er programmeret, til ikke at kunne bevaege sig,
vanvittig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-08-11 18:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4fec1b$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ikke lykkedes at goere mig til Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
Karsten Bjoernholt fik mig til at pastaa att jeg havde taget amfetamin en gang(hvilket er loegn!)

Jeg bestilte noget Melatonin(Antioxidant produceret i den menneskelige koglekirtel!)
Jeg havde recept paa, fra Benelux landene(internettet) pga. DF´s indblanding blev det sendt
fra USA, saa er det stof smugling!

Der staar en oedelagtpik statue ude foran mit vindue, trampet flad fyldt med huller og derr er ingen kugler i Kalaha
spillet i statuens fundament!
Softwaren i mit alarm system er lavet om af professionelle, den indbyggede "walk test/gaa test" indikere alting virker,
naar en sensor bliver aktiveret mens testen er slaaet til, kommer der en bip lyd, det beviser systemet virker!

Den selvsamme bip lyd, skal komme naar doerklokke/doorchime funktionen er slaaet til!
der er tre indstillinger hoej/lav/slaaet fra!
Det er det der aldrig maa ske i et alarm system, at den indbyggede test indikere at alting virker mens
det ikke goer det!
Der er ingen bip lyd i nogen af dem! Det er beregnet paa at faa adgang til en programmeret person
der via ord kombinationer, eller haand bevaegelser har faaet besked paa at laegge sig til at soeve!

Min far er blevet myrdet, jeg forsoegt gjort skyldig, jeg blev sat i en trance og sat til at forestille mig at jeg begik mordet,
jeg havde faaet det indtryk at han blev skudt i koekkenet, i virkeligheden var det i stuen, det er forkert rum paa baandet,
som Karsten Bjoernholt har! Idag bliver det kaldt selvmord!

Jeg har vaertet fremvist i sjove hjemme videoer, i en tortur video hvor jeg err torteret til at vaere som et barn mentalt,
med en sprunget trommehinde og lim i oeret, sidder og siger at "jeg vil kneppe kvinder med en hund"
fordi DF´s Sociopater og Psykopater syntes at det var passende, fordi hvis at jeg ikke bryder mig om det politiske
parti DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde!

Mens jeg var programmeret til ikke at forsvare mig selv er jeg i 2006-2007 blevet beordret til af Karsten Bjoernholt,
Gaa over og slaa din mor(Samme by), koeb et billede og haeng det paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn,
snif lightergas!

Jeg har ikke gjort noget af det! Men har pastaaet at have slaaet et familie medlem saa hun ikke blev myrdet som min far!
(jeg har aldrig slaaet hende i mit liv!)

Jeg har ikke vaeret vaagen siden jeg gik med til at proeve EMDR i 1998 for at se om det kunne hjaelpe
paa en depression!

Jeg har aldrig faaet en erstatning, for at blive tortere kvante mekanisk aktiv!
Jeg har gjort folk skeloejede i fjernsynet, jeg har gjort jordskaelv paa Haiti og i Fukushima!
(hvor folk bliver gjort uvaagne/levende doede med tetrado toxin)

og det overstaaende er bare hoejde punkterne, altsammen beregnet paa at faa migtil at fremstaa som
en loegnhals, naar jeg siger og skriver sandheden, Karsten Bjoernholt og DF har gjort foraedderi ved at
programmere vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Alle de fysiske beviser er paa min side!

Sane Peter