Politiets billed
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-11 01:49

http://billedeupload.dk/photo/2011-08/5ebbfb81/BW.jpg.html

Dette billed blev taget for at sigte manden for blufærdighedens
krænkelse men selv samme foto fik ham frikendt da det gardin der dækker
hans penis det meste af tiden var for da billedet blev taget - modelen
nyder at gå med bar mås på offentlig gade , men det må han vist godt ..

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-08-11 22:00

Bo M Mogensen skrev den 19-08-2011 02:49:
> [...]
> hans penis det meste af tiden var for da billedet blev taget - modelen
> nyder at gå med bar mås på offentlig gade , men det må han vist godt ..

Bo Warming?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-11 23:17

Den 19-08-2011 23:00, Carsten Riis skrev:

> Bo Warming?

yep
der er nogen der er bedre her
http://chokmah.dk/BW2011.html

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 05:04

On Sat, 20 Aug 2011 00:16:39 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>yep
>der er nogen der er bedre her
>http://chokmah.dk/BW2011.html

Ved altid dovent at gøre hvad jeg har lyst til når ingen fysisk skade
på medmenneske (eller løgn eller tyveri)flytter jeg velfærdstatens
grænsser imod frihedsparadis og mon ikke jeg besegler ved at vinde sag
om bødeforlæg som politiet chikanerer mig med nu

§232 kræver uterlig adfærd og det må indebære penis fremvises men selv
på politiets foto (det førselink) ses ikke penis

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 04:52

On Fri, 19 Aug 2011 23:00:15 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Bo Warming?

Ja, og jeg er doven og ikke ekshibitionist på nogen måde, men jeg vil
gerne flytte grænser og alle kan lide afslappet tøj når hjemme og
sjatpissere især bør dispenseres på øde offentligt fortov for
alternativet for os gamle urininkontinente er BLE somnæsten er tortur

Fra : Jet

Dato : 20-08-11 06:22

On 20 Aug., 01:16, Bo M Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:

> yep
> der er nogen der er bedre herhttp://chokmah.dk/BW2011.html
>
> --
> Mv.
>  Bo M Mogensen

Hvad siger naboerne til sådan et roderi inde hos deres BW ?
Hvad siger hjemmehjælpen - er det et sted vi må komme ?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 21:02

On Sat, 20 Aug 2011 05:21:55 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

>Hvad siger naboerne til sådan et roderi inde hos deres BW ?
>Hvad siger hjemmehjælpen - er det et sted vi må komme ?
Naboer til Christiania kan heller ikke forlange oprydning

Min hjemmehjælp er en af mine lejere og helt så hippiet som jeg og
ligeglad - hun dekorerer1/5 af plankeværk med sine budskaber

Kik ind hvis du kommer Bjelkes Alle 46

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 22:01

wrote:

> [...]
Dette er politiets eneste bevis og der er ikke synlig penis så jeg må
frikendes

NEJ Jeg ka li sol og er doven og alle ka li løst bekvemt tøj,hvorfor
ikke på gaden når ingen §§ imod det ? Jeg vil flytte grænser

Fra : Jet

Dato : 20-08-11 07:37

On 20 Aug., 00:00, Carsten Riis <carsten.r...@gmail.com> wrote:

> Bo Warming?

Åh herregud er den ikke større, kan slet ikke måle sig med
showyourdick.org/

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 21:07

On Sat, 20 Aug 2011 06:36:40 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

>Åh herregud er den ikke større, kan slet ikke måle sig med
>showyourdick.org/

Finessen er at hidse snerper op til at TRO de har set penis men vom og
nederdel gør at INGEN har set noget

Mon Dommmer alligevel vil lade politi vide pga generel offentlig
forargelse selvom penisusynlighed

Stor penis er der intet godt ved

¨

Penis kan være ublottet på nøgen mand.
Hvis manden sidder, vil han ofte have penis i klemme mellem lår og
siddeunderlag og derved ikke kunne dømmes for blotteri - hvis ikke et
barn står nær og pludsellig overraskes af synet
Hvis han går så vom og ben mindsker udsyn, er han heller ikke
blotter. Og især ikke hvis tøj slasker rundt mellem penis og tilskuers
øjne. Nøgenhed er når intet tøj hænger på kroppen via
knapper,omsvøb,bælte o lign.. Bæres folderigt stof der slasker rundt
nær penis vil det ofte forebygge strafbarhed, selvom manden teknisk
set er nøgen.
En mand, der dansede helt nøgen på badestrand, er blevet frikendt
efter anmeldelse for ekshibitionisme og der er tradition for, at
soldbadning og svømmebadning gør totalnøgenhed ukriminelt på enhver
strand.
Uterlig og dermed strafbar afklædthed skal indebære en offentlig
forargelse, der skyldes fortsæt til at fremprovokere irritation
Profettegninger i JP var ikke strafbare selvom de var designet til at
fremprovokere irritation, og klædedragt er en del af vor ytringsfrihed
i samme grad.
Hvis der er fortsæt til at kombinere bekvemmelighed/dovenskab med at
"flytte grænser" er det en så mild demo, at forargelse bør ignoreres.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 22:18

wrote:

>Åh herregud er den ikke større, kan slet ikke måle sig med
>showyourdick.org/

Tråden er et trickspørgsml og du plumpede i og skrev om ikke
D E N E R STØRRE dvs du er dårligt vidne for der er ikke på foto
fra poliiet en DEN du kan målle størrelse på

Foto fra min egen have kender poliiet IKKE

Politiets billede er hvad er trådens hovedemne og her har en betjent
udtalt Jeg har set din penis og det var ikke et smukt syn dvs han
lyver lodret som du

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-11 23:08

Mooning aldrig straffet
for det er demo og ikke uterligt
Jeg kæmper mod ble-tyranni og vil derfor accept af nederdel og de trak
sagen men nu har de fundet på en ny sigtelse og anlægger sag igen
Men kan jeg BEGÅ UTERLIG ADFÆRD OG SKABE OFFENTLIG FORARGELE når
politifoto viser at penis næppe har været synlig

Det er det jurafilosofiske mysterium

S¨glem mand og fokuser på bold om hvad der er ekshibitionisme idag=

Vidner tror at når ingen bukser så er penis synlig, men man kan dække
penis med vom ellerlåret holder den usynlig under siddende avislæsning
og hvad er så anstødeligt?