Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 05:59

Vaagnede op og var uden grund rasende paa det politiske parti venstre!
(Emdr/Programmering, der er en del programmering der spiller ind)

Jeg har ikke et problem med nogen politiske partier i Danamark udover DF, som er baseret paa
racisme!

Der er ogsaa en del andet der rumstere rundt derinde, og jeg har foelt mig skraemt og kujonagtig
her til morgen!

Det er resultatet af noget skriveri jeg gjorde igaar og noget programmering lavet af
en person der kaldte sig Torben og paa et andet tidspunkt Preben, jeg kalder ham DJ Aevl!
"Det du siger om andre som er sandt skal ske for dig selv"
"Det du siger om andre som er usandt skal ske for dig selv"

Det jeg skrev igaar om sadister, at de har en tendens til at vaere en flok kujoner, er bare sandheden!
Jeg tvivler paa at der er flere i det politiske parti venstre en andre politiske partier!

Jeg har ingen grund til at vaere mere rasende paa dem end andre politiske partier!

Der er en del racister i de flest politiske partier, men der er det holdt mest muligt skjult,
fordi folk ved det er forkert!

Jeg er vaagnet en del mere op!
(jeg har paa fornemmelsen at det er emdr/programmering der giver mere og mere slip i takt med
at jeg bliver mere og mere oedelagt, af mine skriverier og andre ting!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 06:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4dee2f$0$313$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det kan ogsaa godt vare at det er ren programmering, at faa mig til at naevne kujonagtig og skraemt
i samme indlaeg som mine holdninger til venstre!
"oedelaeg dig selv"

De haenger ikke sammen!

Jeg skriver bare sandheden, og er traet af at blive "roevrendt" af programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 06:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4def5d$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I Dansk politik er det ikke Venstre der er problemet, det har altid vaeret DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 06:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4defd5$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg gider simpelthen imkke blive manipuleret og spillet ud mod politiske partier paa nogen maade,
Venstre er et konservativt parti der foere konservativ politik!
Hvis folk ikke bryder sig om dem kan de lade vaere med at stemme paa dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 06:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4df1ed$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Kujonagtig og skraemt er egentlig ogsaa en forkert beskrivelse, det er mere "nervoes"!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 10:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4df922$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er ved at saette lighedstegn mellem Paedofil,Sadisme og Nekrofili
i min programmerede underbevidsthed, da alle tre sindsygdomme drejer sig om at
mishandle forsvarsloese mennesker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 10:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e2f84$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er ved at saette lighedstegn mellem Paedofili,Sadisme og Nekrofili
i min programmerede underbevidsthed, da alle tre sindsygdomme drejer sig om at
mishandle forsvarsloese mennesker!

Sane Peter

Der var lige en stave fejl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 11:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e3050$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har fundet et sted at gribe fat i det programmering "du maa aldrig goere som du har lyst til"
Det drejer sig om et RTS jeg havde lyst til at bruge tid paa som jeg koebte for et aars tid siden,
paa en eller anden maade lykkedes det programmering, at kikse fem installations forsoeg, foer det endelig
lykkedes, hvorefter min underbevidsthed oejeblikkelig fandt en fejl fra producentens side, i menuen
hvor man vaelger navn osv..der saette de ind i et loop, saaledes at hver gang jeg starter det, saa lukker
det ned med det samme, derefter gad jeg ikke bruge tid paa det!
(det kan kun lade sig goere at lave det loop foerste gang programmet bliver startet efter installation, inden
man bruger programmet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 12:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e359b$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det andet var "Goer noget for folks religion"
Eller en af de andre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 12:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e43bb$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og saa er der "forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"
og "goer alting paa en maade der er grim for dig selv""

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 14:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e4d5c$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har faaet fat paa noget programmering lavet af DJ Aevl, det var noget med at:
Jeg skulle goere ting for Karsten Bjoernholt indtil jeg var oedelagt, og naar jeg var
oedelagt saa skulle det hele vende rundt, og naar det hele vender rundt fordi jeg er
oedelagt saa skulle jeg goere ting for Karsten Boernholt frodi saa kunne jeg bilde mig
selv ind at ting er ligesom foer jeg blev oedelagt!

Og naar foraedderen doer, saa skal jeg goere ting for hans boern!

Og mere sindsyge snak i den retning!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 14:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e6226$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har proevet at faa ram paa de mest faedrelands loyale for "foraedderen"
(som ikke kan vaere Karsten Bjoernholt "Da han jo aldrig goer noget forkert")
Og det ser ud til at have virket da de jo er doede for deres land!

Sane Peter

Nu er det bare det med et kamera,
jeg har et web kamera et sted, jeg tror de ligger i kaelderen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 14:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e6364$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg naegter at sidde her og goere DF vaelger, paa grund af den skide foraedder,
hele deres familie bliver muslim hader vaelgere med det samme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 14:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e6450$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

jeg har et web kamera et sted, jeg tror det ligger i kaelderen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 14:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e6559$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er blevet syrlig, og jeg har ikke rigtig spist nogle c-vitaminer, udover en da jeg vaagnede!
Jeg er begyndt at mistaenke det betyder at nogen burde tage hjelm paa hovedet, eller placere ammunition i mit!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 14:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e664d$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Quantum Entangelment samme som ved Skeloejede i fjernsynet, jordskaelv paa Haiti og i Fukushima

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 15:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e69ce$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, jeg tror det gaar alligevel!
Jeg ved med sikkerhed at det er Bjoernholt der er foraedderen, og det er ham der er skyldig!
Loesningen er at han faar bank hver gang der er doede Danskere i Uniform i udlandet,
saadan at "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" ved det er det forkerte at goere!

Det er simpelthen torteret ind at han vil have at jeg skal stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 17:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e7a59$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo, det ser ud til at jeg har faaet bremset Karsten Bjoernholts myrderier af Danskere i uniform,
"Goer det der bedst for Karsten Bjoernholt" har set ulempen i at det bliver offentligt kendt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 17:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e8adb$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, jeg har ogsaa mere travlt med at soerge for at planetens hastighed i dens bane omkring Solen,
ikke bliver saenket af helvedes fejlsikring, det kvante mekaniske mareridts efterhaanden lidt irriterende vagthund!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-11 20:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4e8ca5$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er ogsa faerdig med at retto i 1700´tellaet i Frankrig, Quantum Entangelment via en singularitet!
Saa det ser ud til at vaere fint nok!

Sane Peter