P3 fra Fur - Sendt fra Kruttes "Skuret", p~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-11 14:06

P3 sendte den 5. august et 2 timers program fra Fur, med udgangspunkt fra
Kruttes meget omtalte stamværtshus SKURET. Der var redaktion på terrassen
ved siden af grillbaren.

Lige midt i programmet, efter den 1. time er der et interwiew med
skur-indehaveren og en stamgæst. Lige noget for Krutte. Musikken i
programmet er meget støjende, så jeg ved
ikke præsis hvad der blev sendt i udsendelsen. Men der blev i hvert fald
sendt noget ude fra DMI, hvor de fortalte om deres kattegrus. Og Steen
fortalte om sin butik STREENS BUTIK

www.dr.dk/radio/player/#id/3558

Hilsen Åge

Fra : John N. H.

Dato : 18-08-11 15:30

> [...]
> ikke præsis hvad der blev sendt i udsendelsen. Men der blev i hvert fald
> sendt noget ude fra DMI, hvor de fortalte om deres kattegrus. Og Steen

Hvad er det, som du prøver at fortælle?

Fra : CK®

Dato : 18-08-11 15:48

Den 18-08-2011 16:29, John N. H. skrev:

> Hvad er det, som du prøver at fortælle?
Ja, er filmen endelig knækket eller hvad?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-11 18:02

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, er filmen endelig knækket eller hvad?

Ja, den knak.
Beklager. Indlæget røg i forkert gruppe. Den var til dk.kultur.musikmusik

Hilsen Åge