Samvittighed?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 20:28

Paa en eller anden maade, er jeg blevet saa roevrendt i hjernen mellem 1998-2003 af tortur og programmering,
at jeg lige har indset, at jeg foeler at det er lige saa forkert hvis at jeg ikke bruger stoerstedelen af regnekraften
i min egen hjerne til at "oedelaegge dig selv" og "oedelaegge dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
som det er at stjaele i en forretning!

Det er den fuldstaendige perversion af den menneskelige samvittighed!
(og det at foele sig skyldig i noget forkert, hvilket jeg absolut ikke skal!)

Jo, jeg genkender foelelsen fra da jeg som knaegt tog en pose vingummibamser sammen med en ven
i en forretning i Ballerup som 7-8aarig!(jeg skriver "tog" fordi center vagten i Ballerup centeret, stoppede
tyveriet, hvor vi havde sat os paa tyvekosterne paa en baenk, og aabenbart saa ekstremt skyldige ud!)
30aar siden!

Min underbevidsthed foeler sig saa skyldig i at standse oedelaeggelse i et kort stykke tid,
det kan vaere den finder ud af at den ikke goer det forkerte, ved at standse Bjoernholts programmerings
vanvid i mit hoved!

(Gad vide om jeg var blevet en vane-forbryder hvis det ikke var for centervagten i Ballerup centeret?)

OnTopic: fordi DF er problematiske overfor lovlydige borgere!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.jura,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 20:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c16b0$0$306$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

tyveriet, hvor vi havde sat os paa tyvekosterne paa en baenk, og aabenbart set meget skyldige ud!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 20:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c1818$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 20:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c1892$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

(sprogbrug er/var manipuleret af programmering, emdr/hypnose i kombination med smerte signaler
til brainstem og limbic system! Hvem skrive set ekstremt skyldige ud, istedet for aabenbart set meget skyldige ud?)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 21:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c195c$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

("Roevrendt i hjernen", er heller ikke et udtryk jeg ville bruge foer EMDR! Ihvertfald ikke
paa skrift!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 21:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4c1e76$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er i live paa grund af "du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : P. Petersen

Dato : 17-08-11 23:22

"Peter Nicolaysen" skrev i meddelelsen

[...]

Kære Peter.
Der er trist, at observere, ar du tilsyneladende har det så skidt.
Men det er også lidt trist for os andre, at du spammer gruppen med din
tristhed.
Kan du ikke dele dine problemer med din psykiater fremfor, at fylde gruppen
med indlæg ingen har mulighed for, at respondere på, på
en fornuftig måde.
Med venlig hilsen
P. Petersen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 23:49

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen news:4e4c3f17$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Kan du ikke dele dine problemer med din psykiater fremfor, at fylde gruppen
> med indlæg ingen har mulighed for, at respondere på, på

Det staar dig frit for at hoejrekligge paa et af mine indlage, og vaelge bloker afsender/poster!
Det eneste der taeller som spam i en nyhedsgruppe, er kommercielle indlaeg i nyhedsgrupper der
ikke er beregnet til det! Og indlaeg der ikke foelger gruppens fundsats!

Sane Peter