Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 15:29

lidt mere vaagen, mangler lidt over halvdelen af min IK sammenlignet
med foer emdr, jeg tror det er den lidt stoerre vaagenhed og klarhed,
der goer det tydeligt hvor store skaderne er!

Der koere en del programmering der forsoeger at bilde mig ind at jeg er en perverser,
der manipulere den visuelle forestillingsevne, men jeg ved hvad det er!
(emdr)

Det er isaer hukommelsen der bliver ramt af, indgrebet i den visuelle forestillingsevne,
det er steder,mennesker,begivenheder osv.

C-vitamin,E-Vitamin,Calcium/Magnesium ikke noget fiskeolie idag indtil videre!
Desuden er det ligesom at sexlyst er haegtet af saa jeg ikke kan bruge min forestillingsevne
til at oege mit Testosteron niveau(niveauet er saaa lavt, for det foerste af manipulation af min sex lyst,
og mion alder spiller ogsaa ind, selvom min sex lyst sad praecis som den skal, vil testosteron produktionen
ikke komme op hvor den skal, skaderne er simpelthen for stoere igennem de foregaaende 13aar,
hjerneskaden er permanent, ogsa selv hvis min sex lyst sidder rigtigt igen, hvilket den ikke goer!
(det er en Dominans ting, naar jeg ikke engang bestemmer over min egen hjerne, saa, og det er livsvarigt
ogsaa selvom den sidder rigtigt en gang imellem, det pansrede fundament har foert til permanent og
accelerende hjerneskade og kan ikke stoppes, dominans kan aldrig loeftes hoejt nok igen til at standse hjerneskaden!

Derfor er hjerneskaden hoejst sandsynligt permanent, og
oedelaeghgelsen af mine knogler kan ikke fjernes, det er ellers sidste udkald for at genopbygge med
Testosteron og Calcium!

Testosteron grunden til at maends hjerner vejer 200-300gram mere end kvinders i gennemsnit,
desuden kan for lavt niveau foere til Osteoporose!

I ved "altergang" lav en kunstig traedestol med jeres haender samlet foran jer, modtag legmet,
faa en klat der symbolisere saed og desinficere med lidt alkohol, altsammen for at de unge kvinder skulle forstaa
at Testosteron skal ikke spildes, da det jo isaer er dem der har problemer med Osteporose
senere i livet naar de foer unge kvinder er blevet gamle kvinder, det skal vaere mens de er unge
at de bygger deres knogler som goer at de holder laengere, naar de er oppe i alderen saa er det for sent!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 15:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bd0a6$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Af en eller anden grund er jeg begyndt at hade Sadister for at oedelaegge ordet "Dominans"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 15:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bd18b$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg ved ikke hvordan fanden de kan finde paa at blandet ordet med Tortur, og tit og ofte bruge
de to ord, som om de betyder det samme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 15:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bd204$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Her er nogle interessante ting, jeg har fundet ud af ved at bruge Quantum Entangelment via en singularitet!
ca. 3 sekunder efter jeg gik med til at proeve emdr i min egen bolig i Humlehaven 27,
faldt sandsynligheden for, at jeg nogensinde faar en erstatning udbetalt for noget som helst, resten
af mit liv (egentlig hele mit liv) til 0 procent!

Jeg er en myndig person i et Demokrati!

Jeg er programmeret til aldrig at faa en erstatning for noget som helst uanset hvad, bliver
jeg ramt paa fortovet af en spritbillist imorgen, enten doer jeg, eller ogsaa boner jeg alle i hjernen
via quantum entangelment til at vide at jeg er den skyldige, og der er ingen der bryder fri!

Hvis jeg bliver bevidstloes, saa goer jeg det naar jeg vaagner!

Hvis der er indbrud i min bolig og folk bare gaar ind og stjaeler mine ting,
jeg faar ingen erstatning, ikke engang af mit eget forsikringsselskab!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 16:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bd553$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ligesaa sandt som de skeloejede mennesker i fjernsynet!
Hvis andre mennesker nogensinde bliver istand til at goere de samme ting som jeg,
saa er det slut!

Der er aldrig nogen der begaer et voldeligt overfald paa et andet menneske som bliver straffet for det!
Ofret bliver oedelagt i hjernen, til at oedelaegge sig selv, for livstid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 16:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bdf3d$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har heller aldrig faaet en erstatning for tortur videoen i sjove hjemmevideoer!
Faar det heller aldrig!

(Kvante Mekanik)

Ved at grave noget programmering fri, hvor jeg bliver beskyldt for at goere noget som mindreaarig som er loegn,
jeg ved ikke helt hvad foremaalet med det er!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 17:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4be5ad$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Under torturen og programmeringen hvor jeg blev forsoegt programmeret til at stemme paa det politiske parti DF,
blev der lavet en tortur video, faktisk flere hvor jeg blev sat til at sig foran et kamera:
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund" fordi DF´s sociopater og psykopater syntes at det var sjovt,
fordi hvis at jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet
af Muslimske hunde! (Det var i 1998-2003!)

Efter jeg kom hjem fra hospitalet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 17:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4be7c2$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har ellers lavet en del ballade som mindreaarig, inden jeg blev 12-13 aar gammel!
Men den her er loegn og ifoelge programmeringen der forsoeger indsaette det falske minde,
og muligvis manipulere i fortiden saa skulle det her have foregaaet mens jeg var 14aar gammel!
Hvilket er pure loegn!

Det sidste boevl jeg lavede som mindreaarig var at vare med til at oedelaegge vinduer paa Egholmvej,
da jeg var 13-14aar gammel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 17:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bec30$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er noget programmering der koere for at manipulere muskler i ryggen, jeg tor det er for at goere mig
krumrygget/krumboejet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 17:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bf03d$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

naa,ja tortur video, spraengt trommehinde og lim i oeret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 18:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bf0e5$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

naa ja, der var under torturen/programmeringen et skuespil lavet af Dj Aevl og Bjoernholt,
som aabenbart drejede sig om at de havde givet mig nogle gaver som saa blev stjaalet af DJ Aevl!
Det blev gjort en 20-30 gange fordi jeg ikke var tilpas rasende/vred/ked af det, over "forbrydelsen"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 18:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bfef7$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bare en eller ande vaerdiloes nips ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 19:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4bff43$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bare en eller anden vaerdiloes nips ting!

Sane Peter

Har lige spist noget forholdsvis usundt, og er blevet beloennet af programmering, og vaagnet en del mere op!
Samtidig har jeg ikke indtaget Ginseng idag efter jeg igaar eller i forgaars bemaerkede at det var begyndt at virke!

Sane Peter