10 mm fløjmøtrik i messing?
Fra : Toke Nørby

Dato : 17-08-11 19:39

Ved I, hvor man kan købe en enkelt af en sådan størrelse? Jeg har
fundet en forretning, hvor man kan købe 100 stk., men det er lidt
rigeligt dyrt, når man kun skal bruge en enkelt?

På forhånd tak for hjælp!
Mvh
Toke
--
Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om Ejnar Olsen og Søllestedmærkerne

Fra : Thl

Dato : 17-08-11 20:42

Den 17-08-2011 20:39, Toke Nørby skrev:
> [...]
> fundet en forretning, hvor man kan købe 100 stk., men det er lidt
> rigeligt dyrt, når man kun skal bruge en enkelt?

Randers Tekniske Forretning A/S
Grenåvej 13-15
DK-8960 Randers SØ

Telefon: 86427866
mvh
Thorbjørn

Fra : Toke Nørby

Dato : 17-08-11 22:31

Thl <lykkebo47@hotmail.com> wrote:

>Den 17-08-2011 20:39, Toke Nørby skrev:
...snip

>Randers Tekniske Forretning A/S
>Grenåvej 13-15
>DK-8960 Randers SØ
>
>Telefon: 86427866
>mvh
>Thorbjørn

Hej Harding og Thorbjørn,
1000 tak! Jeg prøver. Jeg tænkte overhodedet ikke på muligheden med
prøvekuverten, men jeg vil forsøge detailhandleren i Randers først.

Mvh
Toke

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 20-08-11 19:06

Ellers sig til. Jeg tror jeg har en håndfuld liggende. Kan let byttes for en
flaske rødvin

Bjarke

Fra : Toke Nørby

Dato : 24-08-11 17:29

"Bjarke@Escape" <maxi999.escape-krølleA-gmail.com> wrote:

>Ellers sig til. Jeg tror jeg har en håndfuld liggende. Kan let byttes for en
>flaske rødvin
>
>Bjarke

Hej Bjarke,

Det var pænt af dig, tak, men jeg har lfaktisk været i Randers
Tekniske Forretning her i eftermiddag og købt en enkelt - til 25 kr.
inkl. moms. (Skulle jeg have brugt din venlighed, ville rødvinen nu
have kostet en anelse mere
Tak for jeres hjælp!

Mvh
Toke

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 17-08-11 13:41

Prøv hos de større grossister f.eks.:

http://www.rtf.dk/basket.php?action=list&category_id=1909040500

og spørg om det ville være muligt at de kunne sende dig en enkelt 10
mm fløjmøtrik i en prøvekuvert.

Jeg har for kort siden fået to rustfrie 16 mm maskinbolte med
møtrikker, fra et andet firma, på den måde.
Efter modtagelsen kom de op i drejebænken og blev lavet til
tankudluftninger, næsten magen til dem som Niro-Petersen sælger for
næsten 800,- Dkr pr stk.

Man må sno tærerne en gang imellem.

Mvh/Harding