Blinklys til min BMW - HJÆLP
Fra : Klaus

Dato : 17-08-11 09:07

Jeg mangler venstre forreste blinklys til min K75S fra 1986. Kan ikke
skaffes hverken nyt eller brugt i DK - jeg kan i hverttilfælde ikke
finde et. Har hørt at der er masser i DE - nogen der har gode links
(eller måske et blinklys tilsalg)?

Vh
Klaus

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 17-08-11 16:20

Den 17-08-2011 17:07, Klaus skrev:
> K75S fra 1986

Er der nogen af disse der kan bruges ?
http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=bmw+k100+blinker&_sacat=0&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=bmw+k75+blinker&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : p.jarnbak

Dato : 18-08-11 03:18

On 17-08-2011 17:07, Klaus wrote:
> [...]
> skaffes hverken nyt eller brugt i DK - jeg kan i hverttilfælde ikke
> finde et. Har hørt at der er masser i DE - nogen der har gode links

Jeg har aldrig oplevet at det er umuligt at få dele til en så "ny" bmw
fra en bmw forhandler.Part nummer for både venstre og højre er i real
oem.com under arkiv.
M.v.h.Palle.

Fra : Klaus

Dato : 18-08-11 10:41

On 18 Aug., 04:18, "p.jarnbak" <jarn...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har aldrig oplevet at det er umuligt at få dele til en så "ny" bmw
> fra en bmw forhandler.Part nummer for både venstre og højre er i real

Det er korrekt - men der er uoverensstemmelser mellem BMW og
producenten, hvor tåbeligt det end kan lyde, så lige netop denne lille
stump kan ikke skaffes via forhandlere.

Fra : Tom Bramsen

Dato : 19-08-11 13:50

De her to plejer at kunne meget, og de sender naturligvis begge til dk
uden probs.

http://www.motobins.co.uk
http://www.motorworks.co.uk

Fra : p.jarnbak

Dato : 30-08-11 21:39

On 19-08-2011 21:50, Tom Bramsen wrote:
> De her to plejer at kunne meget, og de sender naturligvis begge til dk
> uden probs.
>
> http://www.motobins.co.uk
> http://www.motorworks.co.uk

Det ser ud til at motorworks har den brugt til 25£
http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=10&M=40&Ct=SA&SbCt=BA_10_40_SA_70
M.v.h. Palle