Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fine Art print shop i København?
Fra : Michaelbs

Dato : 17-08-11 14:44

Jeg har taget et portræt af en pensioneret operasanger, som skal op at hænge
på Operaen.
Et sort/hvid billede.

Kender nogen et sted i København (?) hvor de laver specielt smukke
non-glossy prints?

mvh Michaelbs

Fra : Per Falkjær

Dato : 17-08-11 16:12

Michaelbs skrev:
> [...]
> hænge på Operaen.
> Et sort/hvid billede.
>
> Kender nogen et sted i København (?) hvor de laver specielt smukke

PrintSign på Aaboulevarden har lavet nogle meget fine ting i lærred. De
laver mange forskellige ting. Lærred har de i forskellige strukturer.

Jeg så en prøve på nogen mat hvidt plastic som måske kunne være perfekt
til opgaven - helt helt mat.

Lad os høre resultatet.

mvh - Per

Fra : Michaelbs

Dato : 18-08-11 15:25

"Per Falkjær" skrev i meddelelsen

[...]

Det skal være papir. State-of-the-art.
Jeg betaler gerne for det bedste.

mvh Michaelbs

Fra : Per Falkjær

Dato : 18-08-11 15:46

Michaelbs skrev:

> Det skal være papir. State-of-the-art.
> Jeg betaler gerne for det bedste.
>
> mvh Michaelbs

Det tror jeg bestemt også de kan klare.
mvh - Per

Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-08-11 15:29

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> wrote in message
> [...]
> hænge på Operaen.
> Et sort/hvid billede.
>
> Kender nogen et sted i København (?) hvor de laver specielt smukke

Hvad med Laboratoriet i Nannasgade
http://www.laboratoriet-i-nannasgade.dk/

--
Venlig hlsen

Mogens Hansen

Fra : Thl

Dato : 19-08-11 17:49

Den 17-08-2011 15:44, Michaelbs skrev:
> [...]
> hænge på Operaen.
> Et sort/hvid billede.
>
> Kender nogen et sted i København (?) hvor de laver specielt smukke

Det gør de her

http://www.lotus-foto.dk/index.html

mvh
Thorbjørn

Fra : Mogens Hansen

Dato : 01-09-11 10:15

> [...]
> hænge på Operaen.
> Et sort/hvid billede.
>
> Kender nogen et sted i København (?) hvor de laver specielt smukke

Hvad endte du med ?

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Michaelbs

Dato : 03-09-11 22:42

"Mogens Hansen" skrev i meddelelsen

Hvad endte du med ?

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

-----

Jeg har haft firfærdeligt travlt, så det er ikke endt endnu.
Men jeg prøver helt sikkert dit forslag.

Melder tilbage om det var tilfredsstillende.

mvh
Michaelbs