Job på Mors
Fra : Filip

Dato : 16-08-11 14:12

Lidt OT men prøver alligevel.

Hørte fra min søster at der var 7 ledige maskiningeniør stillinger på
Mors (set på TV Midtvest), men hun kunne ikke huske navnet på firmaet.
Det var vist en virksomhed som lavede noget med robotter.

Hvis der er en som kan hjælpe med et navn, vil jeg blive meget glad

Filip

Fra : Klaus Bahner

Dato : 16-08-11 22:14

> [...]
> Det var vist en virksomhed som lavede noget med robotter.
>
> Hvis der er en som kan hjælpe med et navn, vil jeg blive meget glad

Mon ikke den første hit, når du googler "robotter mors" er det du leder
efter.

Klaus

Fra : Filip

Dato : 19-08-11 06:59

On 16 Aug., 23:14, Klaus Bahner <Klaus.Bah...@ieee.org> wrote:

> Mon ikke den første hit, når du googler "robotter mors" er det du leder
> efter.
>
> Klaus

Hej Klaus

Det ser rigtigt ud. Tak for det.