Paa graensen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 16:28

Endnu en svinestreg begaaet med emdr
(oedelaeggelse af soevn, og dyb soevn REM, Rapid Eye Movment, den dybe del af soevnene hvor
den visuelle del af hjernen er i brug og oejene kegler rundt inde under oejelaaget)

lige paa graensen mellem soevn og vaagen, forklare nerve celler,
at der kravler noget rundt i bihulen, og selvom min bevidsthed gaar igang med den kunstige
del af soevnen, er der fuldt gang i underbevidsthed og brainstem!

Den kunstige fysiske foelelse koere fra hukommelsen og bliver sendt til brainstem og limbicsystem,
det er bare signaler i et neuralt netvaerk!

Men istedet for at komme fra nerveceller og transporteret til limbic system af forskellige Neurons,
saa bliver det transporteret fra hukommelse til limbicsystem!

Jeg kan huske da DJ Aevl lavede den fysiske foelelse og paa et tidspunkt under torturen og programmeringen
i 1998, havde jeg ogsaa et kvindeligt hygiene produkt(tampon sat ind i bihule!)

Det er altsammen Karsten Bjoernholts boevl!
(For at goere mig sindsyg saa han ikke bliver spaerret inde for foraedderi, programmering af vaelgerne i
et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti! Hvem tror paa en vanvittig loegnhals?)

Bjoernholt har sikkert opdigtet en passende loegnhistorie til lejligheden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 16:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4a8cd7$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg er vist saa den eneste der ikke sidder og bore hul i hovedet, og banker hovedet ind i en vaeg og
skriger dee skal gaa vaek!

Det er for at oedelasegge Melatonin produktionen i koglekirtlen, og er et mordforsoeg!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 16:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4a8f9f$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det der koere nu, fik jeg startet ved at overbevise min underbevidsthed om at Karsten Bjoernholt
sagde ordenen "Skub ud" til mig!

Han vil helst sige det til mig i en retssal "kan du ikke ligesom skubbe det ud af deit hoved, du ved
ligesom "Skub ud"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 18:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4a90f6$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er begyndt at sammenligne mine emotionelle foelelser i forskellige situationer,
saadan som de er nu og saadan som de var da jeg boede i Nakskov i 1994,
og goere dem ligesom der i 1994!

Det har ogsaa en stor del med sex lyst at goere!
Der er et eller andet med agressivitet og vrede forbundet med sex lyst,
det skulle vaere underligt andet Testosteron til konflikt og sex,
skaerper aarvaagenhed, naervaer og fokuseringseven oeger vaagenhed og klarhed!
(eller ville konflikt jo foere til doed)

Der er et kroeblingsforsoeg derinde, for det foerste er der programmering der er beregnet paa at goere
mig til en voldelig vanvittig og en voldtaegtsforbryder paa kommando!
(jeg er saa ingen af delene, jeg har maette patsaa paa et tidspunkt at have fysisk slaaet et familie medlem,
for at redde hendes liv! Efter min far var blevet myrdet, jeg fik simpelthen besked paa:

Gaa over og slaa dein mor(samme by) tag et billed af det, koeb et billed og haeng det paa vaeggen
ved siden af dit fjernsyn og snif lightergas!(mens jeg var programmeret til ikke at forsvare mig selv!)

Truslen var indforstaaet(min far var allerede doed)

naa, men udover at det aabenbart skal goere mig til en voldsforbryder og voldtaegtsforbryder
paa kommando, saa er sexlysten ogsaa praktisk taget vaek naar jeg har faaet fat paa det overstaaende
programmering!!!

(og jeg har vaeret coelibat siden jeg var 19, men blev voldtaget af baade maend og kvinder
under programmeringen/torturen der foregik i min egen bolig i Humlehaven 27 da jeg var 25-27aar gammel,
jeg havde planlagt at vaere coelibat frem til 25)

Der blev lavet en tortur video under programmeringen/torturen som er blevet vist frem i sjove hjemmevideoer,
hvor jeg sidder med en sprunget trommehinde og lim i oeret og ligner en hash hjerne,
og siger "jeg vil kneppe kvinder med en hund" DF´s sociopater og psykopater som
Bjoernholt holder i snor, mente det var passende fordi hvis jeg ikke kunne lide det politiske parti DF,
saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske "Hunde"!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 18:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4aa7e2$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der var en masse baevl og aevl, og snak om ting og saa, da jeg blev kvante mekanisk af
tortur, blev det besluttet at jeg skulle bruge al regnekraften i min hjerne paa at goere saadan
at de ting jeg var villig til at doe for at undgaa kommer til at ske, skulle komme til at ske!

Med undtagelse af "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv" og
"Goer noget for folks Religion"

Og saa skulle det skjules, og imens skulle jeg goere mig til en offentlig sindsyg og faa folk til at
syntes at jeg er et dumt svin!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 19:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4aab62$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det var efterr jeg med til at proeve noget emdr fordi jeg var deprimeret,
Det foregik i min lejlighed mellem 1998-2003!

Sane Peter

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 19:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ab2e9$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden mangler jeg ca3/5 af min IK, det er ting som at vaere opmaerksom paa andres foelelser,
hele det saet af social "evner/skills"ikke de tillaerte, men dem som er mere eller mindre medfoedte
som er blevet forsoegt maltrakteret med emdr/programmering!

Jeg skal vel ogsaa til at finde ud af hvor mange rasende aegte maned der er ude paa at myrde mig,efter
at Bjoernholt og hans familie har voldtaget deres kone, det kan godt virke som om at det er en del af
tankegangen bag noget af det emdr og programmering

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 19:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ab6ed$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden ligger der ogsaa en del hypnose/programmering som jeg ikke er stoedt paa foer,
jeg er ret sikker paa at det er Ginseng der viser hvad det er istand til!

Det er igen fysisk foelelse, lavet ved at jeg er blevet skaret/ridset i hovedbunden,
med en naal og den fysiske foelelse har jeg faaet besked paa skal foeles som om den
er inde i kraniet, oven paa selve hjernen(hvilket er aandsvagt, da der ikke er nogen fysisk foelesans i hjernemassen!
fra naturens side er det jo saadan, at hvis der er brud paa kraniet, saa er man doed alligevel!)

Men har man foerst vaeret udsat for det saa ved man hvor grimt det kan vaere!

det blev lavet af Bjoernholt/Dj Aevl og hende jeg kalder "Sadist Nazisten der paastod hun var
en Joede, og muligvis ogsaa var det" (Jeg skal jo kalde hende et eller andet!)

Det er en del af det med at, foele en kopi af din rygrad kroellet sammen til en kugle og sat ind mit i hovedet,
og den fysiske foelelse fra bihulen flyttet op i hjernen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 19:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4aba0f$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

min underbevidsthed er blevet bundet en historie paa aermet om at den fysiske foelelse, fra at blive skaaret i hovedbunden
,er hjerneceller der bliver braendt af, og et eller andet om lugten af braendt gummi!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 20:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4abaf1$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det var foer Tortur videoen blev lavet, hvis jeg husker rigtigt, og det goer jeg som regel!
Jeg sad med forbinding paa hovedet bagefter, og vidste ikke helt hvorfor!

Paa et tidspunkt fik jeg trykket en tegnestift ind i hovedbunden!
(saadan en der er flad foroevn, senere fik jeg besked paa selv at saette en i hovedet, med noget groent
plastik der hvor man holder fast, samme hul!

Der var vist et eller andet aandsvagt skuespil igang, hvor at Dj Aevl fik hende sadisten til at goere det med tegnestiften,
for bagefter at fortaelle en historie om at han ikke kunne lyve pga. programmering og nu render han rundt og fortaeller
at jeg har hul i hovedet,og folk ved han ikke kan lyve!

latterligt barnligt, men jeg var selv mentalt paa et stadie som en tre aarig paa det tidspunkt!

Hele situationen: jeg faar besked paa "bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet, men
grunden jeg finder frem til maa ikke vaere at Karsten Bjoernholt har gjort noget forkert

Det er mens jeg er programmeret til at "han selv og de andre ikke kan goere noget forkert"

Hvilken grund kan der vaere til torturen/programmeringen?

(Jeg tvivler paa nogen vil tortere mig fordi jeg kom for sent til en ovelse da jeg var soldat)

Det med deres foraedderi(er gemt vaek)

Saa hvad er grunden?

De har ikke gjort noget forkert (saa tortur og programmering er ikke forkert)

Jeg ved jeg ikke har gjort noget forkert!

Derfor.....nogen maa have bildt dem, som aldrig goer noget forkert, noget ind om mig,
de siger ting om........

(naesten programmeret forfoelgeses vanvid)

Og jeg har stadigvaek ikke fundet paa en grund og goer det heller ikke, ikke udover den rigtige!

Men mens jeg sidder og finder paa en grund, saa begynder Bjoernholt og hans vanvittige,
at opfoere sig mere og mere sindsygt, de vil have at der sker et skift, hvor at min opdigtede
grund er nemmere for min logik end at tro paa end at jeg bliver voldtaget, smurt ind i affoering osv...
det er jo sindsygt, og det er jo dem der ikke goer noget forkert!

Det andet her er mere plausibelt, og saa har de jo heller ikke gjort nogen forbrydelse,
intet foraedderi, ingen har programmeret vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 20:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ac4cc$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har taget mere end tretten aar og jeg er stadigvaek ikke helt vaagen,
og softwaren i mit alarmsystem er blev lavet om, der staar en oedelagt pikstatue ude foran,
Min far er doed!(og jeg forsogt gjort skyldig, jeg sidder i en trance dagene efter, og faar besked paa at forestille mig, at jeg
har skudt ham, foelser kooblet fuldstaendig fra via emdr, jeg blev kun reddet af at jeg var saa oedelagt og jeg fik det indtryk
fra Frederikssund politi at han var blevet skudt i koekkenet, istedet var det i stuen!

Bjoernholt har bare faaet besked paa at det er blevet gjort, og gaaet ud fra at jeg selv vidste hvilket rum han blev myrdet i,
det er forkert rum paa baandet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 20:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ac7c1$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det bliver kaldt selvmord(min fars doed) det betyder Bjoernholt nok ikke har forsoegt at bruge naandet!
I det mindste burde jeg faa en erstatning naar jeg engang vaagner op!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 22:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4aca79$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

(Jeg tvivler paa nogen vil tortere mig fordi jeg kom for sent til en ovelse da jeg var soldat i 1992-1993, deromkring)

[...]

(trampet flad,fyldt med huller, og der er ingen kugler i kalaha spillet i statuens fundament!
[...]

Det bliver kaldt selvmord(min fars doed) det betyder Bjoernholt nok ikke har forsoegt at bruge baandet,

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-08-11 22:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ae4da$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

skriger det skal gaa vaek!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 08:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4ae580$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, men det ser ud til at jeg er blevet helbredt far min lyst til at goere gode ting for andre,
og mig selv!

Det foerste er ret normalt, det andet er en sindsygdom!

Desuden er der en fysisk skade paa hoejre lunge/skulderblad, jeg er ret sikker
paa at skaden blev gjort i 1998/1999 under programmeringen og smerten skjult med emdr/programmering!
(saaledes det ikke blev opdaget af mig selv og min laege!

Og det er egentlig forbi det punkt hvor det er sandsynligt at der nogensinde sker noget som helst positivt
paa privat personligt plan i mit liv!

Men det kunne have vaeret sjovt nok!(Jeg blev programmeret til at have et daarligt liv som 25 aarig!)
otte aar senere passerede jeg det punkt, hvor at det jeg har vaeret udsat for, den modgang,(quantum entangelment)
samme metode som var i brug da jeg gjorde skeloejede i fjernsynet og en masse andre ting!

Hvor at jeg er det eneste menneske der ikke har haft aflivet mig selv, og det eneste(havde alle andre vaeret igennem det)
der ikke ville have gjort det!(og jeg har ret! Grunden er ikke sejlivethed, eller ekstra styrke, udover det fra foedslen,
antallet af neurons og glia celler, det er ren programmering "du maa kun goere det der absolut livsnoedvendigt for dig selv")

Hvis de overstaaende 3 linjer ikke giver mening, saa er det fordi laeseren ikke tager hoejde for kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 08:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4b6a29$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, 3aar senere, 8 aar siden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 09:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4b6c29$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det betyder ogsaa at universet har fejlet i alt, at det er et stort spild og tab,
at saette unified law of everything igang i begyndelsen i ingentig!

Hvilket er aergeligt!

(og jeg ved der findes folk der tror jeg har knald i laaget, naa jeg skriver det, men i modsaetning
til andre saa har jeg beviserne paa min side, bakket op af videnskabelige faktum, indtil de bliver underlige
for de fleste, og kvante mekanik begynder!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 09:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4b784b$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det vil det vaere saa laenge det eksistere!
Ogsaa selv hvis jeg bevaeger mig rundt i tiden, og goer de biologiske celler jeg bestaar af, som da jeg var 18aar
gammel biologisk og boede paa Egholmvej 28 paa Lolland, et stykke uden for Horslunde!

Og saa er det jo ligemeget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 09:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4b7947$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og for de kvinder med vrangforestillinger og storhedsvanvid, saa nej, det har intet med forelskelse
eller kvinder at goere!(udover sex egentlig har en del med det at goere, ihvertfald en stor del at goere med
at jeg har udryddet arten og soerget for ast i alle bliver torteret for altid i det kvante mekaniske mareridt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 09:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4b79fc$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I maa geren taenke det!

"Ja, det er rigtigt sindsyge roevhul, bare sid der og tro du har haevnet dig uden at du virkleig har gjort det!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-08-11 09:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4b7b64$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

"Ja, det er rigtigt sindsyge roevhul, bare sid der og tro du har haevnet dig uden at du virklig har gjort det!"

Sane Peter

Ellers er det problematisk!

Sane Peter