flash film fra hjemmeside
Fra : jagge

Dato : 14-08-11 19:18

Hey

Er der nogen der kender et godt program til at hente flash film ned fra
en hjemmeside til enten crome eller safari ?

MVH

Jakob

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-08-11 10:40

"jagge" <jagge@noname.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der kender et godt program til at hente flash film ned fra
> en hjemmeside til enten crome eller safari ?

En gang imellem virker denne fremgangsmåde.

Brug Urlsnooper 2:

Gå ind på den ønskede hjemmeside:
Vælg det rigtige filter i urlsnooper 2
Start "Sniff Network"
Start den film, du vil se.
Nederst skulle nu (hvis det ellers virker) gerne stå en url til selve media
filen.
Som du så skal finde ud af at downloade denne url
Kan være jeg har overset et let metode til at downloade en fil via en url,
men jeg plejer
at lave en lille html file med en "<a href" børge rundt om url'en, så viser
jeg html filen i en browser
og kan derefter højreklikke på url'en og vælge "save as"
http://www.w3schools.com/tags/att_a_href.asp

eller prøv.
(se i dk.edb.videoredigering, hvor bl.a. nedenstående program bliver
anbefalet den 7.8-2011)
http://www.streamtransport.com/
Har hentet den, men ikke rigtig prøvet den endnu.
Ser ud til at den gør det samme som ovenstående, bare mere automatiseret.

Bjarne K.